Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2008

καλως σας βρηκα...

...πω,πω...μ'αυτα και μ'αυτα ξεχαστηκα, στο τσακ προλαβαινω...λοιποοοοον...
το Σεπτέμβρη, οσο δλδ ακομα ειναι Σεπτεμβρης, τρωμε αγγουρια (οχι με τη μεταφορικη εννοια, αυτο ισχυει ολο το χρονο) καροτα, κολοκυθα, κολοκυθακια, λαχανα, μαρουλια, μελιτζανες, παντζαρια, πιπεριες, ραδικια, ραπανακια, σελινα, σεσκουλα, σπανακι, τοματα, φασολακια και φινοκιο. Αυτα απο λαχανικα.
Οσο για τα φρουτα τρωμε αχλαδια, μηλα, δαμασκηνα, καρπουζι, λεμονια, πεπονια, ροδακινα, σταφυλια, συκα.
Για σηκωστε τα μανικια, ωραιες μου...ΤΩΡΑ! φυτευουμε...ανηθο, καρδαμο, κουκια, μαρουλια, σιναπια, παντζαρια, ραδικια, σκορδα, σπανακι ,οχι μονο να τρωμε, να φυτευουμε κιολας...Ασε που θα μας χρειαστουν! Και τι καλυτερο απο το να εχεις τη γλαστρουλα στο παραθυρο και μ'ενα τσακ να εχεις αυτο που χρειαζεσαι επιτοπου.

Καλως σας βρηκα....

14 σχόλια:

witch of daffodils είπε...

καλως όρισες Ευα :)
Οι γνωσεις σου θα μας είναι πολυτιμες.
Να σηκωσουμε τα μανικια ευχαριστως, αλλά πες μας και κανενα μυστικο! Για το σπανακι που λατρευω πχ..

kiki είπε...

Καλώς την Εύα. Κατέχεις την κηπουρική Εύα; Έχω κι εγώ την τύχη να έχω χώρο για φύτεμα. Χώμα δεν έχω καλό αλλά τεσπα.
θα μας πεις για όλα αυτά τα ωραία που μπορούμε να φυτέψουμε αυτή την εποχή αναλυτικά; Ωραίο θα ήταν!

heart n soul είπε...

καλώς ορίσατε:)

eleni είπε...

Αγαπητή Εύα,καλώς ώρισες.
Έχω κι εγώ αυλή,αλλά δεν είμαι και τόσο φανατική της κηπουρικής.Ελπίζω να μου αλλάξεις γνώμη.

Πάντως φυτέψαμε λίγες ντομάτες,μελιτζάνες και πιπεριές,αλλά δεν τα πήγαν και τόσο καλά.

Εύα είπε...

μαγισσουλα σερι,κανονας πρωτος:σπερνουμε σε γεμιση φεγγαριου.
Δευτερο:μαζευουμε αφου φαει λιγο κρυο γιατι γινεται γλυκο.
Τριτο:σπερνομε αραια για να αεριζεται και να μην αρρωσταινει ευκολα.
τεταρτο:παγιδες μπυρας για τα σαλιγκαρια,χεχεχε!στη χειροτερη,πριονιδι γυρω γυρω.
Κικι,την κατεχω,τη σπουδαζω,πτυχιο να δουμε ποτε θα δουμε...στη διαθεση σας,ρωτηστε,ρωτηστε...
heart :-)
Ελενη,μαλλον το χωμα σας θελει βελτιωση...
Κοριτσια,αρχιστε να φτιαχνετε κομποστ,σιγα σιγα...τοσα σκουπιδια βγαζουμε...

Μαριλενα είπε...

Eύα καλως τηνε, καλώς ηρθες κι εγώ ακομα δεν σε ειδα, ερώτηση εχω: αυτο το έρμο το νυχτολουλουδο μου, που και το ταίζω και το ποτίζω και (με ντροπή ομολογώ) του χαϊδεύω τα φυλλαράκια με στοργή, γιατί βγάζει καμπουριαστα και αρρωστουλια φυλλαράκια;
λουλουδάκι, ποτε δεν εχω δει.
αλλά δε με πειράζει.
ότι ειναι αρρωστουλι όμως, με πειράζει και με καιει.

Εύα είπε...

πού ακριβως το εχεις μαριλενα μου;μηπως το φυσαει ο βοριας;,μήπως το ποτιζεις πολυ;οσο για τα χαδια μη ντρεπεσαι καθολου,επιβαλλονται ;-)

Μαριλενα είπε...

λοιπον Ευάκι, το έχω προφυλαγμένο στο μπαλκόνι κάτω απο την τέντα.
το κουρεύω καθε φθινοπωρο (προχωρημένο), αγορίστικο κουρεμα και την άνοιξη, γινεται πολυ ψηλό ξανά.
το ποτίζω τόσο, όσο να ειναι παντα νωπό (γιατι η κυρία που μου το πούλησε, μου ειπε πως ειναι λαίμαργο).
το σκαλίζω, που και που ριχνω σιδηρο, απ' όλα κανω.
αυτο, επιμενει να ειναι άρρωστο.
κι όχι τίποτ' αλλο, στεναχωριέμαι που το βλεπω έτσι..

(πριν μέρες, έριξα με σπρέι, διαλυμενο πράσινο σαπουνι σε νερό, γιατί οι φιλοι του διπλα έπιασαν μελίγκρα. τώρα ειναι μια χαρά, όλη η παρέα :))

kiki είπε...

Κομπόστ έκανα στο τέλος την άνοιξης και το έβαλα στο χωμα μου μπας και δω προκοπή. Το καλοκαίρι το αμέλησα, έκανα που και που και τώρα πρέπει να οργανωθώ πάλι.

witch of daffodils είπε...

Στη γέμιση του φεγγαριου?? Ελπίζω να μη χρειάζεται κανένα ξόρκι :)

Τι είναι οι παγίδες μπύρας? πέστε το μυστικό? αν σας κανει κεφι καντε κανενα σχετικο ποστακι..

Οσο για το κομποστ, πρέπει να πάρουμε κομποστοποιητή για να κανει καλή δουλειά..

Εύα είπε...

μαγισσουλα,επικληση δε χρειαζεται,ειναι σιγουρο,θα γραψω στη Φυσικη Ιστορια το πώς και το γιατι...
Οι παγιδες μπυρας ειναι κατι πολυ απλο.Κουτακια μπυρας κομμενα στη μεση που εχουν μεσα και μπυριτσα.Η μυρωδια ελκει τα σαλιγκαρια που-χικ-πνιγονται μεσα πριν φτασουν το φυτο.
Το κομποστ χρειαζεται απλα εναν καδο που να σφραγιζει καλα για να μην εχουμε διαρροες υγρων και αεριων που δεν ειναι καθολου αιθερια,χαχαχα.Απο κει και περα ενα καλο ανακατεμα βοηθαει,καθως κι η συνεχης προσθηκη υλικων...
Μακια.

witch of daffodils είπε...

merci :)

elpinor είπε...

ζηλεύω το μεράκι σου :)

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ