Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2008

Shiboris-τεχνική ζωγραφικής υφασμάτων











Η μικρή μου κόρη έχει καλλιτεχνικές ανησυχίες και έψαχνε από καιρό να βρει μαθήματα ζωγραφικής,για να παρακολουθήσει.Έκανε μια προσπάθεια στη ζωγραφική,δεν της άρεσε όπως γινόταν η διδασκαλία και τα παράτησε.Φέτος ,εδώ κι ένα μήνα,παρακολουθεί αυτή την τεχνική σε μαθήματα του δήμου Αθηναίων.Αυτές είναι οι πρώτες της δημιουργίες,σε φόδρα και σ΄ένα παλιό μακό μπλουζάκι.
Θα μου δείξει κι εμένα τον τρόπο και θα επανέλθω.Υπάρχουν οδηγίες,αλλά πρέπει πρώτα να βάψω κι εγώ,για να μπορέσω να σας εξηγήσω.




14 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

Μα τι οικογένεια!!!!! Όλοι καλλιτέχνες!!! Υπέροχα τα σχέδια. Πολύ psychedelic!!!!Μαμά, βάψε, μάθε και δίδαξε κι εμάς...

witch of daffodils είπε...

τι όμορφο!
το φαντάζεστε σε μεταξωτό για φουλάρι...

Poli είπε...

Η χαρά των χρωμάτων! Περιμένουμε οδηγίες...

eleni είπε...

-Ελευθερία,μόνο εγώ και η μικρή ασχολούμαστε με καλλιτεχνικά.Τα μαθήματα προχωρούν,χτές έμαθαν κι άλλα tips-όταν πάω στην Αθήνα,θα μου δείξει.

-Μάγισσα,ναι είναι για μεταξωτά και γενικά για φυσικές ίνες-για φουλάρι θα είναι πολύ όμορφο.

-Poli,μόλις μάθω και το κατέχω,θα κάν νέο post-αναμείνατε...

faraona είπε...

Η κορη ειναι αξια να μπει στο κλαμπ των μαγισσων.
Να μου την φιλησεις.
Μπραβο

eleni είπε...

Φαραόνα μου ,ευχαριστώ
ούτε κι εγώ πίστευα πως τα πρώτα θα πετύχαιναν-τα χτεσινά μου είπε ότι έγιναν καλύτερα.

Μαριλενα είπε...

μπράβο στην κόρη!
καλη της (καλή σας μάλλον) επιτυχία.

τα μαθηματα του Δήμου, ειναι όντως ενδιαφέροντα και οι δάσκαλοι επαγγελματίες, οι οποιοι προσλαμβάνονται για να διδάξουν.
τω παλαι ποτέ, ειχα παρακολουθήσει κι εγώ μαθηματα ζωγραφικης στο Δημο Αθηναιων, αλλά, ήμουν επιεικώς χάλια :((

με το καλο να μας ανεβάσεις και τα δικά σου Ελένη μου :))

eleni είπε...

Μαριλένα,νομίζω πως έτσι πρέπει να είναι,γιατί η κόρη μού είπε ότι η δασκάλα είναι καλή και πρόθυμη.
Άντε να δούμε αν τα καταφέρω,θέλω να ελπίζω..

kiki είπε...

Ελένη! Τι ωραια σχέδια είναι αυτά;;; Θυμάμαι ότι όταν ήμουν μαθήτρια (στο λύκειο; μάλλον) ήταν μόδα να κάνουμε έτσι τις μπλούζες. Εγώ δεν είχα κάνει, αλλά θυμάμαι ότι δέναμε κόμπο την πλευρά της μπλούζας που θέλαμε να γίνουν τα σχέδια και τα βράζαμε με βαφή. Περιμένουμε να μας πεις περισσότερα!

eleni είπε...

Deli,ναι,θυμάμαι,περίπου έτσι.Κι εγώ δεν είχα φτιάξει,όμως τώρα θα ήθελα να βάψω.
Η διαδικασία γενικά,όπως μου την περιέγραψε η κόρη:

-οι βαφές είναι σκόνη,τις ανακατεύουμε με νερό σε βαζάκια
-στρίβουμε το ύφασμα,μπορούμε να κάνουμε σούρες στις άκρες και το νεότερο το τυλίγουμε στο χάρτινο κύλινδρο από χαρτί κουζίνας
-ρίχνουμε τη βαφή
-βάζουμε το βαμμένο μέρος σε σακουλάκι για κάποιες ώρες.

Αυτά από θεωρητικής πλευράς,αν δε δω και επιχειρήσω δεν μπορώ να σας διαφωτίσω.

heart n soul είπε...

το μήλο κάτω από τη μηλιά, εύγε κόρη!:)

Δημιουργία είπε...

Πολυ ομορφα χρωματα και σχεδια.
Θα ηθελα να ειχα ενα τετοιο φουλαρι.

eleni είπε...

Heart,χαίρομαι που βρήκε κάτι να της αρέσει-δεν έχει υπομονή κι εγώ επίσης-πώς λέμε:κατά μάνα κατά κύρη,ε..τι μόνο εσύ παροιμίες;

eleni είπε...

Δημιουργία γειά σου,
η κόρη λέει ότι είναι εύκολο-θα βάλω οδηγίες.

Είδα τις χειροτεχνίες σου,πολύ όμορφες.