Σάββατο, 17 Μαΐου 2008

Η οδοντόκρεμα του πρωτάρη

Πήρα αιθέρια έλαια και τώρα δε βαστιέμαι. Τι να φτιάξω; Τι να φτιάξω που να γίνει γρήγορα και να μην περιμένω; Είδα το ποστ της Heart που υπενθύμιζε την οδοντόκρεμα της Witch (που δεν είχα δει στο μπλογκ της) και μου πέσαν τα μάτια! Με ενδιαφέρει η υπόθεση οδοντόκρεμα γιατί χρησιμοποιώ ειδικές χωρίς μέντα και ευκάλυπτο, συνήθεια που μου έμεινε από τότε που έκανα ομοιοπαθητική και τις χρυσοπληρώνω.
Διαβάζω απο δω, διαβάζω από κει και λέω να κάνω πειράματα (ακόμα δε βγήκα από το καλλυντικοαυγό όπως έχω ξαναπεί, θέλω και πειράματα). Η συνταγή της μάγισσας είχε μέσα και τζελ αλόης που ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΑ στο νησί. Θα φέρει είπε η φαρμακοποιός. Για να δούμε...Μέχρι να φέρει όμως, εγώ ήθελα να κάνω πείραμα.
Το πείραμα έγινε. Μπορώ να πω ότι πέτυχε αλλά έχει κάποια αρνητικά σημεία. Θα το μοιραστώ μαζί σας όμως και σε 2-3 μέρες θα ξαναπειραματιστώ.
Τι χρησιμοποίησα:
~2 κουτ. σούπας αποξηραμένο δυόσμο
~1 κουτ. σούπας αποξηραμένο φασκόμηλο
~2 1/2 κουτ. γλ. σόδα μαγειρική
~1 κουτ. γλ. κοφτό αλάτι
~2 κουτ. γλ. φυτική γλυκερίνη (σιγά μην τη βρήκα εδώ. Από την Αθήνα την είχα φέρει)
~7-10 κουτ. γλ. νερό αποσταγμένο (μέχρι να γίνει πάστα η σκόνη)
~2 σταγόνες αιθέριο έλαιο tea tree
~10 σταγόνες αιθέριο έλαιο δυόσμος
Τι έκανα:
Έβαλά στο multi το αλάτι, τη σόδα, το φασκόμηλο και το δυόσμο. Τα χτύπησα καλά ώστε να γίνουν σκόνη. Για να είναι ακόμα πιο καλό το αποτέλεσμα, πέρασα το μίγμα από ένα σουρωτηράκι και έτσι πέρασε μόνο η σκόνη, αφήνοντας πίσω κατάλοιπα από κλαδάκια.
Στο μπωλάκι που έβαλα τη σκόνη, έβαλα τη γλυκερίνη και ανακάτεψα. Έβαλα και τα έλαια και ανακάτεψα καλά. Μύρισε ο τόπος δυόσμο! Μετά πρόσθεσα σιγά σιγά, κουταλιά κουταλιά το νερό μέχρι να γίνει η σκόνη πάστα. Η κόρη μου κατέβηκε από τον πάνω όροφο μυρίζοντας, ψάχνοντας να δει τι μυρίζει έτσι. Ο γιος μου, στο άκουσμα της λέξης οδοντόκρεμα, έφερε την οδοντόβουρτσα και έπλυνε τα δόντια του. Το ίδιο έκανα κι εγώ.
Τα θετικά:
Μυρίζει πάρα πολύ ωραία και μάλλον καθαρίζει και καλά.
Το αρνητικό:
Επειδή έβαλα παραπάνω δυόσμο αποξηραμένο (2 κουταλιές αντί για 1 που έλεγε η συνταγή, και επειδή δεν έβαλα κάποιο υλικό που να "δένει" το μίγμα, διαλυόταν εύκολα. Αν βάλεις νερό δηλαδή, φεύγει από τη βούρτσα. Επίσης, στο ξέβγαλμα γεμίζει ο νιπτήρας σκόνη δυόσμο.
Παρόλα αυτά είναι ωραία!
Θα επανέρθω σε 2-3 μέρες που θα έχω τελειώσει αυτή (φυσικά και θα τη χρησιμοποιήσω!!!) με μια νέα συνταγή που βρήκα.
Μέχρι τότε, καλό δυοσμομυρωδάτο σαββατοκύριακο!

15 σχόλια:

heart n soul είπε...

μπράβο κλωσσοπουλάκι! θέλω κι εγώ να δοκιμάσω την βοτανόκρεμα!

oneiromageiremata είπε...

Περίμενε να δοκιμάσω και την άλλη, να ακούσεις εντυπώσεις και να αποφασίσεις ποια να κάνεις. :-)

faraona είπε...

Εξοχααα!!!
Θα την δοκιμασω κι εγω...
Καλο ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ κοριτσια.

Εχετε ολες τα φιλια μου.

Natassa είπε...

εγώ πάντως "παλεύω" με τα βασικά!!!
μπράβο Κική!!!!!!

eleni είπε...

Τώρα που συνηθίσαμε στα εναλλακτικά σκευάσματα με βότανα,τίποτα δε μας σταματάει.

Θα την τιμήσουμε τη συνταγή σου.

oneiromageiremata είπε...

Φαραόνα, Νατάσσα, Ελένη, περιμένετε να βάλω και την άλλη συνταγή. Βγήκε πιο καλή!
Σήμερα έκανα σαπούνια. μεγάλη περιπέτεια..Θα σας τα πω...

eleni είπε...

Σε βρίσκω πολυ προχωρημένη!

Εγώ σαπούνι δεν έφτιαξα,μου έστειλαν τόσο μεγάλη ποσότητα χωριάτικο,ώστε θα κάνω μ΄αυτό τις διάφορες συνταγές.

Isida είπε...

Μα τι μυρωδιές τι εμπνεύση!
Συγχαρητήρια κόρες της witch of daffodils

cook είπε...

μα τι να πω...σας βγάζω το καπέλο...πολυτάλαντη Κική :)

oneiromageiremata είπε...

Ελένη, σύντομα θα σας περιγράψω την περιπέτεια. Μακάρι να είχα κι εγώ λίγο άσπρο για να συνεχίσω τα πειράματα...

Ίσιδα, μας έχει πιάσει όρεξη για αρωματομαγειρική...

Κουκ, εγλω το έχω πει: Υλικά να έχω κι ό,τι θέλεις φτιάχνω.

elie είπε...

Εντυπωσιάζομαι με την πρόοδο που σημειώνετε, αγαπητή Κική!
Και εις ανώτερα!

oneiromageiremata είπε...

Elie, έλα στο πίσω θρανείο να σου τα λέω :-)

witch of daffodils είπε...

deli, τη έφτιαξες, bravissima!
να μας γράψεις και την άλλη συνταγή.

Τώρα τελευταία έχω φτιάξει μια πιο προχω φόρμουλα, πολύ καλύτερη αλλα με υλικά που θα σε εκνευρίσουν :)

oneiromageiremata είπε...

Θα τη γράψω!
Πάλι να με σκάσεις θες ε; καλαααα!

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ