Σάββατο, 4 Οκτωβρίου 2008

Ωδή εις την Papaya


H Papaya ανήκει στα εξωτικά φρούτα, έχει γλυκιά και όξινη γεύση και θερμαίνει τον οργανισμό.
Ανακουφίζει από το βήχα και το άσθμα και καθαρίζει το ήπαρ και τη σπλήνα. Έχει ισχυρή λιποδιαλυτική δράση και έτσι βοηθά στην απώλεια βάρους.
Η Papaya είναι πλούσια σε ένα ένζυμο που λέγεται Παπαίνη η οποία θεωρείται ευεργετική για το κάψιμο του δέρματος, τις γρατσουνιές.
Επίσης είναι πλούσια σε Βιταμίνη Α , Βιταμίνη C, Ασβέστιο , και Ωμέγα 3 Λιπαρά.

Πάμε λοιπόν για συνταγές.


Καθαριστικό Προσώπου

~40 gr Mέλι
~5 ml Χυμός Papaya
~3 ml Ελαιόλαδο
~2 ml Wheatgerm oil (λάδι από φύτρο σιταριού)


Τονωτική Λοσιόν

~10 ml Χυμό Papaya
~70 ml Ροδόνερο
~20 ml Ανθόνερο Λεβάντας

Ενυδατικό Λάδι

~30 ml Λάδι Papaya
~20 ml Λάδι Καλέντουλας
~5 ml Αμυγδαλέλαιο
~5 ml Rose hip oil

Καλό σας Μήνα!

πηγή: wikipedia, nutrition data

10 σχόλια:

eleni είπε...

Ίσιδα καλημέρα!
Μας έλειψες μαζί και οι όμορφες προτάσεις σου.
Μμμ,παπάγια ε;Δεν έχω φάει ποτέ,είναι νόστιμη ή μοιάζει με αβοκάντο,που δε μ΄αρέσει;

Πάντως για το πρόσωπο μπορώ να την χρησιμοποιήσω.Χυμό εννοείς φρέσκο;

kiki είπε...

Καλώς την Ίσιδα! Λιποδιαλυτικό;;; Αααα αυτό μ' αρέσει! Κοίτα η παπάγια πόσα καλά έχει!!!

Isida είπε...

Καλημέρα σας!
Και εμένα μου λείψατε ......

Ελένη κατα τη γνώμη μου η γεύση της είναι κατά πολλύ καλύτερη από το Αvocado.
Φρέσκο χυμό.

Κική και εμένα με ενθουσίασε!

heart n soul είπε...

ωραία πράματα Ίσιδα! η παπάγια νοστιμίζει λένε με το χυμό του λάιμ. Ελένη δοκιμάστε ώριμο αβοκάντο λιωμένο με το πηρούνι, με ταμάρι (ή σόγια σως), λεμόνι, αλάτι και φρέσκο πιπέρι, ίσως και μια ιδέα σκόρδο αν σας αρέσει, πάνω σε φρυγανισμένο ψωμί και μετά πείτε μου αν σας αρέσει. Πάω να τριφτώ με παπάγιες τώρα!

eleni είπε...

Heart,θα παραγγείλω(εδώ δε φέρνουν,μόνο κατόπιν παραγγελίας)και θα φτιάξω τη συνταγή σου-ε..θα κρατήσω και για τις μάσκες μας.

heart n soul είπε...

ε, ναι, ναι μάσκες ήθελα να πω κι εγώ:))

witch of daffodils είπε...

Isida, καλώς ήρθατε! μας λείψατε από την παρέα..
Πολύ καλό το πόστ, για ένα φρούτο που δεν το πολυσυνηθίζουμε αλλά είναι εξαιρετική πρώτη ύλη για beaute :)

foodamentaltherapy είπε...

Πόπο τρελλαίνομαι για την παπάγια (και το μάνγκο επίσης) αλλά εδώ νόστιμη δεν έχω φάει ακόμη. Εχω δοκιμάσει όμως καταπληκτικές στη Νιγηρία και στη Μαλαισία, έτρωγα φρέσκια πακάθε μέρα στο πρωινό. Θυμάμαι που μου είχε πει ένας Ινδός γιατρός ότι η φρέσκια παπάγια είναι ότι πολυτιμότερο μπορούμε να προσφέρουμε στον οργανισμό μας το πρωί.

Isida είπε...

Eίχα γράψει αλλά εξαφανίστηκε!!

Αγαπητή witch και εμένα μου λείψατε!

Αγαπητή Heart δεν το έχω δοκιμάσει θα το βάλω στα υπόψην:)

foodamentaltherapy ζηλεύω με αυτά που περιγράφετε :))

Starbuck είπε...

Αχ τι ωραίες συνταγές! Και όση σου περισσέψει την τρως! Εμένα μου αρέσει πολύ!