Κυριακή, 9 Αυγούστου 2009

Στο σταυρό

Σταυρό οι ντόπιοι λένε την άκρη του βραχίονα των βράχων,που περιβάλλει ΒΔ την παραλία της Αγίας Άννας.Το ονόμασαν έτσι,γιατί λίγο πριν φτάσεις στην άκρη -δεξιά κι αριστερά- σχηματίζεται πλάτωμα ,που μοιάζει σαν σταυρός.Το χειμώνα είναι πολύ δύσκολο να σταθείς σ΄αυτό το σημείο,γιατί ο άνεμος θα σε σηκώσει κυριολεκτικά.
Από τη δεξιά πλευρά φαίνεται η άκρη του οικισμού της παραλίας.
Από την αριστερή πλευρά μπορείς να δεις τις δυο μικρές παραλίες του Αχλαδιού.Μπροστά το Πρασίδι και στο βάθος η κυρίως παραλία.

Από τα αριστερά επίσης φαίνονται τα Λευκονήσια στα ανοιχτά της παραλίας των Βασιλικών,που είναι καλός ψαρότοπος.Επαγγελματίες και ερασιτέχνες αλιείς ρίχνουν εκεί τα δίχτυα τους.Στο βάθος αχνοφαίνονται οι Σποράδες.


Σκαρφαλώνοντας στην κορυφή των βράχων,για να θαυμάσεις τη θέα.

Τα κρίταμα φωλιάζουν σ΄όλα τα βράχια.Ήταν η πρώτη φορά που μάζεψα,τώρα ετοιμάζονται στο ξύδι.

17 σχόλια:

kiki είπε...

Τα βράχια μου θυμίζουν μερικές από τις δυτικές πλευρές του νησιού. Τα κρίταμα all the money!

witch of daffodils είπε...

Mα είναι πραγματικα ζηλευτά! Χαίρεσαι να βλέπεις το τοπίο..


ΥΓ δεν μπορω να πω το ίδιο για τα κρίταμα βρε κόρες..Πολύ ιδιαίτερη γεύση δεν έχουν;

Μαριλενα είπε...

πως τα καταφέρνεις και βάζεις λίγη απ' τη νοσταλγία του χειμωνα, το κατακαλόκαιρο..
(πολύ μ' αρέσει αυτό)

δεν τα ξέρω τα κρίταμα.

όμορφες φωτογραφίες Ελενη μου
και η θαλασσα
και η θέα απο τα βραχια

καλό μεσημερι!

γαστεροπλήξ είπε...

πανέμορφη, άγρια ομορφιά, όσο για τα κρίταμα δεν έχω λόγια!!!!!!!

eleni είπε...

Κορίτσια,συγνώμη,που δεν απήντησα αμέσως,αλλά λόγω ενός θλιβερού γεγονότος,πήγα χτες στο χωριό μου.

eleni είπε...

Deli,μόνο σ΄αυτό το σημείο έχουμε βράχια.
Ετοιμάζονται τα κρίταμα!

eleni είπε...

Μαριλένα,ανέφερα το χειμώνα,γιατί την ημέρα που πήγαμε,φυσούσε πολύ και μπορούσες να καταλάβεις τι θα γίνεται το χειμώνα.Κι εγώ εδώ τα έμαθα τα κρίταμα.

eleni είπε...

Μάγισσααα,σε προσπέρασα-λίγη ζάλη την έχω.
Εκεί στην άκρη μετά τόσα χρόνια πρώτη φορά πήγα.Δε σου αρέσουν τα κρίταμα;Έχουν ιδιαίτερη γεύση,αλλά είναι νόστιμα.

eleni είπε...

Γαστεροπλήξ,αυτό το σημείο είναι πραγματικά άγριο,αλλά η θέα υπέροχη.
Κι εσύ φαν των κρίταμων;

Εύα είπε...

εγω δεν ειμαι φαν των κριταμων αλλα ειμαι φαν της αγριας ομορφιας της θαλασσας και φυσικα της Ευβοιας!
καλημερα Ελενη μου...

eleni είπε...

Εύα,αφού σ΄αρέσει η Εύβοια,να περάσεις να σε δούμε κάποια στιγμή.Γιατί,τα κρίταμα είναι πολύ νόστιμα.

Ελευθερία είπε...

Καλημερα Ελενη και χρονια πολλα για τη σημερινη μερα,τοπιο καταπληκτικο ,πολυ μ'αρεσουν οι κολποι που ειναι ησυχοι και ηρεμοι,τωρα για το κριταμα δεν το ξερω ,τι ειναι??Πολλα φιλια απο ρεθυμνο

eleni είπε...

Ελευθερία,έχουμε δυο μικρούς ήσυχους ορμίσκους,γιατι η υπόλοιπη θάλασσα,ανοιχό Αιγαίο.
Και σε σένα χρόνια πολλά!
Τα κρίταμα τα φτιάχνουμε στο ξύδι,είναι νόστιμα στη σαλάτα,αλλά πολύ αλμυρά.

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα Ελενη,καλα να περνας.
Λατρευω τη βορεια Ευβοια, εχει παρα πολλες ομορφιες, εξαλλου παραθεριζαμε για πανω απο εικοσι χρονια στο Πευκι.

eleni είπε...

Επίσης,Κατερίνα!Πώς πάει η ανακαίνιση;Όμορφα είμαστε,μόνο λίγο μακρυά από τις πόλεις.

xrysa είπε...

Έχω ένα δωράκι για σένα!!! Πέρνα να το παραλάβεις από το blog μου! Ακριβώς βρίσκεται στο σημείο http://scrap-crafts-tutorials.blogspot.com/
Φιλιά!

eleni είπε...

Σ΄ευχαριστούμε πολύ Χρύσα!Θα επισκεφτώ το μπλογκ σου.