Κυριακή, 30 Αυγούστου 2009

Αστυπάλαια

Να'μαι και εγώωω! Επιστροφή στην πραγματικότητα!...
Η Αστυπάλαια όμως μου άφησε τις καλύτερες αναμνήσεις και είπα να μοιραστώ μερικές μαζί σας!
Λοιπόν, ξεκινάμε!
Θέα απο το δωμάτιο μου, χώρα και κάστρο






























Η αγριάδα σε όλη της την ομορφιά.. ή .. η ομορφιά σε όλη της την αγριάδα! Όπως θέλετε



























Αυγουστιάτικη πανσέληνος στην Αστυπάλαια. Όνειρο!



























Και... ένας αστερίας μας τίμησε με την παρουσία του! Τον χαζέψαμε και μετά τον επιστρέψαμε στο σπίτι του!






















Ονειρεμένη η Αστυπάλαια, να πάτε οπωσδήποτε!

12 σχόλια:

eleni είπε...

Star,γέμισε το μπλογκ από τον κυκλαδίτικο αέρα!Πολύ όμορφη και γραφική η Αστυπάλαια !Τι όμορφη θέα αντίκρυζες κάθε μέρα,σε ζηλεύω!
Φιλιά!

eleni είπε...

Μα πού τον πέτυχες τον αστερία;Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!

big mama είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Και το νησί πρέπει να είναι πολύ ωραίο! Καλό φθινόπωρο!

Starbuck είπε...

Αχ Ελένη μου και εγώ με ζηλεύω! Που ήμουν και τι έβλεπα και που είμαι τώρα...
Δεν πείραζει όμως. Το σωστό δεν είναι να αναπολείς αυτό που είχες αλλά να βρίσκεις τρόπους να περνάς καλά και να σχεδιάζεις τα επόμενα

Ααα, ο αστερίας! Τον εντόπισε η φιλενάδα και εγω τον φωτογράφισα!
Μου αρέσουν οι φωτογραφίες γενικότερα και προσπαθώ να βγαζω ωραίες! Χαίρομαι που σας άρεσαν!
Υπέροχη είναι η Αστυπάλαια, υπέροχη!
Καλό φθινόπωρο σε όλες!

kiki είπε...

Κούκλα η Αστυπάλαια! Δεν το συζητώ!

scalidi είπε...

Καταπληκτικά στιγμιότυπα ;)

Ελευθερία είπε...

Χαιρομαι που απολαυσες ενα τετοιο τοπο και χαρηκες, ειναι ωραιο να γυριζεις γεματος.Φιλακια

Starbuck είπε...

Φιλάκια σε όλες κορίτσια!
Να'μαστε καλά να ξαναπάμε!..

KitsosMitsos είπε...

Δεν έχω πάει ποτέ και φαίνεται πανέμορφη! Πού θα μου πάει όμως...

Andie "AnGl" είπε...

Super φωτογραφίες!! Καλό φθινόπωρο πια, γιατί το "καλό χειμώνας" είναι βαρύ!

xrysa είπε...

Αχ, τι μου θύμισες τώρα!!! Δεν έχω πάει ποτέ... είναι όμως από τα ''αποθυμένα μου'' που λένε... και εγώ έχω μάθει να τη λέω Αστυπαλιά!!! Μένω στην Κρήτη αλλά νομίζω πως θα έμενα ευχαρίστως κι εκεί... όσο αποκομένο κι αν είναι σαν νησί!

tourmaline είπε...

Αχ ήμουν και γω αυτό το καλοκαιράκι στην όμορφη Αστροπαλιά!Ελπίζω να μπορέσω να ξαναπάω φέτος!
Πολύ ωραίες οι συνταγές σου, θα δοκιμάσω μερικές με την πρώτη ευκαιρία!