Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2009

πάλι παπάγια


Η ωδή της παπάγιας έχει γραφτεί ήδη από την aromacook Isida. Σήμερα όμως έπεσε στα χέρια μου μια παπάγια κούκλα και μελένια, έτσι αποφάσισα να σας την ξαναθυμίσω. Η παπάγια, λόγω ενζύμων που περιέχει, μαλακώνει απίστευτα το δέρμα, το απαλλάσει από τα νεκρά κύτταρα και του χαρίζει λάμψη. Έφτιαξα μάσκες που θα μπορούσαν να είναι και φρουτόκρεμες, ή φρουτόκρεμες που θα μπορούσαν να είναι και μάσκες, όπως το δει κανείς:) Πολτός παπάγιας με χυμό λάιμ, παπάγια με μέλι και λάιμ, παπάγια με κατσικίσιο γιαούρτι και βρώμη, τα (π)άπαντα της παπάγιας. Τα σκευάσματα είναι μιας χρήσης, ή μπορούν να διατηρηθούν λίγες μέρες στο ψυγείο. Αν δεν τα φάμε:)

18 σχόλια:

eleni είπε...

Heart,δεν αγαπώ τα εξωτικά φρούτα,αλλά αν είναι για την ομορφιά,τα χρησιμοποιώ.
Θα πάρω παπάγια,γιαούρτι-τη βάζεις στο πρόσωπο και δοκιμάζεις κιόλας-το κάνω με πολλές μάσκες.

heart n soul είπε...

συνήθως οι παπάγιες, κι άλλα εξωτικά, που φτάνουν σε μας, είναι άνοστες, καμμιά σχέση με αυτές που θα τρώνε στον τόπο παραγωγής τους, που ωριμάζουν πάνω στο φυτό. Καμμιά φορά όμως έχουμε τύχη:)

witch of daffodils είπε...

oh lala!
καλημέρες :)
δεν μπορώ -και γιατι να το κρυψωμεν άλλωστε- να αντισταθώ σε κανένα φρούτο ημεδαπό ή αλλοδαπό..

θα κάνω παπάγια με μέλι και το υπόλοιπο θα το φάω,
tres pratique :)

το μόνο θέμα που έχω, είναι ότι όσο και να προσπαθώ και να φυτευω του σπορους δεν μου κάθονται ούτε η αβοκαντιά, ουτε η μανγκιά, ούτε η παπαγιά..κλαψ..

Isidora είπε...

Θρεπτικές, εξωτικές,αθωότατες και νόστιμες! Ωραία πράγματα! Πού να τη βρείς την ώριμη παπάγια, είναι ένα θέμα βεβαίως... Διάβασα επίσης για ένα εμπορικό σκεύασμα τύπου body lotiοn που περιείχε εκχύλισμα παπάγιας, πού να το βρείς κι αυτό, το οποίο διαλαλούσε οτι καθυστερεί ή μειώνει την ανάπτυξη της τριχός, μετά από αποτρίχωση (χαλάουα, κερί και παρόμοιοι βασανισμοί). Λέτε να αληθεύει?

Lilou είπε...

Yammie! Πολύ ωραίο φαίνεται αυτό και πολύ καλοκαιρινό!!! Εύγε heart!

sadigi είπε...

εγώ παρακαλώ ,1 μασκούλα και 2φρουτόκρεμες
μην τα τυλίγετε, θα τα φάω εδώ

Μαριλένα είπε...

εγώ, σίγουρα θα τη φάω.
τα φρουτα σνιφ! μου δημιουργούν διαφορες αλλεργίες στη μουρη..

heart n soul είπε...

witch, μετά την μανγκιά που σας
(ξ)έφυγε, σειρά έχει η ξανθή αγαπημένη παπαγιά:))
Isidora λέτε να κάνουμε ένα ολόσωμο papaya body wrap?:))
Lilou με ενέπνευσαν τα μάνγκα της μάγισσας μάλλον:)
sadigi, ελεύθερα και χωρίς τύψεις:)

heart n soul είπε...

Μαριλένα, γιατί λέτε ψέμματα κακό κορίτσι; αφού είστε δηλωμένη αντιφρουτικιά!:))

sadigi είπε...

μαγισσα το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ με τα εσπεριδοειδή γιατί στο μέρος
που τα θέλω δε γίνονται λόγω ψύχους
τι πρέπει να κάνουμε οι άμοιρες ,θερμοκήπιο πια?

εε!!! μετά με το τρακτέρ κι εμεις στους δρόμους πλάι στους αγρότες......

witch of daffodils είπε...

heart ντιαρ,
η μανγκιά όντως μου (ξ)έφυγε και με παρρησία αρκούμαι
στην μαγκιά-όχι-την-τζάμπα!

sadigi, με τα εσπεριδοειδή; αυτά τουλάχιστον δε χρειάζονται τροπικό κλίμα..
Βέβαια, δεν ξέρω που μένετε..

Starbuck είπε...

Mmmmm! Μισό βάλω στη μούρη, μισό φάω!
Αν και εμένα το αγαπημένο μου είναι το μάνγκο. Μπορώ να φάω μέχρι να σκάσω! Δυστυχώς όντως δεν βρίσκεις ωραία τέτοια, ώριμα και γλυκά. Καμιά φορά όμως, μου φέρνει ο μπαμπάς μου απο την αγορά στην Αθήνα κάποιο που είναι τέλειο και το τσακίζω!

sadigi είπε...

εγώ Αθήνα μαγισσούλα αλλά το εν λόγω χωράφι μένει εκεί ψηλά σ'ενα βουνό στο πάνω τέρμα του νομού Αττικής
η χαρά του κωνοφόρου λέμε...
καλή μαΓΚισσούλα .....

kiki είπε...

ΠαΠαγία μου τι έφτιαξε πάλι αυτή η κοπέλα!!! :-)))

Isidora είπε...

Δεν είναι κακή ιδέα για τον χειμώνα που δεν έχει μύγες, αλλά για σκεφτείτε το το καλοκαίρι, να κολλάνε όλα τα έντομα που σας μυρίζουν πάνω σας... Σκηνή από τον εξορκιστή με τον παζούζου (φτου-φτου-φτου)
!!!
:)))

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τελικά απ' ότι βλέπω οι περισσότεροι για ... φάγωμα θα την προτιμήσουν. Κι εγώ μαζί τους!!
Θυμήθηκα και την εξωτική Ταϋλάνδη που κάθε μέρα στο πρωινό μου υπήρχε και μια θεσπέσια παπάγια, που το τελευταίο πράγμα που σκεφτόμουνα όταν την έβλεπα, ήταν να την κάνω κρεμούλα, η ... κοιλιόδουλη;-)

heart n soul είπε...

Isidora, το καλοκαίρι την φοράμε μέσα σε μπανιέρα γεμάτη παγάκια:)
Έλενα, τυχερή, φάγατε φρεσκαδούρα παπάγια! τρώμε παπάγια, κάνουμε μπωτέ με τις φλούδες:)

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ