Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2008

Κρέμα νυκτός αντιρυτιδική

Από μέρες ήθελα να φτιάξω μια κρέμα για το βράδυ, αφού από serum έχω αυτό του ροδιού και το λαδάκι μου.
Πήρα σαν βάση για το μέτρημα των υλικών την κρέμα χαμομήλι της Μάγισσας και χρησιμοποίησα τα λάδια που είχα βάλει στο αντιρυτιδικό λαδάκι μου. Επίσης έβαλα χαμομηλέλαιο που είχα φτιάξει και ροδέλαιο, το οποίο έκανα με τη συνταγή πάλι της Μάγισσας (αυτή που το βάζουμε στο ψυγείο).




Τα υλικά:


υδατική βάση
-1 κ.γ. αλόη
-2κ.σ. δυνατό έγχυμα χαμομηλιού-τίλιου

βάση των ελαίων
-1κ.γ. βούτυρο καριτέ
-1κ.γ. νυχτολούλουδο
-1κ.γ. λάδι αβοκάντο
-1/2κ.γ. σιτέλαιο
-1/2κ.γ. χαμομηλέλαιο(εκχύλισμα σε jojoba)
-1/2κ.γ. λάδι jojoba
-1/2κ.γ. λάδι τριαντάφυλλο
-1κ.γ. λάδι από κουκούτσια σταφυλιού
-2κάψουλες λεκιθίνη
-1/2 κ.σ. κερί μέλισσας

πρόσθετα
-5 σταγόνες βιταμίνη Α
-10 σταγόνες βιταμίνη Ε
-1/4κ.γ. βιταμίνη C (την διαλύουμε στο έγχυμα)
-10 σταγόνες grape sheed extract
-1/4κ.γ. μέλι

Επειδή έφτιαξα 2πλή δόση τα αιθέρια έλαια που δίνω αφορούν σ΄αυτή.
-5 σταγ. τριαντάφυλλο
-5 στ. γιασεμί
-5 στ. λεβάντα
-5 στ. γεράνιο
-5 στ. λιβάνι
-5 στ. νερολί
-5 στ. βενζόη
-3 στ. παλμαρόζα
-3 στ. ροδόξυλο
-3 στ. σαλβία
-3 στ. χαμομήλι
-3 στ. μύρρο

Για την παρασκευή σας παραπέμπω:www.beautyelixirs.blogspot.com στις βασικές οδηγίες.
Τελικά αντί για δυο βαζάκια, βγήκαν τρία. Έτσι ενώ είχα υπολογίσει την ξαδέρφη στην Αθήνα, που μου ζήτησε κρεμούλα, θα δώσω τελικά και στη φίλη μου. Την έβαλα απόψε, αφού πρώτα άφησα να απορροφηθεί καλά το serum με ρόδι και μ΄αρέσει. Είναι βέβαια λιπαρή, αλλά για βράδυ ό,τι πρέπει.

Tα τριανταφυλλάκια από την αναρριχώμενη μου. Είδαν τη ζέστη και άνθισαν, πάλι καλά γιατί το καλοκαίρι δεν έχει και πολλή φροντίδα.

28 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

Ααα Ελένη πολύ θρεπτική και πλούσια φαίνεται. Εύγε!!!

witch of daffodils είπε...

Ελένη, ο συνδυασμός των αιθέριων και των λαδιών είναι πολύ καλός!

Μπορούμε να την κάνουμε πιο ελαφριά αν προθέσουμε περισσότερη υδατική βάση, ιδιαίτερα αν χρησιμοποιησουμε emulsifying wax.

To τίλιο σούπερ, έχω στα σκαριά μια κρεμα χεριών με αυτό :)

Εχω διάφορα στα σκαριά, χρόνος μου λείπει..

witch of daffodils είπε...

Ξέχασα να πω πως η φωτο μου αρέσει πολύ :)

eleni είπε...

Ελευθερία,είναι ενισχυμένη για πιο ώριμες επιδερμίδες.

Μάγισσα,ευχαριστώ για τις υποδείξεις σου.Εmulsifying δεν έχω πάρει ακόμα.Την έκανα αρκετά λιπαρή,σκέφτηκα η ξαδέλφη είναι μεγαλύτερη με πολύ ξηρή επιδερμίδα-έκανα καλά;Κάτι παρόμοιο που της είχα φτιάξει,της άρεσε.

Isidora είπε...

Κρεμούλα-μετάξι μου φαίνεται οτι φτιάξατε. Άντε να με πιάσουν οι προκοπές να φτιάξω κι εγω που μου τελειώνουν τα ελιξίρια. Πολύ ωραίο και το τίλιο που χρησιμοποιήσατε με τις αντιρυτιδικές και αντικηλιδικες ιδιότητές του.

eleni είπε...

Mάγισσα,όταν βάζω περισσότερη υδατική βάση μοιάζει σαν κομμένη η κρέμα,γι΄αυτό τη φοβάμαι λίγο.

Ευχαριστώ για τη φωτογραφία,αλλά δεν τα πάω καλά σ΄αυτό τον τομέα-τραβάω αρκετές για να βρω την -ας πούμε-καλύτερη.

Μαριλενα είπε...

Eλένη, αυτές τις βραδυνές, που είναι λιπαρές και γεμάτες με θρεπτικά συστάτικά, τις λατρεύω!

πολύ όμορφα τα τριαντάφυλλα :))

φιλια και καλό μεσημερι :))
(σήμερα είμαι τυχερή: εχω τα κορίτσια μου σπίτι :))

eleni είπε...

Μαριλένα,είναι λιπαρή,αλλά σιγά σιγά απορροφάται-τη βάζεις νωρίς πριν πας για ύπνο,ώστε να επωφεληθεί το δέρμα και όχι το μαξιλάρι.

Τυχερή..!Δεν έχουν σχολείο σήμερα;

kiki είπε...

Η φωτό σκίζει! Και η κρέμα σκίζει. Ευχαριστούμε Ελένη!

eleni είπε...

Deli,είπα να τα στολίσω λίγο-ευτυχώς βλέπω τα δικά σας και μαθαίνω(c(l)opypaste).
H κρέμα δοκιμάστηκε ήδη το βράδυ.

eleni είπε...

Ισιδώρα,συγνώμη,δεν ξέρω γιατί μου διέφυγε το σχόλιό σου.
Το πρωί το δέρμα ήταν πραγματικά πολύ απαλό.
Ήξερα μόνο τις αντιρυτιδικές ιδιότητες του τίλιου,τι καλά που έμαθα και τις αντικηλιδικές-ευχαριστώ!

Starbuck είπε...

Ε ΄δεν ξέρω τι να πω πια! Όλες μου οι ανάγκες ικανοποιήθηκαν σήμερα!! ΚΑΙ κρέμα νύχτας δεν είχα!!
Τι καλά! Και η μαμά θα χαρεί!
Και η φώτο τέλεια, και η μυρωδιά θα είναι σίγουρα ωραία

eleni είπε...

Star,σίγουρα θα είναι καλή για τη μαμά.Ναι,μυρίζει πολύ όμορφα-πρώτα τη μυρίζεις και μετά τη βάζεις-δεν υπήρχε,υπάρχει μια κρέμα γνωστής εταιρίας,που αυτό διαφήμιζε;Να κι εγώ λοιπόν,αυτό το παράδειγμα ακολούθησα.

Natassa είπε...

Ελένη! μπράβο! θα πρέπει να είναι καταπληκτική!
να ρωτήσω κάτι όμως, μήπως είναι λίγες οι 10 σταγονίτσες Grapefruit? εγώ στην ίδια δοσολογία βάζω περίπου 25 σταγόνες..μήπως το παρακάνω??

heart n soul είπε...

eleni, και η κρέμα, και τα ρόδα και η φωτό, όλα μοσχομυριστά κι αξιοθαύμαστα! ανοδικότατη η πορεία σας!

eleni είπε...

Νατάσσα,μου άρεσε η απαλότητα που άφησε στο δέρμα το πρωί.Την έβαλα σε συνδυασμό με το ρόδι.
Για τις αναλογίες-όπως γράφω και επειδή δεν τα πάω καλά-συμβουλεύτηκα την κρέμα χαμομηλιού της Μάγισσας:10 σταγόνες βάζει εκεί.

Δημιουργία είπε...

Με τοσα αιθερια ελαια, το σπιτικο σου θα μοσχοβολα σαν κηπος την ανοιξη!

eleni είπε...

Κατερίνα,ναι μυρίζουν υπέροχα.
Τα΄βάζω και στην ειδική συσκευή,γιατί δυστυχώς καπνίζω και θέλω να μυρίζει όμορφα το σπίτι.

Isidora είπε...

Ελένη πιστεύω πως είσαι αμεσότατη στις απαντήσεις σου, αντίθετα από μένα. Μέσα στο σ/κ (τι θα πρωτοπρολάβω να κάνω) λέω να μαγειρέψω την θρεπτική σου κρέμα. Για να δούμε... :)

eleni είπε...

Ισιδώρα,δε δουλεύω κι έτσι κάνοντας τις οικιακές μου ασχολίες πετάγομαι στο lap και βλέπω αναρτήσεις κλπ.
Καλό Σ/Κ και καλή επιτυχία!

eleni είπε...

Ισιδώρα,ξέχασα να σου πω:κοίταξε και το λαδάκι αντιρυτιδικό-συσφιγκτικό,έχει τα ίδια συστατικά.Τα φοράω σετάκι.

Ανώνυμος είπε...

Δεν χρειαζεται βορακας?

eleni είπε...

Aνώνυμε,σ΄αυτή τη συνταγή δε χρησιμοποίησα,σε άλλες χρησιμοποιώ.

Μαρινα είπε...

Ελενη σ ευχαριστω για την απαντηση.Αν δεν βαλω βορακα ουτε grapefruit seed extract (επειδη, εχμμ δεν εχω)κινδυνευει απο μουχλα η κρεμουλα;

Ανώνυμος είπε...

Το emulsifying wax το εχω βρει με το ονομα emulgade F.Ειδα ομως στο ιντερνετ να σχετιζεται με δερματιτιδα και δισταζω να βαλω στο προσωπο την κατα τα αλλα πετυχημενη κρεμα χαμομηλι.Εσεις πως βλεπετε αυτα τα e-wax;

22 Νοέμβριος 2008 9:49 μμ

eleni είπε...

Mαρίνα σε κάποιες κρέμες που είχα βάλει βόρακα,δεν το γλύτωσα το μούχλιασμα.Τελικά βάζω τις κρέμες στο ψυγείο.

eleni είπε...

Να σας πω ότι ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει e-wax,δεν έτυχε να αγοράσω.Χρησιμοποιώ πάντα κερί μέλισσας.Αυτό για τη δερματίτιδα,δεν το ήξερα.

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ