Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Too good to be true!

Γράφω - σβήνω, γράφω - σβήνω, λοιπόν ας μπω στο ψητό κατευθείαν... Υπάρχουν μέρες που δεν μπορώ να ησυχάσω καθόλου θέλω όλη την ώρα να φτιάχνω κάτι, έχω γεμίσει τον τόπο κρέμες (εννοώντας το μπάνιο μου, το ψυγείο, την αδελφή μου την μάνα μου τις φίλες μου κλπ κλπ) και αναρωτιέμαι τι να φτιάξω που να έχει και ενδιαφέρον.
Το συζητώ λοιπόν με την μάμα μου και μου λέει "φτιάξε σαπούνια" .
Λέω αποκλείεται μου φαίνεται πολύ δύσκολο.
Μου συνεχίζει "αυτό που μου έδωσες είναι τέλειο, αδύνατον να βρεις τέτοιο σαπούνι στην αγορά",μα τι ήθελα τώρα εγώ, αν μικρό σπρώξιμο για να πάρω την απόφαση.
Αρχίζω το διάβασμα.
Διαβάζω όλες τις οδηγίες1 και τις οδηγίες 2 από το ιστολόγιο της Μάγισσας, μαζεύω υλικά πάνω στον πάγκο της κουζίνας (Ο Θεός να την κάνει κουζίνα) βάζω γάντια και ξεκινώ.
Εκπληξη: βάζω την ΝaOH στο νερό και δεν συνέβει τίποτα, τι περίμενα να συμβεί? δεν ξέρω... αλλά κάτι, μια έκρηξη να σας πω, ...κάτι τέλος πάντων.
Βλάκεια: λέω: " θερμόμετρο έχω", αλλά δεν κοίταξα για πόσους βαθμούς και το θερμόμετρο μετράει από 54 βαθμούς Κελσίου γιατί είναι για κρέας...
Βλάκειας συνέχεια ...αγόρασα δυο θερμόμετρα σήμερα για 17 ευρώ το ένα ... συνεχίζω
Υπεροψία: χωρίς να ξέρω καν αν όλα έχουν πάει καλά, σχεδόν άδειασα τα δύο πιο αγαπημένα μου αιθέρια , ένα μελισσόχορτο και ένα lemongrass,...
Ηλιθιότης: βάζω που βάζω τα αγαπημένα μου αιθέρια, την λεβάντα τι την ήθελα??
Τέλος πάντων, λαδώνω φόρμες, βάζω το μίγμα το οποίο ήταν σαν σιρόπι, και τα σκεπάζω με μία πετσέτα της κουζίνας.
Αφού σου λένε βάλε μία κουβερτούλα, εσύ γιατί βάζεις πετσέτα ... όλο του κεφαλιού μου κάνω...αφήστε που ήθελα να κάνω και υπερλίπανση 15% ...αυτό το σωσε η Κική (θένκς Κικιτσα :)).
Περνάει μία μέρα και τα αγγίζω και είναι πάααρα πολύ μαλακά...λέω:"πειράματα κάνω, ας βάλω μια φόρμα στο ψυγείο να δούμε τι θα γίνει" και όντως τα άφησα μία μέρα και βγήκαν με το που αναποδογύρισα την φόρμα, έκανα το ίδιο και με τις άλλες δύο φόρμες αλλά επειδή δεν κρατιέμαι γενικώς αυτές τις έβαλα στην κατάψυξη για πιο γρήγορα.
Τώρα ο τίτλος "Too good to be true!"
όταν τέλειωσα την διαδικασία, εκτός του ότι νόμιζα ότι είχα φτιάξει τα καλύτερα σαπούνια στον κόσμο, μου είχε φανεί
και πάααρα πολύ εύκολο, δεν έσπασα τίποτα, δε έγινε καμμιά έκρηξη και δεν έβαλα φωτιά στο σπίτι και όλα έγιναν σε χρόνο d-t, μου φάνηκε κάπως όλο αυτό... πάντως από εμφάνιση είναι ομορφούλια δεν νομίζετε??

Σχόλια

Ο χρήστης witchofdaffodils είπε…
κλαπ!κλαπ!
υπέροχα είναι, καλή αρχή μινωίτισσα :)
Ο χρήστης kiki είπε…
Καλέ εγώ δεν έκανα τίποτα! Κοίτα η πρωτάρα που δίνω και συμβουλές! Χαχα! Είδες που σου έλεγα πως είναι εύκολα; Έτσι κι εγώ στην αρχή δίσταζα. Άντε τώρα...Ποιος σε σταματάει! Κουκλιά είναι!
Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Εσύ κορίτσι μου έπρεπε να μένεις κοντά στη κόρη μου , τρελλαίνεται για σαπούνια και μυρωδικά, αγοράζει ένα σωρό τέτοια μικροπραγματάκια..Μια μέρα με πήγε σε ένα τέτοιο μαγαζί και μου έδινε να μυρίσω..εγώ πάλι δεν αντέχω σαπούνια που έχουν μυρωδιά φρούτων ..αισθάνομαι σαν να είμαι λερωμένη.
Ο χρήστης Isidora είπε…
Πολύ όμορφα! Και τι ωραίες φόρμες! Καλή συνέχεια...
:)
Ο χρήστης eleni είπε…
Νατάσσα μόνο όμορφα;Τέλεια είναι!
Άντε καλή αρχή!
Οι φορμίτσες πολύ όμορφες-πού τις βρίσκετε όλες και δεν μπορώ να βρω;
Ποιος σε σταματάει τώρα...!
Ο χρήστης Natassa είπε…
@witch of daffodils
ευχαριστώ :)
ευχαριστώ και για τον κόπο που έχεις κάνει να γράψεις τοσο αναλυτικά τις οδηγίες :)

@κική
με τέτοιες δασκάλες και τέτοια δώρα τι περίμενες ότι θα φτιαξω ε?
φιλιά :)

@αχτίδα
εγώ? και που να παρακολουθήσετε τις άλλες κυρίες του μπλογκ!
πάντως και γω προτιμώ τις δροσερές μυρωδιές εξού και τα αρωμάτισα με μελισσόχορτο και λεμονόχορτο :)

@ισιδώρα
ευχαριστώ πολύ !

@ελένη
ευχαριστώ Ελένη! η Κική μου τις είχε φέρει από την Αμερική :)))
Ο χρήστης heart n soul είπε…
Νατάσα καλοάφριστα! Τώρα που σίγουρα πήρατε φόρα περιμένουμε σύντομα και τα επόμενα:)
Ο χρήστης Μαριλένα είπε…
θαυμάσια ειναι, θαυμασια.
μπορεί να παρω την αποφαση, επιτελους, να φτιάξω κι εγώ.

:)
Ο χρήστης Starbuck είπε…
Μπράβο Νατάσα, μπράβο, μπράβο! Είδες τελικά που δεν ήταν φοβερό;! Και εγώ έκανα την δύσκολη στην αρχή και τώρα έχω φτιάξει ήδη 3 διαφορετικές συνταγές!!
Και πολύ ωραίες φόρμες, και λευκά! Μπράβο!
Ο χρήστης Natassa είπε…
@Μαριλένα
πάρε την απόφαση, αξίζει!

@heart - Starbuck
thanks :) όντως είναι πολύ ωραία ενασχόληση, σκέφτομαι όλη την ώρα τι θα είναι τα επόμενα!
Ο χρήστης elie είπε…
Αχ αυτές οι φορμίτσες, έχουν κάψει καρδιές.
Μπράβο Νατάσσα, ο τολμών νικά!
Ο χρήστης Natassa είπε…
@elie
merci : )
kati sou xrostao, den to exo ksexasei ....soon soon ..
Ο χρήστης Ελευθερία είπε…
Αχ μπράβο!!!!! Είναι πολύ όμορφα!!!! Φαίνονται τόσο ... βελούδινα!!!! Και πάλι μπράβο!!!
Ο χρήστης elie είπε…
χαχαχα, μην σε ανησυχεί Νατάσσα μου...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

η μάσκα του τρόμου

Το μπλογκ αυτό δεν είναι μόνο φρου-φρου κι αρώματα κύριοι, ΟΧΙ ...μπροστά στα ραγδαία πολιτικά γεγονότα θα δώσουμε μαχητικό παρόν,εγώ θα σας συντονίσω..... Καταρχάς εσύ μεσιέ ματατζή...έχω να σου πω τούτο... άντε και να σου δείξω μια συμπόνοια για τα δύσκολα παιδικά χρόνια που πέρασες και σε πάω και στοίχημα γι αυτό,να το καταλάβω πως η κατάσταση του IQ σου δεν σού επιτρέπει να ξεχωρίσεις ένα βόδι από μια φράουλα,ξέρω πως επαγγέλματα με κοινωνική προσφορά που εξελίσσουν και  την προσωπικότητα ,σού είναι έννοιες παντελώς άγνωστες... ΑΛΛΑ δεν είναι δυνατόν εσύ ματατζή , με τη ρίψη χημικών μπροστά στη μούρη μου, να ματαιώνεις τον αγώνα ετών που κάνουμε εδώ μέσα συλλογικά και ατομικά  για ένα άλφα αιστητικό αποτέλεσμα . Ξέρεις ματατζή με τι φροντίδα και επιμονή μπλαστρωνόμεθα καθημερινά όλες εδώ, μάσκες με εκλεκτά αιθέρια έλαια και λάδια βιολογικά? ξέρεις πόσα βράδυα έχουμε ξενυχτήσει πάνω από τις κατσαρόλες μας για να δημιουργήσουμε την τέλεια κρέμα-σαπούνι-σαμπουάν ? ξέρεις πόσο δ

Ο άρκευθος και ένα serum κατά της κυτταρίτιδας

Με αφορμή τις συμβουλές της Emmy για να φροντίσουμε την γραμμή μας μετά τις κραιπάλες του Πάσχα, λίγα λόγια για τον εξαιρετικό άρκευθο (για τον οποίο έχουμε ήδη πει πολλά) και πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το αιθέριο έλαιό του σε έναν πανεύκολο ορό για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Ο άρκευθος (ή αλλιώς αγριοκυπάρισσο ή ουνίπερος) ε ίναι θάμνος αειθαλής. Φθάνει τα 9 μ. ύψος και 4 μ. διάμετρο. Όλα τα μέρη του φυτού είναι αρωματικά. Τα φύλλα του σε νεαρή ηλικία είναι βελονοειδή, σε ώριμη μετατρέπονται σε μυτερά, διιστάμενα και σε διάταξη ανά 3 σε σπονδύλους. Στην επάνω επιφάνεια φέρουν μια διπλή λευκή γραμμή. Ανθίζει Μάρτιο και Ιούνιο. Ο καρπός στην αρχή είναι πράσινος και στη συνέχεια μαύρος, με γαλανό επίχρισμα. Στη χώρα μας φύεται το είδος Juniperus excelsa, είδος σπάνιο και προστατευόμενο με προεδρικό διάταγμα! Από παλαιότατων χρόνων χρησιμοποιείται στην μαγειρική, αλλά και στην παρασκευή ποτών, όπως το gin. Από τους καρπούς του είδους juniperus communis προκύπτει και το αιθέ

Σαπούνι με γάλα και μέλι.

Σαπούνι με γάλα και μέλι.Ή μήπως να το ονομάσω Κλεοπάτρα; Έφτιαξα σαπουνάκι γαλατομελένιο. Υλικά 131 γρ. λάδι καρύδας 85 γρ. φοινικέλαιο 198 γρ. πυρηνέλαιο ή ελαιόλαδο 50 γρ. βούτυρο καριτέ 63 γρ. καυστική σόδα 84 γρ. νερό απιονισμένο 80 γρ. φρέσκο γάλα κατεψυγμένο (αντιφατικοί όροι, χεχε) Στο tracing πρόσθεσα: 2 κ. σ. σκόνη γάλα 2 κ. σ. παγωμένο νερό 1 κ. σ. μέλι ½ κ. σ. αιθέριο έλαιο κέδρου και πεύκου Η διαδικασία γνωστή. Η μόνη αλλαγή που έκανα, ήταν ότι είχα παγώσει 80 γρ. γάλα, το οποίο πρόσθεσα όπως ήταν παγωμένο στη σόδα (που είχα φτιάξει μόνο με 84 γρ. νερό) όταν έφτασε περίπου στους 42-45 βαθμούς. Το αστείο είναι ότι η σόδα έγινε σαν κρέμα. Τώρα τι ζημιά είχε κάνει στο γάλα…θα σας γελάσω. Στο tracing πρόσθεσα τη σκόνη γάλακτος που ανακάτεψα με παγωμένο νερό, το μέλι και τα αιθέρια. Δεν ήξερα τι αιθέρια να βάλω, οπότε αποφάσισα να βάλω κάτι που να ταιριάζει με μέλι! Σίγουρα, η χημεία έπαιξε το ρόλο της με τα γάλατα και το μέλι, γιατί ενώ περίμενα να βγει λευκό το σαπουνάκι ή έ