Κυριακή, 25 Ιανουαρίου 2009

Γαλάκτωμα καθαρισμού με μάραθο


Να' μαι και εγώωω!

Οι τελευταίες 2 εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες στην δουλειά και δεν υπήρχε καθόλου χρόνος για internet. Αλλααααα.... επιτέλους έχω internet στο σπίτιιιι!!!! Πάνε τα "γράφω σε cd τα post μου για να τα ανεβάσω από τη δουλειά", τα "δεν προλαβαίνω μέρες ολόκληρες να μπω"! χαχα! Τώρα, μουσικούλα και με την ησυχία μου θα γράψω για τον μάραθο!

Μου έκαναν ένα πολύ ωραίο βιβλίο δώρο τα Χριστούγεννα που ονομάζεται "Αρωματικά φυτά και βότανα" από τις εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί και είναι μετάφραση από το Growing Herbs εκδόσεις Murdoch Books.

Ο συγγραφέας γράφει για διάφορα φυτά, τις θεραπευτικές και καλλυντικές τους ιδιότητες, πως να τα καλλιεργήσουμε και να τα φροντίσουμε. Για μερικά έχει και απλές συνταγές με διάφορα βότανα. Μια τέτοια προσάρμοσα..

Το βιβλίο προτείνει σπόρους μάραθου που έχουν αναζωογονητικές ιδιότητες κοπανισμένους σε αφέψημα, ένα κουταλάκι μέλι και βουτυρόγαλα (ξέρετε εκείνο το τέλειο πράγμα που βγαίνει στην επιφάνεια όταν βράζεις φρέσκο αληθινό γάλα απο αγελάδα και το μαζεύεις και το βάζεις στο ψωμί και το τρως με ζάχαρη;;; :) ). Εγώ έκανα μερικές ... αλλαγές!

Λοιπόν:

~ Σπόροι μάραθου κοπανισμένοι
~ Ενα φλυτζάνι βραστό νερό
~ Ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι
~ 2,5 κουταλιές της σούπας κρέμα γάλακτος
~ 3 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντα
~ 3 σταγόνες αιθέριο έλαιο χαμομήλι
~ 3 σταγόνες grapefruit seed extract για συντηρητικό

Κοπανάμε με μανία τους σπόρους μάραθου. Όσο το κάνουμε, απολαμβάνουμε το υπέροχο άρωμα που αναδύεται.. Βράζουμε το νεράκι και το βάζουμε μαζί τους κοπανισμένους σπόρους σε φλυτζάνι, το σκεπάζουμε και το αφήνουμε καμιά ωρίτσα. Το σουρώνουμε καλά και το βάζουμε σε ωραίο γυάλινο μπουκαλάκι. Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά. Το ανακινούμε καλά-καλά και το βάζουμε στο ψυγείο όπου και το διατηρούμε.

Το δοκίμασα και είναι πολύ ωραίο σαν ντεμακιγιαζ και πολύ δροσιστικό και αναζωογονητικό, ειδικά όταν επιστρέφουμε κουρασμένες απο τη δουλειά! Το δοκίμασα και στα μάτια και είναι επίσης πολύ ωραίο.

Να και μια φωτογραφία μέσα στην καινούρια γλαστρούλα!

18 σχόλια:

eleni είπε...

Star,τι μυρωδάτο σκεύασμα!Μ΄αρέσει πολύ ο μάραθος!
Έχω όλα τα συστατικά για να το φτιάξω,αφού για της Μάγισσας το γαλάκτωμα γίνονται.Και μάραθο έχω βεβαίως,είχα αγοράσει την τελευταία φορά απ΄΄ο Αθήνα,λες και το ήξερα.
Μ΄αρέσει το σετάκι με τη γλαστρούλα!

Starbuck είπε...

Ευχαριστώ! Επέλεξα την λεβάντα και το χαμομήλι επειδή είναι χαλαρωτικά και ότι επειδή ήθελα να το χρησιμοποιήσω και στα μάτια. Αλλά δεν περίμενα να ταιριάζει τόσο αρωματικά με τον μάραθο. Μερικές φορές το ανοίγω απο το ψυγείο μόνο για να το μυρίσω!

eleni είπε...

Κάτι ξέχασα να γράψω:μερικές φορές κάνω κι εγώ γαλάκτωμα με κρέμα γάλακτος πολτό φράουλας και λαδάκι,λίγο κάθε φορά-μ΄αρέσει η μυρωδιά της.Την έχω στην κατάψυξη σε κυβάκια.

Starbuck είπε...

ooo τι καλό!
Και παίρνετε το κυβάκι και το λιώνετε στο πρόσωπο σας??
Βάλτε μας την συνταγή!

eleni είπε...

Όχι,Star,το παγάκι λιώνει στην κρέμα γάλακτος-το κάνω γαλάκτωμα όπως εσύ.Αν σ΄αρέσει να το λιώνεις στο πρόσωπο,ωραίο το βρίσκω καιο μυρωδάτο.

Starbuck είπε...

Α! η φράουλα είναι το παγάκι και λιώνει στη κρέμα γάλακτος. Και ότι περισσεύει το τρως!

Isidora είπε...

Με γειά τη σύνδεση λοιπόν, ελπίζουμε να χορτάσουμε συνταγές τώρα πια! :)
Μου αρέσει πολύ ο μάραθος, γιατί ξεθαμπώνει το δέρμα σε ατμόλουτρο,είναι αντιρυτιδικός και κάνει καλό στα μαλλιά. Έχει και άλλες πολλές χρήσεις βέβαια, αλλά μιά από τις καλύτερες, είναι τα μαραθοπιτάκια!
Ωραίο και το σκεύασμα, μοιάζει δροσιστικό και απαλό, ότι πρέπει για να χαρεί το δερματάκι. :)
Πότε θα βάλουμε όλα αυτά που φτιάχνουμε δεν ξέρω...
Ελένη κι αυτο με την φραουλοσαντιγύ το θέλουμε οπωσδήποτε!

Lilou είπε...

Starbuck τι ωραία συνταγή!!

Ο μάραθος είναι καταπληκτικό φυτό όντως. Το δε αιθέριο έλαιο του είναι θαυματουργό!

Θα δώσω τις επόμενες μέρες έναν συνδυασμό για λαδάκι μασάζ με μάραθο.

heart n soul είπε...

καλώς τη σταρ:) Να κάνω μια ερώτηση; το βουτυρόγαλα είναι το buttermilk? αν ναι, τότε είναι, παραδόξως, ναι, το ξυνόγαλο, και όχι η κρέμα. Με γεια το νετ!
Ψηφίζω κι εγώ μαραθοπιτάκια!

Isidora είπε...

Μαραθοπιτάκια, με ουζομεζεδες, όλα τα λεφτα!

Starbuck είπε...

Μαραθοπιτάκια Παναγία μου! Τι τέλειο πράγμα! Μα σε ποιο νησί τα έφαγα πρόσφατα και έπαθα πλάκα.. δεν μπορώ να θυμηθώ..
Χαίρομαι κορίτσια που σας άρεσε! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Isidora, θα κάνω και μια έρευνα καλύτερη μπας και φτιάξω και κάτι άλλο γιατί πολύ μου άρεσε το θέμα με τον μάραθο!
ωχ heart λέτε;;; Και να γράφω ψευδής πληροφορίες???? :( Ρώτησα τη μαμά μου τι είναι το βουτυρόγαλα και μου είπε το βούτυρο, η κρέμα, που βγαίνει απο το γάλα όταν το βράζουμε... Όταν ήμουν μικρή και μας έδινε ένας καλός κύριος στο χωριό γάλα απο τις αγελάδες του (το γάλα δεν το έπινα-πολύ βαρύ!) αλλά το βούτυρο που έβγαινε απο βράσιμο το τσάκιζα με ζάχαρη. Δεν ήξερα τότε ότι είχε 8500 θερμίδες η μπουκιά!!

Starbuck είπε...

lilou λάδακι για μασαζ με μάραθο??? Ακούγεται τέλειο! Βάλτε το, βάλτε το!

heart n soul είπε...

star δεν ξέρω τι είναι το βουτυρόγαλα, απλά επειδή είπες ότι το βιβλίο σου είναι μετάφραση, αναρωτήθηκα μήπως μετάφρασαν το buttermilk ως "βουτυρόγαλο" αντί του σωστού ξινόγαλο, το οποίο btw δεν έχει καθόλου σχεδόν λιπαρά

kiki είπε...

Εντυπωσιακό!
Για μπάτερμιλκ πάντως, ξέρω κι εγώ το ξινόγαλα. Μπάτερμιλκ έλεγε η αρχική συνταγή; Για γαλάκτωμα καθαρισμού πάντως, μια χαρά θα ειναι και η κρέμα γάλακτος νομίζω...

Natassa είπε...

εγώ αυτό τον σπόρο μάραθου τον θεωρώ ατ λιστ θαυματουργό, μου έχει χαρίσει τόσες ώρες ανακούφισης όταν με ταλαιπωρούσε μια ιγμορίτιδα -ρινιτιδα- παραρινοκολπίτιδα που δεν μπορούσα ούτε να αναπνεύσω, που νομίζω πως πάραυτα πρέπεινα πάω να φυτέψω μάραθο -αλήθεια πως μου ξέφυγε...- και ακόμα πιο πάραυτα να πάω να φτιάξω το σκεύασμα που προτείνεις.
μερσί και καλημέρα :)

witch of daffodils είπε...

ωραία συνταγή και μοσχοβολιστή, αλήθεια πόσο διατηρείται με την προσθήκη της κρέμας?

Starbuck είπε...

Καλή ιδέα! Και εγώ θα φυτέψω μάραθο!
Μαγισσούλα, το έχω στο ψυγείο πάνω απο εβδομάδα και διατηρείται μια χαρά!

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ