Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2009

Βάμμα πρόπολης για τα κουνουποδαγκώματα!

Αν και δεν έχουμε φύγει για διακοπές, τα κουνούπια μας την έπεσαν άσχημα εδώ στο κλεινόν άστυ. Δοκίμασα να αντιμετωπίσω κάποια ζόρικα τσιμπήματα με βάμμα πρόπολης. Όπου η φαγούρα ήταν έντονη, εφάρμοσα και μια σταλίτσα ζελέ αλόης. Η πρόπολη από μόνη της, όχι μόνο δεν μάρανε ταχύτατα το τσίμπημα αλλά ανακούφιζε άμεσα και από τον κνησμό! Πάρτε λοιπόν στις διακοπές αυτό το θαυματουργό μπουκαλάκι με το θησαυρό από τις μέλισσες και χρησιμοποιήστε το σαν ήπιες πρώτες βοήθειες. Να μην ξεχνάμε και την ανάρτηση για την αντικουνουπική λοσιόν!

Καλές διακοπές σε όσους περιμένουν τον Αύγουστο για να ξεφύγουν.

9 σχόλια:

Lilou είπε...

Μάγισσα είσαι κοπέλα μου!!!!!

Κι έψαχνα μόλις τώρα σαν τρελή ένα ελιξήριο για τα θηρία που με τσίμπησαν και μάλλον ήταν μολυσμένα κι έχω μια φαγούρα δράμα!!

Thanks much popelix!!!

eleni είπε...

Βάμμα πρόπολης,ε;Κι έχω φτιάξει αρκετό,τώρα που το έμαθα-μόνο τα αιθέρια γνώριζα ως τώρα-θα το φέρω κι αυτό στην παραλία.Είναι βραδιές που κάνουν επέλαση.Αλόη έχω,θα την δοκιμάσω κι αυτή.

popelix είπε...

Πρέπει και εγώ να φτιάξω το δικό μου βάμμα ... οδηγίες και φυσικά πρώτες ύλες μου λείπουν :-) Στην ecolife φέτος πήρα από έναν μελισσοκόμο κηραλοιφή και βαλσαμόλαδο με πρόπολη αλλά το βάμμα είχε τελειώσει. Στο περίπτερο αυτό, μου είπαν ότι το βάμμα αυτό το ψεκάζουν κατευθείαν πάνω σε ερεθισμένες αμυγδαλές (μήπως κάνει έγκαυμα, λέω τώρα ...)!
Στην Πάρο πρόπερσι είχε μια θεία μια αλόη με λεπτά και μακριά φύλλα και έλεγαν ότι άμα σε τσιμπήσει έντομο, σπας μια ακρούλα, την ακουμπάς στο επίμαχο σημείο και ανακουφίζεσαι! Κάπου αλλού διάβασα ότι συνηθίζεται να την τοποθετούν κοντά στο μαγειρείο για να την έχουν σαν πρώτες βοήθειες για τα εγκαύματα.

eleni είπε...

Οδηγίες για βάμματα θα βρείς στο μπλογκ της Μάγισσας,από κει τα φτιάχνουμε ολες.Πρόπολη αγόρασα στην Αθήνα στα βιολογικά,όπως και τζελ ή χυμό αλόης.Φυτό δεν έχω δει να έχει κάποιος.

popelix είπε...

eleni, ευχαριστώ πολύ!
Αν πάω σε κανένα μεγάλο βιολογικάδικο θα βρω ή από φαρμακείο την πήρες την πρόπολη;

eleni είπε...

Την αγόρασα από βιολογικό κατάστημα και συγκεκριμένα από τη Ν. Σμύρνη,όπου ψωνίζω τις περισσότερες φορές.

popelix είπε...

Ευτυχώς βρήκα πρόπολη στον Άρκευθο στη Ν. Ιωνία. Βουρ για βάμμα λοιπόν!

heart n soul είπε...

κρίμα να μην πάρω μαζί μου την πρόπολη, με έκαναν τα κουνούπια να! να σαι καλά popelix κι εύχομαι να μην σας τσιμπήσουν:)

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ