Τρίτη, 28 Απριλίου 2009

Σαπουνοπροβλήματα

Ηταν όντως too good to be true.Πάω χθες να βγάλω τα σαπούνια από τις φόρμες, τα χτυπάω, τα ταρακουνάω, τους γλυκομιλώ, τα αγριοκοιτάζω ....σνιφ σνιφ....
Τίποτα αυτά, εκεί ακίνητα, σφηνωμένα μέσα στις φόρμες. Δοκίμασα και το ψυγείο αλλά καμμία διαφορά.
Τα υλικά που χρησιμοποίησα:
-535 gr Εκχύλισμα Καλέντουλας σε ελαιόλαδο.
-200 gr Λάδι Καρύδας.
-260 gr Απιονισμένο νερό.
-100gr NaOH
στο tracing
-4 κ.γ. μέλι
-2 ml αιθέριο έλαιο χαμομηλιού
-4 κ.γ. καστορέλαιο

Υπάρχει σωτηρία?

18 σχόλια:

witch of daffodils είπε...

Νατάσσα,
η συναγή είναι καλή, το γεγονός ότι εβαλες καστορέλαιο σε ένα σαπούνι που ήδη είχε κορεσμένα έλαια σε σχετικά μικρή ποσότητα, δυσκολεύει την κατάσταση.
Μαζί με το καστορέλαιο η υπερλίπανση φτάνει το 10...

Η σωτηρία του σαπουνιού είναι πολύ μεγάλο πράγμα :)
Ναι, μπορεί να γίνει σαπουνοκεφτές..

kiki είπε...

Ήμουν σίγουρη ότι αυτό θα απαντούσε η μάγισσα. Αυτό θα απαντούσα κι εγώ.
Κάνε άλλη μία προσπάθεια. Ξέχασέ τα για λίγες μέρες, άφησε τα μακριά από ήλιο και υγρασία και ξαναπροσπάθησε να τα βγάλεις μετά από μέρες. Έστω και με κατάψυξη.

eleni είπε...

Νατάσσα μου,οι δύο ειδήμονες,οι κυρίες ανωτέρω ξέρουν καλύτερα απ΄όλους.Απορώ όμως γιατί δεν βγήκαν αφού τα κατάψυξες-το ίδιο είχα πάθει και όλα πήγαν καλά.Βάζεις λίγο λαδάκι στα φορμάκια;
Φιλιά!

Natassa είπε...

κεφτέδες ...κεφτέδες ....:-)))


καταψυξη ε??
θα τα βάλω πάραυτα στην κατάψυξη
(στην συντήρηση τα είχα)

τωρα να σας πω μια σκέψη που κάνω... αν τα διαλύσω ...τα ζεστάνω λιγάκι
και τους ρίξω λιγάκι φοινικέλαιο, ειναι κακή ιδέα??

Natassa είπε...

και κάτι άλλο

ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ ....ΓΚΡΡΡΡΡ

sadigi είπε...

sorry ,δεν είμαι και ειδικιά αλλά αν δεν δεις προκοπή, με σφυρί και καλέμι, τι σου λέει; :)))
για να τους γίνει μάθημα

Natassa είπε...

καλέ τι σφυρί και καλέμι? αυτά είναι σαν κρέμα ...να σου πω μου δώσες ιδέα ...θα τα κάνω κρεμοσάπουνα!

kiki είπε...

Καλέ στη συντήρηση δεν καταλαβαίνουν τίποτα! Στο Νταχάου της κατάψυξης θέλουνε για 10 λεπτά! Να λαδώνεις τις φόρμες οπωσδήποτε πριν. Μην σε φοβίζει το περίσσιο λάδι. Απορροφιέται μετά! (κοίτα που δίνω και συμβουλές στα σαπούνια...τστστσ).
Κάνε τα κεφτεδάκι αλλιώς και άσε τα πειράματα....

sadigi είπε...

ααα ..κι εγώ νόμιζα πως βγήκαν κοτρώνες
το θέμα περιπλέκεται
κράτα μας ενήμερους για την πορεία τους :))

Natassa είπε...

Κικη τις λάδωσα τις φόρμες καλά, τα βαλα στην κατάψυξη και τα παράτησα (ανοιγει ο Βασίλης να πάρει ένα παγωτό, βλέπει τα σαπούνια και μου λέει, "μα ΡΕ μαμα και εδω βάζεις τα παιχνίδια σου"
.......


sadigi
έτσι όπως πάει το πράγμα, μάλλον θα σας κατα-ζαλίσω με τα σαπούνια, , θέλω να τα σώσω, και μόνο για το άρωμα τους και το χρώμα τους, που ειναι υπέροχα!

kiki είπε...

Χαχα!

witch of daffodils είπε...

Νατασσα, αν τα λειωσεις και τους ρίξεις φοινικέλαιο θα γίνουν ακόμα πιο λιπαρά.
Αν τα λειωσεις, θα προσθεσεις νερό ή ανθόνερο και μετα πάλι στις φόρμες. Δεν υπόσχομαι ότι θα βγούν...κάπως έτσι προέκυψαν οι σαπουνοκεφτέδες..

Natassa είπε...

θα τα λειώσω θα τους βαλω και νερό και θα δούμε τι θα γίνει ...πάντως η λύση του σαπουνοκεφτέ ειναι σταθερή αξία ..

sadigi είπε...

ααχ αυτά τ'αγόρια...φοβερός ο Βασίλης

Natassa είπε...

sadigi, εχεις και εσυ αγοράκι ? :)

Starbuck είπε...

Ευτυχώς που διάβασα όλα τα comments γιατί και εγώ στην αρχή νόμιζα ότι ήταν σκληρά. Και ετοιμαζόμουν να συμβουλεύσω αυτό που έκανα και εγώ την πρώτη φορά: κατάψυξη καμια ώρα και μετά αφού δεν γινόταν τίποτα, έσπασα την φόρμα! χαχα!
Πάντως, τα δεύτερα και μένα μου είχαν γίνει κρεμοειδή και τα θεώρησα χαμένα. Οπότε τα άφησα εκεί μέσα στις φορμούλες τους πολύ καιρό, και στέγνωσαν τελικά μοναχά τους! Φυσικά μετά ακολούθησα την συμβουλή της Κικής και λάδωσα τις φόρμες απο πριν!

sadigi είπε...

έχω ,έχω κι απ' αυτά...2 εφηβάκια

disa είπε...

A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風