Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2008

Φρου φρου κι αρώματα


Όταν ήρθα στη Ζάκυνθο, η μάνα μου μου έλεγε ότι το μόνο που δε θα μου λείψει εδώ είναι τα καλλυντικά. Και σιγά μην ενδιαφερόμουν εγώ τότε για καλλυντικά...Τώρα με τις κακές παρέες ενδιαφέρθηκα, χεχε!
Σας δείχνω λοιπόν μια φωτό, με μια πολύ παλιά αρωματοποιία που βρίσκεται μέσα στο Λόφο του Στράνη, εκεί που ο Διονύσιος Σολωμός έγραψε τον Εθνικό Ύμνο. Μπουγαρίνι και γραντούκα (και τα δύο είδη γιασεμιού) ήταν τα αρώματα που κυριαρχούσαν εδώ, όχι μόνο στα αρώματα, αλλά και σε κάθε γειτονιά, αφού δεν έλειπαν από τις γλάστρες και τους φράχτες των σπιτιών.
Η αρωματοποιία υπάρχει ακόμα, δεν ξέρω αν παράγει ακόμα αρώματα, αλλά η οικογένεια διατηρεί μαγαζί με καλλυντικά στην πόλη.
Και τώρα που είδαμε και την αρωματοποιία, πάρτε ποπ κορν, πάρτε πασατέμπο γιατί έρχεται το τελικό σαπουνοπόστ! :-)

25 σχόλια:

Isida είπε...

εντυπωσιακό deli, αναμένουμε στις οθόνες μας,......

Natassa είπε...

εκτός το κρυονέρι θέλω να πάω και εκεί ... καλημέρες!!!!!!!!!

oneiromageiremata είπε...

Ίσιδα, αναμείνατε :-)

Νατάσσα, αυτό είναι εύκολο: πάμε και με τα πόδια!

heart n soul είπε...

ώστε γιασεμί είναι το μπουγαρίνιιιιιι... Έχετε δοκιμάσει τα ντόπια αρώματα dreams?

oneiromageiremata είπε...

Χαρτ, τώρα αν σου πω ότι τα έχω δοκιμάσει, θα είναι ψέμα. Ίσως μικρή. Όχι όσο είμαι εδώ όμως.

witch of daffodils είπε...

deli,
δε σχολιάζω το γεγονός ότι δεν έχεις δοκιμάσει το ντόπιο άρωμα, θα σου στείλω μέηλ :)

Αφου έχουν καλλυντικομάγαζο, λες να αξίζει τον κόπο καμμιά φωτό του μαγαζιού ή των προϊόντων?

heart n soul είπε...

οοοοχι μάγισσα, να το σχολιάσετε! γιατί της χαρίζεστε έτσι εύκολα? εμείς θυσίες για τη τέχνη μας και η dreams ούτε να μπει στον κόπο? εγώ πώς θα μάθω αν δε βγει να κάνει ελεύθερο ρεπορτάζ, ε?ε? :Ρ

witch of daffodils είπε...

E, ναι.
Κανονικά θα πρέπει να πάει στην αρωματοιποιία, να την φωτό, να πάρει συνέντευξη, να παρουσιάσει τα προϊόντα, να μας πει αν μπορούμε να τα προμηθευτούμε.
Μετά να πάει στο κατάστημα, να φωτό ραφια και προιόντα, να αγοράσει ένα-δυο και να μας πει τις συνταγες.

Ευχαριστημένη heart;-)

oneiromageiremata είπε...

Θα σας απογοητεύω και τις δύο κυρίες μου. Το μαγαζί έχει πια σύγχρονα προϊόντα και δεν ξέρω καν αν φτιάχνουν αρώματα. Μπορώ όμως να ρωτήσω αν εξακολουθεί να λειτουργεί η αρωματοποιία και ακόμα καλύτερα όταν πείσω τη μάγισσα να κατέβει κατά δω, να πάμε μαζί! :-)))

witch of daffodils είπε...

νιε, μάγισσα τέλει κατέβει κάνει ρεπορτάζ :)

oneiromageiremata είπε...

Next week?

witch of daffodils είπε...

next? την παραnext μπορω..που δεν θα μπορεις εσύ..

Παράλογο δεν είναι τόσους μήνες τώρα?

oneiromageiremata είπε...

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!

Αθήναιος είπε...

Μα κατά την περιπέτεια του Καζανόβα στην Κέρκυρα, καταφεύγει σ'ενα αρωματοποιίο για να φτιάξει τα περίφημα σοκολατάκια με τα οποία θα επιχειρούσε να δελεάσει την περίφημη κυρία Φ. Σε όλα τα Επτάνησα ανθούσε η αρωματοποιία...

heart n soul είπε...

τώρα ανθούνε:) οι άγγλοι τουρίστες:) Dreams ε, αν είναι για ρεπορτάζ, πείστε με κι εμένα, τι να κάνω, θα υποκείψω:)

oneiromageiremata είπε...

Αθήναιε! Σε αρωματοποίο για σοκολατάκια; Ααααα, μ' αρέσει αυτό!

Χαρτ, έλα κι εσύ καλέ! Να κάνουμε το ρεπορτάζ χωρίς σύνορα, χαχα! Να μη σου πω δε ότι ο Λόφος του Στράνη είναι κοντά στη Μπόχαλη που δεν πήγες!

heart n soul είπε...

θα ρθω στο νησί για να πάρουμε τα βουνά? ό,τι πείτε δασκάλα, εγώ είμαι μαθήτρια-υπόδειγμα:) σοκολατάκια θα κεράσετε ή να πάω Κέρκυρα?:)

oneiromageiremata είπε...

Ποια βουνά καλεεεεέ; Άκουσες λόφος και νομίζεις είναι βουνά; 2 χλμ από την πόλη (και στην κορφή κανέλλα ή μάλλον μπουγαρίνι!!!)

heart n soul είπε...

είναι που εδώ τους λόφους τους έχουν για βουνά:)

oneiromageiremata είπε...

(Λυσσάξαμε)...
Μωρέ λόφος είναι. Απλά είναι προσβάσιμος (από τη μια μεριά)...χεχε

Starbuck είπε...

Ε, δεν μπορώ να μην συμμετέχω και εγώ! Εγώ δεν ήξερα καν εντομεταξύ ότι είχαμε αρωματοποιείες στην χώρα μας! χιχι! Τι καλά όμως! Και είναι και το αγαπημένο μου το γιασεμί!

faraona είπε...

Τι ωραιες λεξεις!!!
ΜΠΟΥΓΑΡΙΝΙ και ΓΡΑΝΤΟΥΚΑ.
Τέλειες.
Μοσχοβολανε!!!

kisses

Ανώνυμος είπε...

FERNW IAPONIKOUS AGGELOUS (ENA IDOS GIASEMIOU) STHN ZAKYNTHINH VERAMENTE MAMAKA MOU KAI MOU LEEI ME STOMFO "AAA.. AUTO DEN EINAI MPOUGARINI" EXW KWLONIES RAZH POU AGORASA STHN ZAKYNTHO. ELPIZW NA YPARXOUN AKOMA.

oneiromageiremata είπε...

Σταρμπακ, αμέ! Έχουμε! Τι μας περάσατε καλε;

Φαραόνα, τις λες και γεμίζει το στόμα σου!

Dear anonymous, δε σου είπε η μαμά πόσο σωβινιστές είναι οι ζακυνθινοί;
(Πολύ μ' άρεσε το veramente...)

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ