Τετάρτη, 13 Αυγούστου 2008

Αντικουνουπόκρεμα


Η Starbuck έδωσε την ιδέα, η witch την πήγε παραπέρα στα σχόλια κι εγώ την υλοποίησα. Είχα πει πως όταν θα γύριζα από το ταξίδι μου θα έφτιαχνα την αντικουνουπόκρεμα της starbuck αλλά δεν προλαβαίνω με τους ρυθμούς τους καλοκαιρινούς. Κάθε βράδυ έξω με φίλους και μέσα σ' αυτούς η συννυφάδα μου και η αδερφή της. Τα κουνούπια με λατρεύουν αλλά φαίνεται υπάρχουν κι άλλες που τις λατρεύουν περισσότερο. Στην περίπτωσή μας τις προαναφερθείσες! Αυτές υποφέρουν κι εγώ που κάθομαι δίπλα τους απολαμβάνω την ησυχία μου από κουνούπια! Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό! Συνήθως τα κουνούπια αγαπούν εμένα. Έτσι κάθομαι και χασκογελάω, χεχε! Φυσικά, για να πω και τη μαύρη μου αλήθεια, είχα βάλει και κρέμα με σιτρονέλλα, αλλά κι αυτές είχαν βάλει! Τέσπα, επειδή είμαι και ψυχοπονιάρα, τις λυπήθηκα και έφτιαξα αντικουνουπική κρέμα για να τους τη χαρίσω. Την έκανα με βάση την cold cream και πρόσθεσα:
~6 σταγόνες αιθέριο έλαιο ευκαλύπτου,
~6 σταγόνες αιθέριο έλαιο γερανίου και
~10 σταγόνες αιθέριο έλαιο σιτρονέλλας
Πρόσθεσα λίγο παραπάνω νερό για να μην έχει την σφιχτή υφή που έχει συνήθως η cold cream όταν μπαίνει στο ψυγείο. Εδώ επιφυλάσσομαι και θα σας πω τα αποτελέσματα το απόγευμα που θα την ελέγξω. Μυρίζει ωραία όμως. Θα μου πουν κι αυτές τα αποτελέσματα μετά τη μάχη με τα κουνούπια.
Μία ερώτηση θα σας θέσω όμως. Γνωρίζω ότι οι έγκυες δεν πρέπει να χρησιμοποιούν αιθέρια έλαια (τουλάχιστον όχι όλα). Η μία εκ των κυριών, εγκυμονεί. Θα υπάρχει πρόβλημα άραγε να τη χρησιμοποιήσει; Μήπως και όλες οι κρέμες που χρησιμοποιεί/ούμε, δεν έχουν μέσα αιθέρια;
Χρωστάω ένα ποστ με σαπούνια, δεν το ξεχνώ, απλά δεν στρώνομαι επειδή είναι μακροσκελές, χεχε!

9 σχόλια:

witch of daffodils είπε...

α, deli, βρήκες επιτέλους την ησυχία σου, bravissima :)

Θα κοτάξω για κάθε αιθέριο ξεχωριστά, αλλά έχω τη γνώμη πως ιδιαίτερα στους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης, πρέπει να αποφέυγεται κάθε αιθέριο..

kiki είπε...

Σιγά μη βρήκα την ησυχία μου. Αύριο πλακώνει σόι μέσα στο σπίτι! Για τους πρώτους μήνες το ξέρω 'οτι απαγορεύεται. Είναι στον 6ο τώρα όμως.

H.Constantinos είπε...

Μπά;;;!!! Υπάρχει τέτοιο πράγμα;;;!!!

kiki είπε...

Όλα υπάρχουν καλέ!

Starbuck είπε...

Α τι ωραία! Και εγώ θα το κάνω! Άλλωστε μου τελείωσε αυτή που είχα φτιάξει!

kiki είπε...

Σταρμπακ να σου πω οτι βάζοντας λίιιιιγο νεράκι παραπάνω, η κρέμα απλώνεται πιο καλά και έχει απαλότερη υφή απο τη συνηθισμένη κολντ κριμ!

Starbuck είπε...

Θαυμάσια! Θα το δοκιμάσω και αυτό.

kiki είπε...

Να μη σου πω να βάλεις κι άλλο αιθέριο...

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ