Σάββατο, 12 Ιουλίου 2008

Las Vegas!

Molis gyrisame apo 3imero sto Las Vegas. Filia se oles!


12 σχόλια:

faraona είπε...

Τυχερουλα!!!
Να περνας καλα...
σε φιλω

kiki είπε...

Faraona euxaristw! Filia!

Starbuck είπε...

Viva Las Vegas!
Τέλεια, να περνάτε καλά!

witch of daffodils είπε...

deli is gambling :)
καλά να περνας, πιες και για μενα!

σμουατς :)


ΥΓ μη με πεις πως το κτιριο στην τελευταια φωτο ειναι το κλοπυ πέιστ της εισόδου του Λουβρου..

kiki είπε...

Starbuck euxaristw! (parepiptontws exoume tsakisei tous kafedes sta Sturbacks, xexe).

Witch, akrivws auto einai! Den einai koufo?
smak!

Starbuck είπε...

xaxa! Μόνο που εγώ αντιστοιχώ στην Starbuck του Galactica!

πολύ κουφό! Δεν το είχα παρατηρήσει εγώ!

kiki είπε...

Starbuck les na exete sigeneia? Xaxa!

Ελευθερία είπε...

Λας βέγκας, Νιαγάρας, Βοστώνη, Αλόννησος. Μα τι μπανάλ μέρη είναι αυτά που πάτε????
"Μόλις γυρίσαμε από 3ήμερο στο Λας Βέγκας"
Σα να λέμε "Να μωρέ πεταχτήκατε μέχρι τη Λούτσα σε μια θειά μου!!!"
Θα μας τρελάνετε??????
Καλά δεν γκρινιάζω άλλο γιατί κι εγώ δεν είμαι Αθήνα. Μην είμαι και αχάριστη.
Anyway. Πως ήταν??? Χάλια εεεεε?????

witch of daffodils είπε...

πολύ χάλια φανταζομαι..λέω να συστήσουμε μια επιτροπή συμπαράστασης στη deli, κρίμα(ς) να την αφήσουμε έτσι.

kiki είπε...

Eleutheria xalia! Mi zileveis! ;-)

Witch edelws! Gia ftiakste epitropi parigorias twra pou gyrizw!

fractal είπε...

Καλή σου μέρα από το σπίτι σου.
Προσωπικά δεν τα πάω πολύ καλά με το αντικείμενο που απασχολείσαι. Αλλά μου αρέσει να ασχολούνται οι άλλοι.
Έχω μιά καθαρά προσωπικη άποψη και πολύ δύσκολα επιρρεάζομαι από τις νέες δημιουργίες σε αυτό τον τομέα. Όμως με ενδιαφέρει πολύ η ιστορία του ενδύματος και έχω στα σπάργανα μιά ιδέα που θα έχει σχέση με αυτό. Θα τα ξαναπούμε.

kiki είπε...

Fractal, κατ' αρχήν εδώ το σπίτι δεν είναι δικό μου. Μοιραζόμαστε το διαμέρισμα πολλές μαζί γιατί περνάμε καλά :-)))
Δεύτερον δεν κατάλαβα αυτό περί προσωπικής απόψεως αλλά δεν πειράζει κιόλας.
Να είσαι καλά.