Πέμπτη, 22 Μαΐου 2008

Σαπούνι Cold Cream

Η witch of daffodils μας έχει μάθει για την Cold Cream all time classic αλλά και κάποιες άλλες συνταγές με βάση την Cold Cream.

Σκέφθηκα λοιπόν να να φτιάξω σαπουνάκια με βάση την παραπάνω κρέμα μιας και είναι από τις αγαπημένες μου και να την αφιερώσω στην witch of daffodils. Το σαπούνι βγήκε καταπληκτικό καθαριστικό προσώπου αλλά και ενυδατικό.







Υλικά
~ 320 γραμ. ελαιόλαδο
~ 150 γραμ. λάδι καρύδας
~ 30 γραμ. κερί μέλισσας
~ 67 γραμ. ΝaOH
~ 160 γραμ. απεσταγμένο νερό

Για να φτιάξουμε το σαπούνι ακολουθούμε τις οδηγίες step-by-step.

Όταν το μίγμα εμφανίσει “ίχνη” σαπωνοποίησης (tracing), προσθέτουμε:

~ 1 κ.γ*. αμυγδαλέλαιο
~ 2 κ.γ. κρέμα Cold Cream
~ 2 κ.γ. αιθέρια έλαια (εγώ έβαλα τριανταφυλλόξυλο και γεράνιο)
~ 2 κ.γ. χαμομήλι

Καλή Επιτυχία!

Υ.Γ. Με συγχωρείτε που το πόστ διεγράφηκε ξαφνικά αλλά έκανα το λάθος να αφήσω το ξαδελφάκι μου στο pc



10 σχόλια:

witch of daffodils είπε...

λοιπόν, ξαναπάω το σχόλιο από την αρχή :)

Ευχαριστώ πολύ πολύ για τη αφιέρωση! θα το φτιάξω γιατι είμαι σίγουρη πως θα είναι απαλό και ενυδατικό!

Isida είπε...

Και εγω ευχαριστώ για την κατανόηση Αdmin.

Ελένη όσον αφορά το σχόλιό σου για το ελαιόλαδο , προσωπικά προτιμώ το ΒΙΟ

oneiromageiremata ευχαριστώ

eleni είπε...

Ίσιδα,ευχαριστώ.
Εμείς έχουμε το δικό μας λαδάκι,bio κι αυτό,αφού κανείς δεν περιποιείται τα δέντρα,μόνο κάποιος κάνει για μας τη συγκομιδή.

Isida είπε...

Eλένη και εγώ το ίδιο! αλλά εμείς τις έχουμε σαν βασίλησσες :)))

eleni είπε...

Έτσι τους αξίζει για τον πολύτιμο υγρό τους,όμως αλλού κατοικούμε,αλλού είναι οι ελιές μας.Που χρόνος για περιποίηση!

heart n soul είπε...

isida την υπέροχη πρωχό συνταγή σας όταν προβιβαστώ, τώρα μελετάω ακόμα της πρώτης τάξης κι έχω επανάληψη γιατί παρέλαβα αλλαντοΐνες και ewax σήμερα! πάω να βάλω τον αρωματικό μου σκούφο:)

oneiromageiremata είπε...

Βρε παιδιά...εγώ άφησα εδώ το πρωί σχόλιο. Που είναι; Μπας και το είδατε; Μπας και το άφησα κάπου αλλού; Μπα σε καλό μου!
Ξαναλέω σχόλιο ιδίου περιεχομένου:

Ωωωωω...τι καλά! Και τι ωραία ιδέα να αξιοποιήσουμε την κολντ κριμ!

Isida είπε...

oneiromageiremata με συγχωρείτε πολύ αλλά εχάθη ολόκληρο το πόστ καθώς το ξαδελφάκι μου ήθελε να μου σπάσει τα νεύρα! Εχάθη και το σχόλιό σας.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Ελένη έχετε δίκιο.... νομίζω θα σας συγχωρήσουν οι ελιές :)

Heart δεν σας φοβάμαι στα Λονδίνα βρίσκετε και πιο εύκολα α' ύλες!
Καλό διάβασμα και πειράματα δε.

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ