Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Kαιρός ήταν...


Κόρες γειά σας κι απο μένα!
Βλέπω καινούργια ονόματα εδω και χαιρετώ όλες τις κυρίες που δεν ξέρω,εύχομαι καλό φθινόπωρο και σας αφήνω την Νεφερτίτη που θυμίζει το καλοκαίρι που έφυγε.
Ελπίζω νάταν όμορφο για όλες.Για μένα ήταν αρκετά κουραστικό μιά και ετοιμαζόμουν για την έκθεσή μου στην Κέρκυρα που ευτυχώς πήγε καλά.
Σας ευχαριστώ που μου κρατήσατε την γωνίτσα μου στο αρωματικό μπλογκοσπιτάκι και χαίρομαι που θα είμαστε πάλι μαζί!

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
welcome back:) όμορφο που 'ναι το τυρκουάζ με το μαύρο!
Ο χρήστης Helen Mayia είπε…
Πάρα πολύ ωραίο το κολιέ!! Μ' αρέσουν πολύ πολύ τα χειροποίητα κοσμήματα!!!! Είχες έκθεση στη Κέρκυρα? Σε ποιό σημείο; Χαίρομαι που πήγε καλά πάντως..
Μένω Κέρκυρα εδώ και τέσσερα χρόνια λόγω σπουδών.. Όμως αυτό μου διέφυγε.. Ίσως γιατί έλειπα για είκοσι μέρες.. Θα έρθεις ξανά το χειμώνα για έκθεση;
Ο χρήστης faraona είπε…
heart μου
κι εμένα ο συνδιασμός μαύρου με τυρκουάζ μου αρέσει πολυ!φιλί κοριτσάκι
Ο χρήστης faraona είπε…
Helen μου
μένω Κέρκυρα εδω και 5 χρόνια.Αν κάνεις κλικ στο «Νεφερτίτη» θα βρεθεις στο μπλογκ μου, οπου μπορεις να δεις με ακομη ενα κλικ στην «κοσμηματοθήκη» αριστερα στη σελίδα μου ,ολη την γκάμα των κοσμηματων μου.Διατίθενται μόνο απο μένα στο εργαστήριο μου στους Χωρεπισκόπους στην Β.Κέρκυρα.Θα χαρω πολυ να τα πούμε κι απο κοντά!
Ο χρήστης Helen Mayia είπε…
Αχ τέλεια!! Αύριο δίνω το τελευταίο μάθημα και μετά θα προσπαθήσω να πείσω το αγόρι μου για μια βόλτα προς τα εκεί!! :)
Ο χρήστης sadigi είπε…
πάντα επιτυχίες και εμπνεύσεις
μπράβο Φαραόνα μας :)
Ο χρήστης faraona είπε…
Helen Mayia όποτε θέλεις γράψε μου ενα μέίλ για να επικοινωνήσουμε!
Ο χρήστης faraona είπε…
sadigi μου σ ευχαριστω πολυ να εισαι καλά!
Ο χρήστης eleni είπε…
Φαραόνα,επέστρεψες δυναμικά με καινούριες και όμορφες δημιουργίες!Πάντα επιτυχίες!
Ο χρήστης kiki είπε…
Καλώς τηνε! Ωραιότατο!
Ο χρήστης IZA είπε…
Καλωσόρισμα κι από εμένα Faraona. Απ' ότι βλέπω στη φωτογραφία, καταλαβαίνω ότι η αποχή σου από τα blogs άξιζε τον κόπο γιατί έκανες φοβερές δημιουργίες. Εμείς εδώ στην Αθήνα πότε θα μπορέσουμε ν' απολαύσουμε μια έκθεσή σου.
Υ.Γ. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια στο blog μου.
Ο χρήστης faraona είπε…
ελενη μου ευχαριστω καλώς σε ξαναβρισκω!
Ο χρήστης faraona είπε…
κικι μου ευχαριστω καλό μας φθινόπωρο!
Ο χρήστης faraona είπε…
iza μου σ ευχαριστω κι εγω!Στην Αθήνα ε?Κάτι θα γίνει για να δούμε ...ισως τον χειμώνα!
φιλιά!
Ο χρήστης witchofdaffodils είπε…
Θεά η Νεφερτίτη, Θεά!
Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Καλώς ήρθες , πολύ όμορφο το κόσμημα .
Ο χρήστης faraona είπε…
Μμμμμ!Τι πρεπει ν απαντήσω τώρα εγω?Μοργκάνα μου χίλια ευχαριστω!
Ο χρήστης faraona είπε…
Αχτίδα καλώς όρισες κι εσυ απο το ταξιδάκι σου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η δολοφόνος με το σαμπουάν (πως γυρίστηκε - best of )

Εγώ ,βασικά ,τα Χριστούγεννα τα πέρασα πάρα πολύ τέλεια. Δεν βγήκα καθόλου από το σπίτι και ειδικά την κουζίνα και ήμουν όλη μέρα με τις Μπυτζάμες. Γιατί; Γιατί είπα ...ας φτιάξω ένα σαμπουάν μωρέ, τώρα που κάθομαι. Και ξεκινούν αλυσιδωτές αντιδράσεις οι οποίες με οδηγούν στο τελικό- επιθυμητό απότέλεσμα κάπου στις αρχές Φεβρουαρίου τουτουνού του χρόνου. Δηλαδή άρχισα το μαγείρεμα 24-12-2009 και τελείωσα αρχές 2ου-2010.(τις Κυριακές αναπαυόμουν ) Όμως τι περιείχε  μέσα αυτό το  κτήνος.σαμπουάν? (η κατάρα μου να δέρνει τη σκιά του) 300 γρ. ελαιόλαδο 300 γρ. φοινικέλαιο 300 γρ. λάδι καρύδας 150 γρ. βούτυρο καριτέ 150 γρ. βούτυρο κακάο ποτάσσα για superfat 5% 235 γρ. και νερό 480 γρ. Οι κατέχουσες το σπορ κατάλαβαν την πατατιά μου ε? Πολύ μεγάλο ποσοστό υπερλίπανσης και τα συγκεκριμένα έλαια δίνουν συμπαγή σαπουνόμαζα, δηλ. σαπούνι και όχι ρευστό σαμπουάν.. Τέλος πάντων, εγώ ξεκίνησα με άλλες διαθέσεις στην αρχή, και καλά να ελαχιστοποιήσω τη ποτάσ...

αλλαγή λαδιών

Πάλι για λάδια θα σας πω. Δε φταίω, τους έχω αδυναμία, είναι τόσο καλλυντικά αλλά και τόσο εύκολα στη χρήση τους (ούτε ανακατέματα, ούτε γαλακτοματοποιητές, ούτε συντηρητικά προβλήματα, όπως οι κρέμες) και υπάρχουν τόσα πολλά που ένα από αυτά σίγουρα θα ταιριάξει ακόμα και στα λιπαρά δέρματα. Η νέα μου ανακάλυψη λοιπόν είναι το λάδι από κουκούτσι δαμάσκηνου ( Prunus domestica seed oil ). Παράγεται από το εσωτερικού το κουκουτσιού του δαμασκηνού Agen της Γαλλίας και έχει άρωμα πικραμύγδαλου! (είμαι φαν). Χρησιμοποιείται τόσο στη μαγειρική και (φώτο από εδώ ) ζαχαροπλαστική (ένα κέικ ή μια τάρτα αμυγδάλου σκέφτομαι με διακαή πόθο) όσο και στην κοσμετολογία. Περιέχει περίπου 70% ολεϊκό και 20% λινολεϊκό οξύ ( διαβάστε εδώ για την καλή τους επίδραση στην υγεία ) και βιταμίνες Α και Ε, απορροφάται χωρίς να αφήνει λιπαρότητα, ενυδατώνει, θρέφει, έχει αντιοξειδωτική δράση, ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου και βοηθάει στην ανάπλαση του δέρματος. Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στην βάση ελαίω...

Βραχιολια κι απαλα χερια

Ενα βραχιολι ειναι παντα,ενα ευκολοφορετο κοσμημα.Στολιζει το χερι μας ολες τις ωρες της ημερας και σηματοδοτει τις κινησεις μας την ωρα που μιλαμε.Ειναι πολυ γοητευτικη η εικονα μιας γυναικας που ενω μιλαει η πινει τον χυμο της , αφηνει να διαγραφεται ο καρπος της στεφανωμενος απο ενα βραχιολι που τραβαει το βλεμμα των συνομιλητων της. Φυσικα απαραιτητη προυποθεση ειναι το βραχιολι,οπως αλλωστε και καθε κοσμημα, να εναρμονιζεται με τα ρουχα μας ,με την εποχη και την ωρα της ημερας που το φοραμε. Δεν μπορουμε ας πουμε να φοραμε ενα φαντεζι βραχιολι με εντονα χρωματα και στοιχεια, σε σοβαρα meetings η σε συναντησεις με υψηλα προσωπα.Αυτο το ειδος του φαντεζι κοσμηματος θα το φορεσουμε στην πλαζ ή σε μια βραδυνη free εμφανιση μας το καλοκαιρι ,σε μια εξοδο μας .Επισης απαραιτητη προυποθεση για να φορεσουμε ενα βραχιολι ειναι τα περιποιημενα χερια και νυχια.Εδω προτεινονται πολλα αγνα υλικα για να φτιαξετε απο πιλινγκ μεχρι κρεμες χεριων ,ετσι ωστε τα χερια μας να ειναι απαλα,λεια και αρ...