Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

τσάντα..χυμώδης

photo από εδώ
Πού βάζουμε τα ελιξήρια που ψωνίσαμε από τα μπ@χ@αρικατζίδικα που πήραμε σβάρνα για να φτιάξουμε τα κρεασιόν του aromacooking; Μα φυσικά στην ανακυκλωμένη χειροποίητη τσάντα που φτιάξαμε μόνες μας με συσκευασίες χυμού. Γιατί δε θέλουμε να πετάμε, αλλά να ξαναχρησιμοποιούμε, όσο και ό,τι μπορούμε. Αν πιάνουν τα χέρια σας λοιπόν, δείτε εδώ πώς να φτιάξετε τη δική σας σούπερ τσάντα, αλλά και πολλές άλλες ωραίες ιδέες.
Μη ξεχάσουμε να ξαναδιαβάσουμε και το "ανοίγει τη μεγάλη τσάντα βγάζει το μικρό τσαντάκι" του Ψαθά:)

17 σχόλια:

sadigi είπε...

πόσο μου αρέσουν αυτά τα πραματάκια που φτιάχνουμε με ανακυκλώσιμα πραματάκια, δεν λέγεται
μπράβο ρε χαρτούλα που κόντεψα να ξεχάσω τ'όνομά σου και πως γράφουμε σχόλια εδώ μέσα στην ερημιά :-)

και τώρα ξέρουμε πως θα αναγνωριζόμαστε όλες μεταξύ μας στην Ευριπίδου σαν πηγαίνουμε

heart n soul είπε...

εγώ νόμιζα πως θα αναγνωριζόμαστε από τα καπέλα:)

kiki είπε...

Τι ωραία ιδέα! Ελπίζω να μην πιεις όλους τους χυμούς για να τη φτιάξεις ;-)

eleni είπε...

Heart,πολύ ωραία ιδέα!
Στις κατασκευές όμως είμαι....άστα,δεν πιάνουν τα χέρια μου.
Φιλιά!

elia είπε...

Κοκκαλάκια στα μαλλιά είχαμε πει!!! Αυτά κάνετε και γιαυτό παραμένουμε αγνωσται...

sadigi είπε...

λοιπόν εγώ είμαι fashion victim και θα τα φορέσω όλα σεταρισμένα
ωραία δεν θα είμαι;

ελια ετοιμάσου να ζήσεις μεγάλη στιγμή

heart n soul είπε...

kiki, ούτε χυμό πια, φράου Χ?!?!
eleni, εσένα δεν πιάνουν τα χέρια σου, θα μας τρελλάνεις?:)
elia τα κοκαλάκια είναι το παρτ του, παρτ ουάν βλέπεις την καπελαδούρα στον ορίζοντα, παρτ του βλέπεις και το κοκαλάκι από κοντά. στην περίπτωση σαντιγύ βλέπεις και ανακυκλωμένο σετ μπικίνι-σαγιονάρα-μπρατσάκια.

sadigi είπε...

και σκουφάκι και σκουφάκι
με μαργαρίτες παρακαλώ

elia είπε...

Εγω όμως heart, βλέπω πως στην καινουργια σου φωτο ακολουθεις το trend της ομαδας (εκτος κι αν δεν ειναι αυτο κοκκινο κοκκαλακι σε σχημα καρδιας?).

Βεβαιως και η φιλτατη sandigi απεχθανεται την τυποποιηση και βαζει ΟΛΑ τα τζατζαλα-ματζαλα.

Bravo & παλι bravo Heart!!

sadigi είπε...

με κάνουν να ξεχωρίζω
και μου δίνουν πολύ ωραίο στυλ

heart n soul είπε...

α γεια σου elia! ήθελα να το πω και το ξέχασα, είδες τι φωτό έβαλα, ει-δι-κά για την ομάδα? μινιμάλ and to the point:)
η φίλτατη σαντιγί, ως κόρη πλουραλιστική με όλη της την κρέμα, θέλει και σκουφάκι κάτω από το καπέλο, τι να την κάνουμε, έχει το ακαταλόγηστο, τόσα τράβηξε με τον σαπουνομαραθώνειο:)

elia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
sadigi είπε...

αυτά, περιμένω να τα πείτε και στον ψυχίατρό μου μετά για να ελαφρύνετε κάπως τη θέση μου

heart n soul είπε...

θα αλαφρύνει μόνη της, όταν σας δει με το ανσαμπλάκι:)

sadigi είπε...

θα τινάζω στους ώμους και το μαλλί το μοιραίο από το σαμπουάν
ααα καλά...τον έχω στείλει

να προλάβω μόνο να φτιάξω το μάτι το ζαβό γιατί μου άφησε ένα ψιλοτικ η όλη ιστορία

heart n soul είπε...

όχι όχι, θα είναι κι αυτό ελαφρυντικό:)

sadigi είπε...

έχεις δίλιο
θα το αφήσω έτσι
και βλέπουμε