Πέμπτη, 2 Απριλίου 2009

Με ανοιξιάτικη διάθεση




Παλιά αντικείμενα βάφτηκαν και ζωγραφίστηκαν το χειμώνα,έτσι για να έρθει η Άνοιξη πιο ...γρήγορα.Ένα μεταλλικό κουτάκι που ανακάλυψα σ΄ένα παντοπωλείο,ούτε χρήματα δε μου πήρε ο άνθρωπος,ήταν για πολλά χρόνια ξεχασμένο στα ράφια.Έγινε η ιδανική θήκη για αιθέρια.Μια παλιά λάμπα πετρελαίου ξεχασμένη στην αποθήκη,της λείπει το γυαλί,αλλά θα το βρω κι αυτό.Ένα φαναράκι-δυστυχώς είναι της γειτόνισσάς μου-πολύ παλιό,ανάβει με λαδάκι.Και τέλος ένα ξύλινο σετ για το μπάνιο,που είπα να του δώσω λίγο χρώμα.


41 σχόλια:

IZA είπε...

Eleni είναι τέλεια. Με τι χρώματα τα έβαψες; Εχω κι εγώ πολλά παλιά αντικείμενα , μήπως και κάτσω τώρα το Πάσχα που θα έχω χρόνο και τα ζωγραφίσω. Φιλάκια.

kiki είπε...

Αχ τι όμορφα και ανοιξιάτικα! Πιο πολύ απ' όλα, μου αρέσει το φαναράκι. Έχω αδυναμία στα φαναράκια!

Μαριλένα είπε...

Ελένη, είναι άψογα!
πολύ μ' αρέσουν όλα που ζωγραφίζεις!

άλλη πνοή παίρνουν :)))

φιλιά και καλο μήνα να 'χουμε.

Marietta είπε...

Tι πανεμορφα που τα εκανες!!Δεν εχω λόγια!

eleni είπε...

ΙΖΑ,τα πέρασα τη βάση με ακρυλικό χρωματοπωλείου-στο κουτάκι πέρασα ακόμη μια στρώση με τα ακρυλικά ζωγραφικής,με τα οποία τα ζωγράφισα στη συνέχεια.Επειδή ήταν μεταλλικά τη βάση την έκανα με σφουγγάρι,γιατί με πινέλο δεν έπιανε το χρώμα καλά.
Καλημέρα!

eleni είπε...

Deli,το φαναράκι κι εμένα μ΄αρέσει,αλλά δεν είναι δικό μου.Έχω όμως καινούρια και θα τα ζωγραφίσω.

eleni είπε...

Μαριλένα,ευχαριστώ,μήπως τα παραλές;Στα φαναράκια-είναι τρία-περιλαμβάνεται και το δώρο σου,συν ένα μεγάλο κήπου.

eleni είπε...

Μαριέττα γεια σου!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

γαστεροπλήξ είπε...

τώρα τι να πω, αν πω δεν μου αρέσουν θα πω ψέματα.
πανέμορφα όλα το σετ μπάνιου όλα τα λεφτά
ρομαντικά γεμάτα θηλυκότητα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πανέμορφα όλα Ελενάκι μου:))
Εφερες πραγματικά την Ανοιξη με τα χεράκια σου!!
Δεν θέλω να πω ποιο μου αρέσει πιο πολυ, γιατί δεν θέλω να αδικήσω τα υπόλοιπα!!!

IZA είπε...

Eυχαριστώ Eleni ,έχω ακρυλικά χρώματα oπότε μπόρώ να πιάσω δουλειά. Μήπως ξέρεις αν μπορώ να ζωγραφίσω πάνω σε πηλό με ακρυλικά;

eleni είπε...

Γαστεροπλήξ,μια νότα ανανέωσης ήθελα να δώσω.Το στε μπάνιου το είχα βαρεθεί στο φυσικό του ξύλινο χρώμα.

eleni είπε...

Έλενα,εσείς βάζετε όλη την τέχνη στα φαγητά και τα γλυκά σας!Αφού δεν τα πάω και τόσο καλά,ειδικά στα γλυκά,είπα να καταπιαστώ μ΄αυτά που κάπως καλύτερα κάνω.

eleni είπε...

ΙΖΑ,εννοείς πηλό να τον πλάσεις εξ αρχής;Δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο.Στα κεραμίδια-πήλινα κι αυτά-με ακρυλικά ζωγραφίζω χωρίς βάση-εσύ με τι χρώμα έφτιαξες τα δικά σου;

Αγγελικη Ν είπε...

Μα τι όμορφα που είναι! Σου φτιάχνουν την διάθεση!

eleni είπε...

Αγγελική κι όταν τα ζωγραφίζεις νοιώθεις καλά!Εσύ με τα κολιέ σου,εγώ με τις ζωγραφιές μου.

heart n soul είπε...

τέλεια Ελένη τέλεια! μου φτιάχνουν τη διάθεση και με εμπνέουν:)

Σοφία είπε...

Τέλεια είναι!!!

eleni είπε...

Τα ζωγράφισα το χειμώνα κι ονειρευόμουν ηλιόλουστες,ζεστές μέρες!Ξεκίνα,όλο και κάτι παλιό θα υπάρχει στο σπίτι.
Heart,να έχεις πάντα ανεβασμένη διάθεση!

eleni είπε...

Σοφάκι γεια σου!Χαίρομαι που σου αρέσουν,έχουν ατέλειες,αλλά είναι φτιαγμένα με αγάπη.
Καλό βράδυ!

witch of daffodils είπε...

Eλένη, καλλιτεχνική ύπαρξη! τι όμορφα, δεν ξέρω ποιό να πρωτοψηφίσω..
Ιδέα μου είναι ή παραπέμπουν στις αμυγδαλιές γνωστού ζωγράφου;

Μμμ.. πάντως η λάμπα έγραψε...

eleni είπε...

Μάγισσα,ευχαριστώ!Ναι,έχεις δίκιο να σου θυμίζει αμυγδαλιά.Και στο προηγούμενο ποστ το μικρό καδράκι κλωνάρι αμυγδαλιά του Van Gogh είναι.

IZA είπε...

Kι εγώ με ακρυλικά (χωρίς βάση τα έκανα) αλλά αυτά τα πήλινα που λέω είναι αυτά που πουλάνε εκεί που που πουλάνε είδη κήπου και θα ήθελα να τα βάψουν οι κορούλες μου. Φοβάμαι πώς θα είναι κάπως δύσκολα γι αυτές τ' ακρυλικά. Θα τα δοκιμάσουμε πάντως.

eleni είπε...

ΙΖΑ,αυτές τις μέρες έβαψα μια πήλινη γλάστρα με ακρυλικά από χρωματοπωλείο,γιατί είναι μεγάλη και δεν συμφέρουν της ζωγραφικής.
Ναι αυτές οι μπογιές θα είναι δύσκολες για τις μικρές σου.Λες να κάνουν οι τέμπερες,γιατί όχι;Δοκίμασε και μετά περνάτε ένα βερνίκι,ώστε να προστατευθούν από νερό.

sadigi είπε...

Ελένη μας μπράβο !!
όλα όμορφα..
πριν καν δω την υπογραφή σου, ήξερα ότι αυτές οι δημιουργίες είναι δικές σου...μπράβο

eleni είπε...

Sadigi,ευχαριστώ!Αρχίζω να γίνομαι αναγνωρίσιμη χαχαχ..-μα αφού κανένα από τα κορίτσια της παρέας δε βάζει ζωγραφική.
Καλό βράδυ!

IZA είπε...

Eleni ευχαριστώ, αυτό μάλλον θα κάνω. Καληνύχτα.

Μαριλένα είπε...

καθόλου δεν τα παραλέω!
είδες εξάλλου: την καρτα που ζωγράφισες, σε κορνιζουλα στον τοίχο την έχω βάλει!

αφου ειμαι στο φαν κλαμπ σου καλέ!
:)))

eleni είπε...

Μαριλένα,μ΄αρέσει αυτό το φαν!
Τώρα που θα κάνω και μαθήματα θα σου φτιάξω και πίνακα.Είσαι πολύ καλή!
Καλό Σ/Κ-Φιλιά!

Ξυπόλυτη είπε...

Είναι υπέροχα Ελένη μου!!! με ξετρέλανε το σετ του μπάνιου. αλλά όλα είναι τέλεια. τόσο ρομαντικά, τόσο αισιόδοξα...

Σε φιλώ γλυκά.

eleni είπε...

Όταν τα ζωγράφιζα ήταν όντως μια νότα αισιοδοξίας στην καρδιά του χειμώνα,που δεν αντέχω.
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Καλό Σ/Κ!

Δημιουργία είπε...

Εχεις κανει φανταστικη δουλεια Ελενη, ειδικα το σετ μπανιου ειναι πολυ πολυ ρομαντικο.

Isidora είπε...

Πανέμορφα όλα Ελένη καλλιτεχνική φύση :ο)

eleni είπε...

Κατερίνα,ευχαριστώ!Ετοιμάζω κι άλλα,αλλά τώρα έχουμε προετοιμασίες για το Πάσχα.
Καλό βράδυ!

eleni είπε...

Ισιδώρα οι ανησυχίες μου όλο μεγαλώνουν και θέλω να μαθαίνω καινούρια πράγματα.
Ευχαριστώ-καλό βράδυ!

scalidi είπε...

Μου άρεσαν πάρα πολύ. Εξαιρετική δουλειά. Μπράβο σας!

Natassa είπε...

κοιταζω ξανα και ξανά το κουτί της πρώτης φώτο και τελικά συν/σα ότι έχω ένα το ίδιο!
πάντως, μεταξύ μας, εγώ ποτέ δεν θα μπορούσα να το φτιάξω τόσο όμορφο :)
μ αρεσει πάαααρα πολύ ο συνδυασμός των χρωματων, υπέροχα !

eleni είπε...

Αγαπητή skalidi ευχαριστώ πολύ!Ψάχνω παλιά αντικείμενα και τ΄αλλάζω ζωγραφίζοντάς τα,αλλά κάποια στιγμή θα έχω πρόβλημα χώρου.
Καλό βράδυ!

eleni είπε...

Νατάσσα,εννοείς ζωγραφισμένο ίδια;Αν δεν είναι ζωγραφισμένο,στείλτο και στο φτιάχνω με τα ίδια χρώματα,που σου άρεσαν.
Σ΄ευχαριστώ!

Helen Mayia είπε...

Λίγο αργά -μιας και είμαι καινούργια- αλλά θέλω να πω με τη σειρά μου πως αυτά που έφτιαξες ελένη είναι φανταστικά, ονειρικά και αξιοζήλευτα (με τη καλή έννοια)!!! Τα λατρεύω :)

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ