Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2009

The Meet Market Xmas Edition

Μιας και τα χριστουγεννιάτικα bazaar άρχισαν για τα καλά σε ολόκληρη την πολή, θα ήθελα και εγώ να σας καλέσω στο Χριστουγεννιάτικο The Meet Market, που θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο σαββατοκύριακο 19 & 20 Δεκεμβρίου στην Τεχνόπολη και ώρες 15:00-00:00 κάθε μέρα.

Μια μεγάλη παρέα από δημιουργούς μας περιμένει με χειροποίητα κοσμήματα, πρωτότυπα ρούχα, βιολογικές homemade λιχουδιές, gadgets και φυσικά καλλυντικά! Θα έχει κρασί και πολλή μουσική!

Θα είμαι και εγώ εκεί!! Σας περιμένω!!

7 σχόλια:

eleni είπε...

Πολύ ωραία τα bazaar,αλλά για εμάς εκτός Αθηνών,δεν είναι πάντα εύκολο να έρθουμε.
Καλά να περάσεις-καλά ψώνια!

sadigi είπε...

τα λατρεύω τα παζάρια, ειδικά αυτές τις μέρες τις γιορτινές
μπράβο lilou, πολύ ωραία
καλές γιορτές :)

kiki είπε...

Αχ να ερχόμουν κι εγώ!

sadigi είπε...

σπεύσατε, όσοι δεν πήγατε
δημιουργίες από νέα, ταλαντούχα παιδιά, όλο φαντασία και μεράκι

και η δική μας lilou εκεί που τα χέρια της όλο φροντίδα και αγάπη έχουν φτιάξει απίθανα πράγματα

πάντα επιτυχίες λιλου μας:)

Maria's handmade είπε...

πολυ ωραίο παζαρι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Lilou είπε...

Sadigi, είσαι όνομα και πράγμα, σκέτη γλύκα, η χαρά μου που ήρθες ήταν μεγάλη!! Σ' ευχαριστώ πολύ και πάνω από όλα για την καλή σου διάθεση!!

Maria ευχαριστώ!!!! Ελπίζω να βρήκες άκρη για όταν έρθει η ώρα!!

Ευχές σε όλους!!