Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2008

Γάντια


Τα γάντια ειναι απο τα πιο σικ αξεσουαρ μιας γυναικας.Κυκλοφορουν σε απειρα σχέδια απο πολυ κοντα που τελειωνουν στον καρπο ,μεχρι πολυ ψηλα πανω απο τον αγκωνα.
Ειναι στολισμένα πολλες φορες με κεντήματα ,χάντρες ,δαντελες κι αλλα ομορφα υλικα αλλα και εντελως απλα σε διαφορους χρωματισμους.
Εκτος απο το να μας ζεσταινουν τα χέρια και να μας τα προστατευουν απο το κρυο δημιουργουν μια εξαιρετικη εικονα στην εμφανιση μας και μας κανουν να νοιωθουμε πολυ θηλυκες.
Σας δινω εδω ενα σχέδιο που ειναι με «κομμενα δαχτυλάκια» και πλεχτα με το βελονακι με μεταξοβαμβακο νημα.
Υπαρχουν σε ολους τους χρωματισμους απλα η κεντημενα με μικρα μαργαριταρια η και χάντρες σβαρόφσκι.
Απολαυστε τα και νομιζω οτι ειναι μια καλη εποχη να μας δωσουν οι μαγισσες συνταγες για κρεμες χεριων ωστε να τα προστατευσουμε ακομη καλυτερα.

11 σχόλια:

heart n soul είπε...

sexy! και στυλάτα! γιατί δεν έμαθα βελονάκι; ποτέ δεν είναι αργά θα μου πείτε, μήπως να μας παραδίδατε μαθήματα ον λάιν;;; :)

Μαριλενα είπε...

πολύ όμορφα είναι!
(για μενα όμως, που είμαι η χαρά της γάτας, εντελως απαγορευμενα)
καλησπερα :))

Δημιουργία είπε...

Θεωρω τα γαντια απο τα πιο κομψα αξεσουαρ του γυναικειου ντυσιματος.

faraona είπε...

@ heart n soul μου
στο καινουργιο μου μπλογκ πηγαινε να δεις για το βελονακι.
φιλια

@μαριλενα μου?
Τι εννοεις?
Την παίρνεις μαζι σου την γάτα και εξω οπου κι αν πας?

@δημιουργια μου
κι εγω επισης.

heart n soul είπε...

μα, εσείς είστε ήδη ένα βήμα μπροστά!:) αξιοζήλευτες δημιουργίες!

eleni είπε...

Φαραόνα,πολύ όμορφα και κομψά!Πάντα χάζευα στα περιοδικά,ειδικά παλιότερα,που τα γάντια ήταν αναπόσπαστο κομμάτι του ντυσίματος.Πόσο μου αρέσαν εκείνα τα λεπτά,λευκά κι αέρινα γαντάκια,που φορούσαν ακόμη και με καλοκαιρινά φορέματα.

kiki είπε...

Πες μου ότι αυτο το κομψό χεράκι ανήκει σε σένα! Κι εγώ λάτρης των γαντιών. Πολύ σέξυ αξεσουάρ!

faraona είπε...

@heart

φιλι για τον καλο σου λογο.Ευχαριστω.

@ελενη αχ ολα τα γαντακια αυτα τα παλια που λες με τρελλαινουν.

@Χαχα!Κικη θα σε απογοητευσω αν σου πω οτι ανηκει στην κορη μας την Ραλλού?

kiki είπε...

Κόρη μας; Ραλλού; Ποια κόρη μας καλέ;;; Έχουμε κόρη οι δυό μας και δεν το ξέρω;;;
:-)))))))))))))))
Σε όποιαν κι αν ανήκει πάντως, είναι ωραιότατο χεράκι!

Starbuck είπε...

Α τι ωραία! Και εγώ θεωρώ το γάντι απο τα πιο σέξυ αξεσουαρ.
Βελονάκι μου είχε μάθει η μαμά μου κάποια εποχή και είχα φτιάξει πολύ ωραία πραγματάκια, αλλά τώρα το ξέχασα!
Ίσως ευκαιρία να το ξαναθυμηθώ..

witch of daffodils είπε...

μμμμ, αισθησιακότατον :)