Τρίτη, 13 Μαΐου 2008

βασιλική..περιποίηση

Η heart, μετά τα καινούργια της ομορφοαποκτήματα (αρωματική παραγγελία από το aromantic), ήθελε να φτιάξει μια σούπερ θρεπτική κρέμα, τη bee honey, αλλά κάποια μάγισσα της έκοψε τη χαρά. Η heart βλέπετε έχει μικτή επιδερμίδα με τάση λιπαρότητας, γι' αυτό θέλει ένα σκεύασμα πιο ελαφρύ..Κύριο ενεργό συστατικό αυτής της κρέμας είναι ο βασιλικός πολτός. Πλούσιος σε αμινοξέα, μεταλλικά στοιχεία (κάλιο, ασβέστιο, νάτριο, ψευδάργυρο, σίδηρο, χαλκό και μαγγάνιο) καθώς και σε βιταμίνες (του συμπλέγματος Β,C, D, A και Ε) είναι ένα πρώτης τάξεως συστατικό για τη φροντίδα της επιδερμίδας. Πάμε λοιπόν να κάνουμε το χατήρι της heart φτιάχνοντας ένα ελαφρύ τζελ για σύσφιξη και αναζοωγόνηση.

τζελ αναζοωγόνησης με βασιλικό πολτό

~2 1/2 κ.σ. τζελ αλόης
~1/2 κ.γ. γλυκερίνη
~1/4 κ.γ. βασιλικός πολτός
~4-5 σταγόνες από κάποιο αντιγηραντικό φυτικό έλαιο (rosehip, νυχτολούλουδο, ακόμα και ελαιόλαδο)
~2 σταγόνες αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο (εναλλακτικά, γεράνιο)
~2 σταγόνες palmarosa

Αναμιγνύουμε καλά όλα τα υλικά. Αφού ενοποιηθούν τα βάζουμε σε ένα μικρό γυάλινο βάζο που θα το φυλάξουμε οπωσδήποτε στο ψυγείο. Βάζουμε στο πρόσωπο μικρή ποσότητα κάθε φορά κάνοντας κυκλικές κινήσεις μασάζ. Παθαίνουμε αναζοωγόνηση :)


18 σχόλια:

heart n soul είπε...

εγώ προς το παρόν έπαθα ανακούφιση γιατί πάλι ήθελα να βάλω τα κλάματα: γυρνώντας από τα ψώνια μου χτες, μου 'μεινε ο βασιλικός πολτός στο χέρι βρίσκοντας το γνωστό daffodil στο ξωτικοκιβώτιό μου με την εντολή "ου bee honeύσεις" ουα ουα εγώ μα να το κανάκεμά μου σήμερα, ευχαριστώ:))
(ΥΓ άμα βάλω μέλι αντί γλυκερίνη θα με φάνε οι μύγες?)

witch of daffodils είπε...

α, έχετε γίνει ευσυγκίνητη τελευταία!
Αυτή είναι πιο εύκολη και θα σου αρέσει..

ΥΓ όχι μόνο οι μύγες αλλά και όλα τα ζούδια της αγγλικής εξοχής :)

Μαριλενα είπε...

εγώ πάντως θα το τολμήσω: άλλο ο βασιλικός πολτός και άλλο το μελι
(β.π. πάντα υπαρχει σπίτι, γιατί δίνω στην Ελενη)

εν τω μεταξύ αυτο το σκραμπ χεριών, ειναι σωτήριο!
σκέφτομαι να το κανω και στη μυτη μου. στην άκρη της δηλαδή, που το "σηκώνει". ειναι και στρογγυλη (πατατούλα, την έλεγε η μαμά μου) μια χαρά της έρθει!

eleni είπε...

Αυτό το νόστιμο τζελ μπορούμε να το φτιάξουμε και μεις οι πιο μεγάλες ή είναι μόνο για τα μωρά;

Αν ναι,το βάζουμε σαν σέρουμ;

witch of daffodils είπε...

μαριλένα,
να το κάνεις, δοκίμασε λίγο όμως πρώτα στον καρπό σου..
Να κάνεις σκραμπ και στη μύτη :) χωρίς ελαιόλαδο όμως, οκ?


eleni,
για τα μωρά έχω ήδη προτείνει baby oil και αλοιφίτσες αλλά η heart δεν τα βάζει!
Το τζελάκι αυτό είναι κατεξοχήν anti-age και συσφυγκτικό, και κάνει για όλες τις κόρες. Μπορείτε να βάλετε και βιταμίνες ή ό,τι επιπλέον ενεργά συστατικά έχετε. Εδω προσπαθω να προτείνω πιο απλές φόρμουλες.

oneiromageiremata είπε...

Ααααααααααααα θα κάνω κι εγώ παραγγελιά για το ευαίσθητο δερματάκι μου!

Natassa είπε...

anti-age και συσφικτικό .... μόνο τέτοια χρειάζομαι εγώ τώρα ... περνάω μεγάλη κρίση και ας μην θέλω να το παραδεχθώ ....

witch of daffodils είπε...

deli με τις ευαισθησίες σας :)

ελάτε μινωίτισσα που περνάτε κρίση, μη θυμώσω και κατέβω στην παραμεθόριο!

heart n soul είπε...

μωρό εδώ! ελένη αφού το λέτε εγώ δε θα το αρνηθώ, κορόιδο είμαι?:)
σας φιλώ, πολύ μωρουδίστικα:)

Αθήναιος είπε...

Στέλνουμε στο σπίτι πάβλοβα για λίγο τζελάκι από αυτό. Τί ψυχη έχει λίγο τζελάκι;

witch of daffodils είπε...

heart, απο δω και πέρα μόνο φρουτόκρεμες θα σας ποατάρω :)

Αθήναιε, πολύ πολύ τζελάκι, όσο θέτε τζελάκι (που δεν έχει και ψυχή!) αρκεί η παβλοβα να ειναι σε μορφή χαπιού, μηδεν θερμίδες γιατι έχω να νοιαστω το μαγικό μου το κορμί.

heart n soul είπε...

και μπισκοτόκρεμες παρακαλώ:)
εγώ δωροδοκούμαι και με παβλόβα, φτάνει να 'χει πάσιον φρουτ γιατί κάνω και τη δύσκολη:)

Ελευθερία είπε...

Μία που το είδα και μια που το έφτιαξα. Πολύ εύκολο και δροσιστικό!!!! Εύγε!!!! Τις τελευταίες μέρες το πρόσωπό μου δεν την παλεύει. Μια τραβάει, μια με φαγουρίζει, πέταξε και κάτι σπυράκια.... Ελπίζω ο βασιλικός πολτός να το βοηθήσει!!!!
Sorry για την καθυστέρηση σχολίων αλλά πολύ δουλειά ρε γαμώτο το καλοκαίρι!!!! Και είναι ακόμη Μάης... Και μην ακούσω ότι δουλειά σε νησί συνδιάζει και διακοπές γιατί θα τα πάρω!!!!!!!!!

witch of daffodils είπε...

ναι, ναι, τα συνδυάζει!
και μια και είστε σε διακοπές να μας φτιάξετε μπωτέ :)

Ελευθερία είπε...

Ααααα, μαγισσούλα μου, μη με βιδώνεις!!!! Εχθές για πρώτη φορά πήγα σε μέρη του νησιού που δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν!!! Χρόνος για μποτέ δεν υπάρχει. Εδώ μου τελείωσε η κρέμα ημέρας και αν δεν έβαζες τη συνταγούλα με το τζελ(το οποίο σε 5 λεπτά ήταν έτοιμο) θα κατέφευγα στην εύκολη λύση των δειγμάτων που έχουμε στο φαρμακείο!!!!

witch of daffodils είπε...

γοητευτική να το θέσω αλλιώς:
που θέτε να πήζετε, Αττική ή Σαντορίνη? Αν θέτε Αττική, σας παραχωρώ τη θέση μου :)

Ελευθερία είπε...

Όχι, όχι!!!!! Εντάξει!!!! Παραδίνομαι!!!! Προτιμώ Σαντορίνη. Αν και τους Αθηναίους δεν τους αλλάζω με τίποτα!!!!!! Μπορεί να είναι πιο απρόσωποι αλλά τουλάχιστον δεν είναι κομπλεξικοί....

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ