Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2008

για μυικους πονους....

Ποσοτητα περιπου 56.70 γρ.

Χρονος προετοιμασιας 30 λεπτα


Υλικά

-5.5 γρ. λανολινη
-42,5 γρ. παρθενο ελαιολαδο
-7 γρ. Μελισσοκερι
-5 σταγ. αιθεριο ελαιο αρνικας
-12 σταγ. αιθεριο ελαιο πιπεροριζας
-7 σταγ. αιθεριο ελαιο μελισσοχορτο

Βαζουμε ολα τα υλικα εκτος απο τα αιθερια σε ενα πυρεξ και το πυρεξ σε υδρολουτρο(μπαιν μαρι) μεχρι να λιωσει το μελισσοκερι.

Μολις λιωσει το μελισσοκερι αποσυρουμε απο το νερο και αρχιζουμε το χτυπημα με το φραπεδομηχανημα για να ενωθουν τα υλικα.

Προσθετουμε τα αιθερια μολις το μειγμα αρχιζει να σκληραινει στις ακρες συνεχιζοντας το χτυπημα για να ενσωματωθουν τα αιθερια.

Το βαζουμε σε βαζακια και περιμενουμε να κρυωσει πριν τα κλεισουμε.

Για κουρασμενους μυες.

Κανουμε μασαζ σε τεντωμενους,ασκληρους και πονεμενους ωμους, λαιμοπλατη, ποδια, οπουδηποτε υπαρχει ταλαιπωρημενος μυς.
Η αρνικα βοηθαει στην ανακουφιση ενω η πιπεροριζα και το μελισσοχορτο δινουν εξτρα ανακουφιση και μαλακτικες ιδιοτητες.

...επειδη με το νεο κρυολογημα παλι στην πιπεροριζα το εριξα κι επειδη η Βασω ποναει πολυ...κι οχι μονο αυτη :-)

15 σχόλια:

faraona είπε...

Κι εγω ποναω!
Οτι πρεπει ειναι!
Καλη Κυριακη Ευα μου.

eleni είπε...

Εύα,πολύ χρήσιμη,γιατί όλο και κάποιες μυαλγίες θα έχουμε αυτή την εποχή.
Καλημέρα!

kiki είπε...

Αχ...αυτη τη συνταγή κι αν θέλω να την κάνω! Δεν έχω όμως τα 4 από τα 6 υλικά...γκρρρ.. Θα πρέπει πάλι να παραγγείλω...

Εύα είπε...

χαιρομαι που ειμαι χρησιμη φαραωνα μου κι αφου ανακουφιζω κιολας ακομα καλυτερα!καλη κυριακη και σε σενα.
Ελενη μου,ειδικα τωρα που ιδρωνουμε ακομα και ολο και καποιο ρευμα αερα μας φυσα ειναι οτι πρεπει.
Κικι,μη νομιζεις,ουτε κι εγω τα'χω τα υλικα,απο δευτερα,χαχα!Μηπως να σου στειλω;

kiki είπε...

Αχ Ευα μου, σ' ευχαριστώ! Όχι, μην μπαινεις στον κόπο. Πρέπει να παραγγείλω μερικά πράγματα έτσι κι αλλιώς! Ο λόγος σου με χόρτασε που λέει και η παροιμία!

margkw είπε...

YPEROXI SYNTAGI KAI SYMBOULI..ALLO EINAI TO THEMA..POU BRISKOUME AYTA TA YLIKA?:p:)

Εύα είπε...

μαργκω,πες μου που μενεις να σε κατευθυνω :-)
Καλως ορισες!

Isidora είπε...

Ωραίο ματζούνι, αχρείαστο να ναι...

heart n soul είπε...

Εύα, ό,τι πρέπει για την πονεμένη μου μέση ακούγεται!

Εύα είπε...

heart,αν μιλαμε για μυικο πονο,ναι...αλλα και για χτυπημα καλη πρεπει να ειναι μια κι η αρνικα φημιζεται γι'αυτο χρονια τωρα.

witch of daffodils είπε...

μια χαρά το βαλσαμάκι! μερσί :)

τώρα που θα βρούμε αιθέριο άρνικας is an issue.

Γνωρίζω μόνο το εκχύλισμα με CO2...

Εύα είπε...

μαγισσα cherie,θα το φτιαξουμε εμεις ισως...να παρουμε την αρνικα να τη βαλουμε σε λαδακι κι ολο μαζι σε μπαιν μαρι;γιατι για αποσταξη δε μας κοβω ελλειψει εξοπλισμου ¨:-)

Maria Tzirita είπε...

Αχ και δε μας το έλεγες την προηγούμενη βδομάδα που υπέφερα με το πιάσιμο στο πόδι μου! Δεν πειράζει, το αντιγράφω κι αχρείαστο να'ναι από δω και μπρος! Ευχαριστούμε πολύ, φιλιά και καλή βδομάδα!

witch of daffodils είπε...

αυτή θα είναι και η καλύτερη λύση..
Δε θα φτιάξουμε βέβαια αιθέριο, αλλά ένα heavy εκχύλισμα σε ελαιόλαδο που θα κάνει μια χαρά τη δουλειά του :)

Starbuck είπε...

Ε καλά! Και εσείς μέσα στο μυαλό μου! Ή μάλλον μέσα στην πονεμένη πλάτη μου είσασταν!
Πρέπει να εξορμήσω να βρω τα αιθέρια που λέτε, αλλά οπωσδήποτε θα το κάνω! Ευχαριστώ!