Εγώ ,βασικά ,τα Χριστούγεννα τα πέρασα πάρα πολύ τέλεια. Δεν βγήκα καθόλου από το σπίτι και ειδικά την κουζίνα και ήμουν όλη μέρα με τις Μπυτζάμες. Γιατί; Γιατί είπα ...ας φτιάξω ένα σαμπουάν μωρέ, τώρα που κάθομαι. Και ξεκινούν αλυσιδωτές αντιδράσεις οι οποίες με οδηγούν στο τελικό- επιθυμητό απότέλεσμα κάπου στις αρχές Φεβρουαρίου τουτουνού του χρόνου. Δηλαδή άρχισα το μαγείρεμα 24-12-2009 και τελείωσα αρχές 2ου-2010.(τις Κυριακές αναπαυόμουν ) Όμως τι περιείχε μέσα αυτό το κτήνος.σαμπουάν? (η κατάρα μου να δέρνει τη σκιά του) 300 γρ. ελαιόλαδο 300 γρ. φοινικέλαιο 300 γρ. λάδι καρύδας 150 γρ. βούτυρο καριτέ 150 γρ. βούτυρο κακάο ποτάσσα για superfat 5% 235 γρ. και νερό 480 γρ. Οι κατέχουσες το σπορ κατάλαβαν την πατατιά μου ε? Πολύ μεγάλο ποσοστό υπερλίπανσης και τα συγκεκριμένα έλαια δίνουν συμπαγή σαπουνόμαζα, δηλ. σαπούνι και όχι ρευστό σαμπουάν.. Τέλος πάντων, εγώ ξεκίνησα με άλλες διαθέσεις στην αρχή, και καλά να ελαχιστοποιήσω τη ποτάσ...
η μαγειρική που ομορφαίνει!
Σχόλια
πολύ μ' αρέσουν όλα που ζωγραφίζεις!
άλλη πνοή παίρνουν :)))
φιλιά και καλο μήνα να 'χουμε.
Καλημέρα!
πανέμορφα όλα το σετ μπάνιου όλα τα λεφτά
ρομαντικά γεμάτα θηλυκότητα
Εφερες πραγματικά την Ανοιξη με τα χεράκια σου!!
Δεν θέλω να πω ποιο μου αρέσει πιο πολυ, γιατί δεν θέλω να αδικήσω τα υπόλοιπα!!!
Heart,να έχεις πάντα ανεβασμένη διάθεση!
Καλό βράδυ!
Ιδέα μου είναι ή παραπέμπουν στις αμυγδαλιές γνωστού ζωγράφου;
Μμμ.. πάντως η λάμπα έγραψε...
Ναι αυτές οι μπογιές θα είναι δύσκολες για τις μικρές σου.Λες να κάνουν οι τέμπερες,γιατί όχι;Δοκίμασε και μετά περνάτε ένα βερνίκι,ώστε να προστατευθούν από νερό.
όλα όμορφα..
πριν καν δω την υπογραφή σου, ήξερα ότι αυτές οι δημιουργίες είναι δικές σου...μπράβο
Καλό βράδυ!
είδες εξάλλου: την καρτα που ζωγράφισες, σε κορνιζουλα στον τοίχο την έχω βάλει!
αφου ειμαι στο φαν κλαμπ σου καλέ!
:)))
Τώρα που θα κάνω και μαθήματα θα σου φτιάξω και πίνακα.Είσαι πολύ καλή!
Καλό Σ/Κ-Φιλιά!
Σε φιλώ γλυκά.
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Καλό Σ/Κ!
Καλό βράδυ!
Ευχαριστώ-καλό βράδυ!
πάντως, μεταξύ μας, εγώ ποτέ δεν θα μπορούσα να το φτιάξω τόσο όμορφο :)
μ αρεσει πάαααρα πολύ ο συνδυασμός των χρωματων, υπέροχα !
Καλό βράδυ!
Σ΄ευχαριστώ!