Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2008

Αρωματίζω το σπίτι!

Φιλες καλες τωρα που χειμωνιαζει,ολες θελουμε να εχει εναν ευχαριστο και φρεσκο αερα το σπιτι μας¨αλλά λογω του καιρου δεν μπορουμε να το ανοιγουμε συχνά.
Εγω λοιπον κανω το εξης απλο και οικονομικο και συγχρονως οικολογικο.
Βαζω σε ενα μεγαλο μπρικι νερο και δυο ξυλα κανελας ή λιγη φρεσκια μεντα και το αφηνω να βραζει με τις ωρες μεσα στον χωρο που θελω να αρωματησω.
Με το βρασιμο απλωνεται σε ολο το δωματιο ενα απαλο αρωμα που ειναι ευχαριστο και καθολου βλαβερο, αν μαλιστα εχουμε και λιγη γριπη ή βουλωμενη μυτη το αρωμα της μεντας ή του δυοσμου θα μας βοηθησει και στην αναπνοη.

Ειναι επισης πολυ καλη λυση μετα απο μαγειρεμα ψαριου ή καπνας.


Αυτα ειχα να σας πω! δοκιμαστε το και θα δειτε οτι ειναι αποτελεσματικο.!

13 σχόλια:

Μαριλενα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
cook είπε...

τρελαίνομαι για κανελα....θαυμασιο tip...

kiki είπε...

Κι εγω γουστάρω κανέλλα και μέντα!

Μαριλενα είπε...

δεν μου άρεσε το σχόλιο μου, και το διέγραψα.
φανηκε σαν να μη μου αρέσει η μεντα, η κανελα και τα αρωματικά.

καλο βραδυ.

faraona είπε...

Ωραια ιδεα!
Ευχαριστουμε μικρη Πουαντερι.

foodamentaltherapy είπε...

Ωραία ιδέα!!! Να σας πω άλλη ιδέα που είχα μια μέρα. Αδειασα μέσα στον κάδο της ηλεκτρικής σκούπας (γύρω από τη σακούλα) βανίλια σκόνη και μετά σκούπισα. Το σπίτι αρωματίστηκε βανίλια, είναι πάρα πολύ ωραίο άρωμα και κρατάει μέρες. Το κάνω κάπου κάπου.
κικιΤΡι

eleni είπε...

Πολύ καλή ιδέα Πουαντερί!Εξαφανίζει και την τσιγαρίλα;
Το κόλπο με τη βανίλια στη σκούπα,που γράφει η κικιΤΡι, το κάνω κι εγώ.Άλλες φορές πάλι ρίχνω λίγο αιθέριο λάδι σε βαμβάκι και το παίρνω με τη σκούπα, με τα ίδια αρωματικά αποτελέσματα.

witch of daffodils είπε...

ωραία αρωματική ιδέα!

την ίδια δουλειά μπορουμε να την κάνουμε και με αιθέρια έλαια, εξοικονομώντας ενέργεια..
Κανέλα, γαρίφαλα κλπ, δουλευουν πολυ καλά και σε τζάκι (αναμμένο:)

πουαντερι είπε...

Μου αρεσε πολυ αυτο με την σκουπα και θα το κανω.

cook είπε...

εξαιρετικη η ιδεα με τη σκούπα...μονο που δεν σκουπίζω ποτε!...(ερχεται άλλος να κανει τη βαρετη δουλειά...)

Σοφία είπε...

Μμμμ κανέλλα!!! Για τη μέντα δεν είμαι τόσο σίγουρη ;-)

heart n soul είπε...

ωραίο πουαντερί! και λεμονόφλουδες, κι ευκάλυπτος..
Και οι υδρατμοί είναι καλοί για την ξερή από την κεντρική θέρμανση ατμόσφαιρα

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ