Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2009

ανανας....





Καλο σας μηνα φιλεναδες...μου'ρθε στο μυαλο κατι ολιγον τι εξωτικο...
Για δειτε λοιπον...
* Αγοραζω εναν ανανα φρεσκο
* Κοβω την κορυφη,φυλλα με λιγη σαρκα απο κατω -το υπολοιπο το τρωμε με μεγαλη χαρα μαλιστα...
* Αν μενω στα νοτια φυτευω το κομματι αυτο ως εχει στο χωμα,ποτιζω εκεινη τη στιγμη και το ξεχναω! Δεν ποτιζω συχνα!
* Μεγαλωνει αργα.Μετα απο 1 χρονο θα παρατηρησετα αναπτυξη και στα 2-3 χρονια θα αρχισει να δινει καρπους.
* Δε χρειαζεται νερο,εχει σκληρα φυλλα κι ετσι δε χανει πολυ νερο με την εξατμιση
* Δε χρειαζονται πολυ χωμα ουτε χωμα καλης ποιοτητας γιατι δεν εχει μεγαλο ριζικο συστημα
* Παιρνει νερο και θρεπτικα στοιχεια απο τα φυλλα
* Προτιμα ελαφρα οξινα εδαφη που υπαρχουν στους περισσοτερους κηπους αλλωστε
* Μεγαλωνουν σε πληρες φως αλλα και στη σκια μια χαρα τα πανε

ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ

τις μεγαλες ποσοτητες υγρασιας
τα λιπασματα εκτος απο το εκχυλισμα φυκιων κι αυτο μονο σουπερ-αραιωμενο
την παγωνιά

Λιπανση ΜΟΝΟ αν δουμε φυλλα κοκινομωβ αποχρωσης.

Μια Καρμεν Μιραντα παει ταμαμ τωρα,verdad?

13 σχόλια:

Olga είπε...

Επειδή μπερδεύτηκα, λίγο, με την φωτογραφία, ο ανανάς μήπως είναι, μετά το...μεγάλωμα του;;!Σαν ιδέα, ανανάς σε γλάστρα..φανταστική!!

witch of daffodils είπε...

καλό μήνα :)

θα τη φυτέψω την ανανιά, που θα μου πάει..

Εύα είπε...

οντως Ολγα,ειναι μετα το μεγαλωμα και μαλιστα σε γλαστρα οχι ελευθερας βοσκης που γραφω στο ποστ!
Υπαρχει κι αυτη η οψιον...της γλαστρας.

eleni είπε...

Εύα,πολύ ωραία ιδέα!
Ανανάς σε γλάστρα,θα το δοκιμάσω!

heart n soul είπε...

wow!

sadigi είπε...

ναι ,ναι θέλω κι εγώ τη δική μου ανανιά έχω τους λόγους μου

kiki είπε...

Λατρεύω τον ανανά αλλά δυστυχώς εδώ στο σπίτι μου οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές...Χρήσιμες όμως οι πληροφορίες!

scalidi είπε...

Καταπληκτικό!

Isidora είπε...

Νοστιμότατη η γλάστρα σας! Τέλεια ιδέα!

Εύα είπε...

ωχ!μυριζομαι προιοντα με λιποδιαλυτικες ιδιοτητες,χαχαχα!
Κοριτσια,ειναι θεματικο σα φυτο,ειδικα μεσα στο σπιτι...ανανας σε γλαστρα ειναι πολυ ουαου φαση οπως και να το κανεις.
Ευκολο φυτο για αυτο το λογο εκανα και την αναρτηση,δε θελει πολλα χαδια και δε δινει καθολου χαστουκια μια και κανεις δεν εχει το χρονο που χρειαζονται τα περισσοτερα φυτα.
Ελπιζω να το πετυχουμε...

Ανώνυμος είπε...

εγώ έχω έναν ανανά σε γλάστρα εδώ κι ενα χρόνο.. έχει βγάλει 1 ανανάκι αλλά τα φύλλα τα πρώτα τι τα κάνω? δεν είναι πλέον ζωηρά πράσινα έχουν χαμηλώσει.. έχει βγάλει καινουρια όλα οκ. τα πρώτα όμως? τα κόβω?

Ανώνυμος είπε...

ακολούθησα σαν ευαγγέλιο τις συμβουλές σας... τον φύτεψα και περίμενα... και το μόνο που βλέπω είναι ένα χλωμό ανοικτό καφέ χρώμα σε κάθε φύλλο του! Πείτε μου γιατρέ: πόσες μέρες ζωής του μένουν??

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ