Σάββατο, 6 Ιουνίου 2009

Γέλες διάφορες και απορία

Καλήν εσπέραν συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

έχω το εξής πρόβλημα, όποιος μπορεί να με βοηθήσει.

Στα όσα πειράματα μου για την δημιουργία ενός τζελ έχω παρατηρήσει ότι με όποιον τρόπο και να το κάνω, πάντα το τζελ μου βγαίνει υπόλευκο για να μην πω και κίτρινο σε ορισμένες περιπτωσεις.

Η βασική μου συνταγή είναι 100 ml νερού με το πολύ 2ml xathan gum. Γεμίζω το μπολάκι μου με το νερό και πασπαλίζω από πάνω την xanthan ενώ ταυτόχρονα ανακατεύω πολύ γρήγορα είτε με το χέρι είτε με το μιξεράκι. Τι κάνω λάθος και βγαίνει τέτοιο χρώμα αντί να βγει διάφανο;;

Βέβαια δε με χαλάει ιδιαίτερα το χρώμα την δουλειά του την κάνει, αλλά για αισθητικούς λόγους πιστεύω το διάφανο είναι καλύτερο...

Επιφυλάσσομαι για ωραία συνταγή σύντομα για after sun - burn reliefing gel :)


8 σχόλια:

Natassa είπε...

φαντάζομαι ότι παίρνει αυτό το χρώμα απο την ξανθάνη, μια φορά μόνο έχω αγοράσει και το χρώμα της είναι ένα πολύ ανοιχτό χρώμα της άμμου ...

Lilou είπε...

Χμμ έτσι είναι και η δική μου...αλλά τα διάφανα τζελ πως γίνονται δηλαδή;;;

maria είπε...

καλέ το τζελ της αλόης που βγάζει το φυτό από τα φυλλαράκια του δε σας φτάνει..??
θέτε και δικά σας??..
προτιμώ γιαούρτι για το συγκεκριμένο που ανέφερες :Ρ

Starbuck είπε...

Θα συμφωνήσω με τις προηγούμενες! Και μένα έτσι μου βγαίνουν, απο την ξανθάνη.
Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να το κάνει διάφανο...

kiki είπε...

Εγώ δεν έχω ιδέα. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα...

heart n soul είπε...

κι εγώ το τζελ αλόης σκέφτηκα

stelledelmondo είπε...

Κοριτσια δωστε μου τα φωτα σας πλιιζ! Θελω να φτιαξω ζελ με χυμο αλοης και κομμι ξανθανης.Πως γινεται, απλα τα ανακατευω?
Ευχαριστω!

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ