Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2008

Καλοκαιρινό γλυκό άρωμα

Εδώ και πολύ καιρό ήθελα να φτιάξω ένα άρωμα. Γλυκό και πικάντικο. Είμαι και ανυπόμονη βέβαια, και το ήθελα και γρήγορα από την στιγμή που το αποφάσισα! Και θέλω να το πάρω και μαζί μου στις διακοπές. Οπότε, στερεό άρωμα ήταν η καλύτερη επιλογή!
Μελέτησα καλά-καλά τις βασικές θεωρητικές οδηγίες της μάγισσας μας, το λουλουδάτο άρωμα της και τις οδηγίες για το στερεό άρωμα. Έκανα πολλές δοκιμές με διαφορετικούς συνδυασμούς, πρόσεχα όμως να μη μυρίζω πάρα πολλά μέσα στην ίδα μέρα και πάθω τίποτα! Δεν πρέπει να τα παίρνουμε ελαφριά τα αιθέρια έλαια!
Η δική μου προτίμηση είναι τα λουλουδάτα αρώματα και λίγο πικάντικα. Και ιδιαίτερα το γιασεμί και το καινούριο αγαπημένο μου ylang ylang. Οπότε, αφού εγκατέληψα τελικά τα τριανταφυλλοτέτοια κατέληξα σε μια παραλαγή του λουλουδάτου αρώματος της μάγισσας:

Νότες κορυφής
~ 4 σταγόνες περγαμόντο (γλυκό και ξινούλι ταυτόχρονα!)
~ 4 σταγόνες πορτοκάλι
~ 4 σταγόνες γκρεϊπφρουτ
Μεσαίες νότες
~ 4 σταγόνες γιασεμί
~ 4 σταγόνες ylang ylang
~ 2 σταγόνες νερολί
~ 6 σταγόνες χαμομήλι
Νότες βάσης
~ 4 σταγόνες βενζόη (καλέ! Αυτό μου αρέσει τελικά πιο πολύ απο την βανίλια!)
~ 4 σταγόνες μύρρο
~ 4 σταγόνες δάφνη

Έβαλα τις σταγόνες από τα αιθέρια έλαια σε ένα βαζάκι γυάλινο ξεκινώντας απο την βάση προς την κορυφή. Τα κούνησα λίγο να ανακατευτούν και τα άφησα 3 μέρες. Κάθε μέρα που τα ανακάτευα λιγάκι και τα μύριζα άλλαζαν και λίγο! Και την τελευταία μέρα, ήμουν πια σίγουρη. Μυρωδιά γλυκιά που στο τέλος σου άφηνε κάτιτις πικάντικο απο την δάφνη και το μύρρο. Ωραία!
Και τώρα το στερεό άρωμα:

~ 3 κουταλάκια του γλυκού λάδι jojoba
~ 1 κουταλάκι του γλυκού κερί μέλισσας

Τα έλυωσα σε μπεν μαρί και μόλις λιγάκι κρύωσε το μίγμα, πρόσθεσα τα αιθέρια έλαια, ανακάτεψα καλά – καλά και έβαλα το μίγμα σε υπέροχο πορσελάνινο κουτάκι αγορασμένο από το παζάρι της Τύνιδας!
Να το, φωτογραφημένο πάνω στο τραπέζι.
Το πόσο χάρηκα που τα κατάφερα δεν λέγεται! Έγινε η αρχή! Τίποτα δεν με σταματάει τώρα! Ούτε το Άρωμα του Ονείρου! Αφήστε που μου έφτιαξε και η διάθεση με τόσες μυρωδιές (τα αιθέρια της κορυφής και τα μεσαία, όλα αντικαταθλιπτικά και ανεβαστικά). Και, ναι my dear witch.. Με αυτό το άρωμα είμαι αποφασισμένη να εντυπωσιάσω τα πλήθη! ;)

17 σχόλια:

heart n soul είπε...

καλέ σταρ πού ναι η φωτό να το καμαρώσουμε?????
(το μόνο μου παράπονο με τα αρώματα αιθερίων είναι ότι δεν κρατάνε:(

Starbuck είπε...

Αμάν! Που πήγε η φωτογραφία;! Ανάθεμα το αργό internet! Αφού μου είπε ολοκληρώθηκε...Θα την ξαναβάλω το βράδυ απο το σπίτι!
Ναι, και εγώ το έχω αυτό το παράπονο, γι 'αυτό και το έφτιαξα σε στερεό, για να το έχω στην τσάντα μου και διακριτικά-διακριτικά να βάζω συνέχεια! χιχιχι

witch of daffodils είπε...

α κόρη, μου μυρίζει πολύ καλό και θα το δοκιμασω..

όσον αφορά τη διάρκεια, μπορείτε να αυξησετε την ποσότητα των ελαιων στο επιθυμητο.

και φυσικά θα καταπλήξετε τα πληθη :)

Starbuck είπε...

Αχ, αλήθεια θα το φτιάξετε? Πόσο θα χαρώ αν σας αρέσει!
Κι άλλα αιθέρια? Έβαλα 40 σταγόνες, όπως είχατε πει για το στερεό άρωμα? Θα βάλω κι άλλες 20 την επόμενη φορά.
χμ! Για να δούμε!...

Μαριλενα είπε...

γιατι, εγώ δε θα τα εντυπωσιάσω, έχετε την εντύπωση; :)))

αντε, άντε, τώρα που τέλειωσαν οι εξετάσεις μας, ποιος μας πιανει στα ψώνια!!
και διάθεση και ανυπομονησία έχουμε
(ασχέτως αν τα σκατώσαμε στα λατινικά)

καλο μεσημερι :))

oneiromageiremata είπε...

Βρε κάτι καλές μαθήτριες! Για κοιτάτε προκοπές! Έδεπα εμύρισε!

Starbuck είπε...

Μην πτοήστε Μαριλένα! Λατινικά ήταν και πάνε! Φτιάξτε το αρωματάκι να εντυπωσιάσουμε όλες μαζί!

Starbuck είπε...

Α! Αγαπητή oneiromageiremata! Μια που σας πέτυχα On line θα μου λύσετε την απορία τι είναι το τσίτσιρι??

oneiromageiremata είπε...

Το τσίτσιρι dear Starbuck, είναι το χλωρό ρεβύθι!
:-)))

Starbuck είπε...

Το χλωρό ρεβύθι! Ευχαριστώ! Και ευχαριστώ και για το "καλή μαθήτρια". Για να δούμε!
Τα κατάφερα να βάλω και την φωτογραφία!

eleni είπε...

Star,και μένα μ΄αρέσει το γιασεμί και το ylang,όπως και τα floral αρώματα.

Έχω φτιάξει το στερεό άρωμα της Μάγισσας και βρίσκω πως η διάρκειά του είναι ικανοποιητική.Μάλιστα όσο περνά η ώρα,μυρίζει καλύτερα.

Starbuck είπε...

Ναι eleni! Το διαπίστωσα και εγώ! Και μάλιστα, στο κάθε δέρμα μυρίζει και αλλιώς. Αλλιώς μυρίζει σε μένα και αλλιώς στην φίλη μου την Ιωάννα που το δοκίμασε.

lena είπε...

πολύ τέλεια ιδέα.μηπως θα μπορούσες να μου προτείνεις κάποια αλλά έλαια για τις νότες βάσης;

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για το blog! Τελικά όσο ζεις μαθαίνεις!Ούτε μπορούσα να φανταστώ ότι θα μπορουσα να φτιάξω μόνη μου άρωμα!Εχω μια απορία. Τα εθαίρια έλαια αναμειγμένα μεταξύ τους και με το jojoba έχουν διαφορετική και πιο "ήπια" μυρωδιά; Γιατί όσα έχει τύχει να μυρίσω σκέτα, π.χ λεβάντα ή σανδαλόξυλο, δεν μου άρεσαν, ενώ αρώματα του εμπορίου με σανδαλόξυλο ήταν ωραία!

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου,αλλά αν μπορείτε, συμβουλέψτε με και για κάτι άλλο: Επειδή δεν έχω την οικονομική δυνατότητα αυτή την περίοδο να αγοράσω όλα αυτά τα εθαίρια έλαια και να πειραματιστώ,μήπως θα μπορούσα, να βάλω μία νότα κορυφής(περγαμόντο),γιασεμίκαι ylang ylang για μεσαία και για βάση βανίλια ή βενζόη;Θα βγει βλακεία λέτε;Μου αρέσουν τα γλυκά αρώματα...

ATHINA KABANI είπε...

έλα για καφέ στη Ραβινέ 5 και ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ αρωματοπoιίας Γαλλικής σχολής (GRASSE)

http://www.ftiaxnokallyntika.gr/seminaria/seminaria-aromatopoiias-me-fitikes-ousies-natural-fragrances/

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ