Πέμπτη, 29 Μαΐου 2008

Σαπούνι με άρωμα Ρόδου


Για το ρόδο μας έχει ήδη γράψει η witch of daffodils , επίσης μας προτήνει :
άρωμα rose in a jar , karite a la rose , rose lip balm και τέλος
Ενυδατική κρέμα Γαληνού με τριαντάφυλλο .

Έχω λοιπόν να προτείνω αυτό το καταπληκτικό σαπούνι με άρωμα ρόδου!

Υλικά
56 γραμ. Λάδι καρύδας
56 γραμ. Αμυγδαλέλαιο
45 γραμ. Ηλιέλαιο
22 γραμ. Βούτυρο Κακάο
77 γραμ. απιονισμένο νερό
27 γραμ. NaOH

Για να φτιάξουμε το σαπούνι ακολουθούμε τις οδηγίες step-by-step

Όταν το μίγμα εμφανίσει “ίχνη” σαπωνοποίησης (tracing), προσθέτουμε:

1 κ.γ. λάδι τριαντάφυλλο
1 κ.γ. αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο
1 κ.γ. αιθέριο έλαιο τριανταφυλλόξυλο

Καλή επιτυχία!!

24 σχόλια:

witch of daffodils είπε...

θα το φτιάξω, θα το φτιάξω το τριανταφυλλένιο :)
μερσί!

Isida είπε...

λολ! είχα τις αμφιβολίες μου στην αρχή όσον αφορά το άρωμα που θα κατέληγε αλλά ευτυχώς βγήκε καταπληκτικό!
Καλή επιτυχία αγαπητή!

eleni είπε...

Θα είναι μυρωδάτα!
Ακόμη δε δοκίμασα να φτιάξω σαπούνι με σόδα,ίσως κάποια στιγμή.
Θα το κάνω με τριμμένο,γιατί μ΄αρέσει πολύ το άρωμα τριαντάφυλλο.

Ηλιέλαιο μετά ορυκτελαίου;

Isida είπε...

Ελένη προτιμότερο είναι το ΒΙΟ ηλιέλαιο, εκτός και εάν θέλετε να πλύνετε το αυτοκίνητό σας και στο πέρασμά του να μυρίζει ΚΑΙ ρόδο.

faraona είπε...

Isida
ο,τι εχει τριανταφυλλο με τρελλαινει...

φιλι κοριτσι μου
ευχαριστουμε

Isida είπε...

Και γω του έχω μια αδυναμία.....Φαραώνα...

heart n soul είπε...

όταν αποκτήσω υπομονή θα το φτιάξω κι εγώ με τριμμένο. ή να το φτιάξω για να αποκτήσω υπομονή?:)

oneiromageiremata είπε...

Ωωωωωω τι όμορφα...
Ρε παιδιά έχω απογοητευτεί με την υπόθεση "σαπούνι με σόδα στη Ζάκυνθο" αλλά σας έχω πρήξει και δε θα πω τίποτα. Θα τα πω σε ποστ το τι έχω τραβήξει για να βρω απλά πράγματα...
Πάντως δείχνει υπέροχο και θα μυρίζει ακόμα πιο υπέροχα...
Ζουλεύω...

Isida είπε...

Ζουλεύετε? Σας πρότινα να σας στείλω αλλά δεν θέλατε...... αύριο (Θεού θέλοντος και καιρού καραδοκούντος) θα πάω να πάρω.

Isida είπε...

Heart lol να το φτιάξετε για να αποκτήσετε υπομονή!

oneiromageiremata είπε...

Αχ dear Ισιδα. Σόδα βρήκα! Θερμόμετρο δε βρίσκω τώρα κλαψ!

Isida είπε...

Ωραια! να σας βρούμε θερμόμετρο!

eleni είπε...

Αγαπητή Deli,η κυρία που μου έφτιαξε το σαπούνι,ρωτώντας τη για τη διαδικασία μου είπε:
διαλύει τη σόδα στο νερό,το αφήνει όλο το βράδυ και το πρωί ρίχνει μέσα το λάδι και ανακατεύει.Δε χρησιμοποιεί θερμόμετρο.Το σαπούνι που μου έφτιαξε είναι πολύ καλό.
Κάπου το ίδιο είχα δει και στο blog "τύπος νυχτερινός".

Isida είπε...

Ο λόγος που επιμένω τόσο πολύ στα χειροποίητα σαπούνια είναι ο Εξής:
Όταν χρησιμοποιούσα του εμπορίου είχα γεμίσει σπυράκια ενοχλητικά σε όλο το σώμα σχεδόν.
Από μαλλί άσε!
Λοιπόν όταν έμαθα να φτιάχνω μόνη μου σαπουνάκια και έκανα πειραματάκια , τα χρησιμοποίησα και τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά. Το δερμα μου δεν μπορείτε να φανταστείτε σε πόσο καλή κατασταση είναι και τα μαλλιά μου επίσης!
Σαμπουάν δεν ξαναχρησιμοποιώ!!!!!

Isida είπε...

Ελένη μαζί γράψαμε!
Αυτό δεν το είχα σκεφτεί να σας πω την αλήθεια, αλλά θα πρέπει να μετρήσει τη θερμοκρασία των ελαίων.
Αλλά να σας πω την αλήθεια μου δώσατε ωραία ιδέα για πείραμα.....

Σπύρος είπε...

Άσχετο: Τώρα που μπαίνει το καλοκαίρι, έχετε κάποια πρόταση για εντομοαπωθητικό χώρου ώστε να μην αναγκαζόμαστε να χρησιμοποιούμε ταμπλέτες και υγρά εντομοαπωθητικά.

oneiromageiremata είπε...

Σπύρο, κεριά με άρωμα σιτρονέλλας, γλάστρες με βασιλικό.

Ίσιδα, τι σαπούνι δηλαδή βάζεις στα μαλλιά; Φτιάχνεις κάποιο συγκεκριμένο;

Ελένη, αυτό δεν το είχα σκεφτεί και θα είναι η τελευταία λύση μου αν δεν βρω θερμόμετρο. Πείραμα, γιατί όχι;

eleni είπε...

Ρωτάω πάλι και θα σας πω για τη θερμοκρασία.

Isida είπε...

Αγαπητή Ελένη θα σας μαλώσω! Πρέπει να διαβάσετε τις οδηγίες step-by-step!

Aφού σας μάλωσα κάνω clopy-paste από το Blog της witch of daffodils
~Το διάλυμα της σόδας και τα έλαια πρέπει να έχουν την ίδια θερμοκρασία 38-45°C. Εάν το διάλυμα της σόδας δεν κρυώσει αρκετά γρήγορα, βάζουμε την κούπα σε δοχείο με παγωμένο νερό. Εάν πάλι κρυώσει πολύ γρήγορα, τη βάζουμε σε δοχείο με ζεστό νερό.
~Όταν το μίγμα των ελαίων και το διάλυμα της σόδας έχουν θερμοκρασία ανάμεσα στους 38 και 45°C, βάζουμε το μπολ με τα έλαια στην επιφάνεια εργασίας και ρίχνουμε μέσα το διάλυμα της σόδας. Ποτέ το αντίθετο!


(Μάγισσα με συγχωρείτε!)

Isida είπε...

Ονειρομαγειρέματα βάζω απλό σαπούνι με λεμόνι ή πορτοκάλι.
Αντι για απεσταγμένο νερό βάζω λεμόνι ή πορτοκάλι αντίστοιχα.
Και φυσικά αιθέρια έλαια.

oneiromageiremata είπε...

Αυτό να μας γράψετε μια μερα please!

Isida είπε...

Μάλιστα Κυρία μου

oneiromageiremata είπε...

Thanks dear!

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ