Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2008

Αρωματικά άλατα μπάνιου

Ω ναι! Τα έφτιαξα. Και τώρα περιμένουν να τα χαρίσω! Γιατί; Καλές μου φίλες, το να κάνεις μπάνιο σε μπανιέρα στη Ζάκυνθο, είναι μια ουτοπία. Αφενός μεν το νερό δεν είναι πεντακάθαρο και αν το κάνεις μετά θα θέλεις και μια επίσκεψη στο δερματολόγο ή γυναικολόγο, οπότε τα άλατα θα σου στοιχίσουν κάτι παραπάνω από 1-2 € (και λιγότερο) που στοίχισαν σ' εμένα. Από την άλλη, κι αν ακόμα ήταν το νερό πεντακάθαρο, εδώ υπάρχει έλλειψη νερού, οπότε κανείς δε διανοείται να κάνει μπάνιο με γεμάτη μπανιέρα.. Ντους και πολύ μας, που είναι και πιο υγιεινό. Αν δεν έχεις ζήσει σε μέρος που έχει πρόβλημα με το νερό, πιστέψτε με δεν το εκτιμάς. Μόνο όταν το ζήσεις το πιστεύεις και εκτιμάς πόσο πολύτιμο είναι το νεράκι. Έτσι, το σέβεσαι για να το έχεις. Αλλά ας μην επεκταθώ, γιατί θα με πιάσουν τα οικολογικά μου!
Έφτιαξα λοιπόν άλατα αρωματικά και θα τα χαρίσω. Μπορείτε να τα φτιάξετε ακόμα και για διακόσμηση στο μπάνιο.
Τι θέλουμε:
~Αλάτι χοντρό (ένα σακουλάκι είναι υπέρ αρκετό)
~1,5 κουτ. σούπας αποξηραμένη λεβάντα (ή ευκάλυπτος, καλέντουλα, χαμομήλι κλπ)
~4-5 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας (ή ανάλογα το φυτό που διαλέξατε)
Τι κάνουμε:
Μέτρησα πόσο αλάτι χρειάζομαι για ένα βαζάκι των 250-300 ml.
Σε ένα μπωλ ανακάτεψα το αλάτι με τη λεβάντα για να πάει παντού.
Μετά, έβαλα το ένα τέταρτο του αλατιού στο βάζο και πρόσθεσα μια σταγόνα αιθέριο έλαιο λεβάντας. Συνέχισα το ίδιο μέχρι να τελειώσει το μίγμα του αλατιού.
Έτοιμο! Το έκλεισα, το στόλισα και τώρα περιμένει!
Ελπίζω να μην ξεχαστώ και το βάλω σε κανένα ψητό! :-)))

Update: Μετά τις συμβουλές της μάγισσας, έφτιαξα και άλατα με μέντα αποξηραμένη και αιθέριο έλαιο μέντας (το οποίο μύριζε υπέροχα ομολογώ).

Update2: Για αρωματικό αλάτι φαγητού, πάμε μια βόλτα εδώ.

21 σχόλια:

witch of daffodils είπε...

εύγε deli!

για να μη το βάλεις στο ψητό- που δε θα πάθεις και τίποτα- μποτεις να το χρωματίσεις με χρώμα ζαχαροπλαστικής.

Ακόμα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις δια ποδόλουτρον ντιαρ, για να μη παραπονιέσαι :)

eleni είπε...

Deli,τι καλά που υπάρχει και η Μάγισσα για εναλλακτικές χρήσεις.
Το πρόβλημα του νερού προέκυψε στην παραλία μας από πέρυσι,ευτυχώς,όλοι έχουμε πηγάδι για μπάνιο.

witch of daffodils είπε...

ναι, ναι, τι καλά που υπάρχω :)

eleni είπε...

Μας κοροϊδεύετε;Αφού βρισκόμαστε σε αρχικό στάδιο,εγώ έχω και κάποια ηλικία...ε ξεχνάω λίγο.
Πάντως το ευχαριστώ νομίζω πως είναι λίγο που με ανέχεστε.
Ειλικρινά δε θέλω να σας γίνομαι βάρος,αλλά...θέλω να μάθω κιόλας.

witch of daffodils είπε...

Ελένη, όχι δεν κοροϊδέυω απλά αυτοαξιολογούμαι :))

Ε, όχι και βάρος! ποτέ δε θα σκεφτόμουν κάτι τέτοιο..
Είστε μια ευγενεστάτη κόρη και η παρέα σας είναι χαρά μας. Αφήστε που μου φαίνεται ότι έχετε ήδη εισέλθει στην κατηγορία "εμπειρη καλλυντικατζου" :)

Προσεχώς σας ετοιμάζω εκπληξη στο μπλογκ μου (είχε κόψει χαρτι προτεραιότητας η heart), που θα σας κάνει να ζηλέψετε!

oneiromageiremata είπε...

Μαγισσούλα θενκς! Ως τώρα έβαφα ζάχαρη με χρώμα ζαχαροπλαστικής. Τώρα ήρθε η ώρα να βάψω και αλάτι!

Ελένη, εδώ υπάρχει μόνιμα! Ναι! Ευτυχώς που υοάρχει κι αυτλη γιατί εδώ δηλώνω ανίδεη! Κι εγώ στο τελευταίο θρανίο είμαι. Έρχεσαι;

Περιμένυμε την έκπληξη μανδάμ μάγισσα!

faraona είπε...

Yπεροχο,ευκολο και λατρεμενο!
Ευγε Κορη!


φιλιααα!

heart n soul είπε...

δύο σε ένα, και για το ψητό και για ποδόλουτρο, άκρως aromacooking, ολέ! ωραία δωράκια κάνετε, όνειρα:)

oneiromageiremata είπε...

Φαραόνα μερσί!

Χαρτ καλέ δεν είναι για ψητό!!! χαχαχα!
Μερσί!

eleni είπε...

Κορίτσια,ναι έχω γίνει καλλυντικατζού,έχω σωστή καθοδήγηση.
Ετοιμάζω τώρα όσα θα χρειαστώ το καλοκαίρι, να μην κουβαλήσω όλα τα υλικά στην παραλία,γιατί πρέπει να πάρω και τα σύνεργα ζωγραφικής και θα έχουμε γκρίνιες.

oneiromageiremata είπε...

Εγώ δηλώνω πανευτυχής. Χτες αγόρασα θερμόμετρα, τζελ αλόης, βιταμίνη Ε, λεκιθίνη και τώρα έχω τα υλικά για σαπούνια κλπ. Οπότε, περνάω στο προτελευταίο θρανίο, χεχε!

Ελένη να ζωγραφίσεις και να μας τα δείξεις!

witch of daffodils είπε...

ωωωωω, συμμερίζομαι την ευτυχία σας :)

Ελένη, μια με τα μύρτιλλα, μια με βαλσαμόχορτα, μια με τις θάλασσες και τις ζωγραφικές, μας έχετε φέρει στον προθάλαμο του ψαχαναλυτή, έλεος, ψυχή έχουμε..

eleni είπε...

Τι να κάνω Μάγισσά μου,τα παιδιά μεγάλωσαν και πρέπει να καλύπτω το χρόνο μου.Επιλέγω αυτά που μ΄ευχαριστούν.
Ο τόπος έχει κιτρινίσει απ΄το βαλσαμόχορτο,αλλά υποψιάζομαι ότι εδώ πρέπει να υπάρχουν πολλά βότανα.Πρέπει να βγω με φωτογραφίες να ψάχνω.

witch of daffodils είπε...

Ωραία, αλήθεια ε? έχει κι' άλλα..
Μακάρι να μπορούσα να σας συνοδεύσω σε μια βόλτα σας..Μπορείτε να μαζέψετε κάποια και μετά στο σπίτι να ψάχνετε να βρείτε.

Αν τύχει και φωτογραφήσετε κάποια, κάντε ποστάκι πλιζ.

ΥΓ όχι που μου λεει η deli πως η Ζάκυνθος δεν έχει βότανα..

Isida είπε...

oneiromageiremata ωραίες δημιουργίες!

eleni είπε...

Μάγισσα, όταν πάρω μηχανή,θα γίνει.Δεν είμαι και λάτρης της φωτογραφίας(να βλέπω καλά είναι).Λες να κολλήσω και μ΄άλλη δραστηριότητα;

witch of daffodils είπε...

yes, i do :)

oneiromageiremata είπε...

Μωρέ βότανα υπάρχουν εδώ. Εγώ δεν ξέρω να τα ξεχωρίζω. Βαλσαμόχορτο όμως δεν ξέρω αν υπάρχει.

Ελένη να έρθω να φωτογραφίζω εγώ; :-)

Ίσιδα, ευχαριστώ!

eleni είπε...

Ναι,ναι Deli,να έρθετε,είστε ειδική σ΄αυτό.
Εδώ δεν υπάρχει κάποιος να συμμερίζεται τα ενδιαφέρντά μου,με άλλα ασχολούνται.

oneiromageiremata είπε...

Χα! Μόλις εξασφάλισα πρόταση για ταξίδι! Χεχε!
Ελένη!Τι ευγενική ψυχή! Μακάρι να ήμουν πιο κοντά να φωτογράφιζα κι εκεί το κατιτίς μου! Άσε που δεν έχω έρθει ποτέ στα μερη σου!

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ