Δευτέρα, 5 Μαΐου 2008

Μια ιδεα για κηπους και βεραντες.

Να μια ωραία και εύκολη ιδεα για τον κήπο ή το μπαλκόνι μας.Παίρνουμε ενα μετριο σε μέγεθος κεραμικό κιουπι επισμαλτωμενο σαν αυτο πανω κατω που βλέπετε στην φωτογραφία.Στρώνουμε τον πάτο του με λευκά βότσαλα που μπορούμε να μαζέψουμε απο μια παραλία. Καλο θα ειναι να ειναι ενα κιούπι με αρκετά φαρδύ στομιο για να φαίνονται τα βότσαλά μας.Το γεμίζουμε με νερό και ρίχνουμε μεσα λίγες σταγόνες απλό χλώριο.Το τοποθετούμε αναμεσα σε γλάστρες διαφορετικών μεγεθών ετσι ωστε να το αγκαλιάσουν και το βραδυ το φωτίζουμε με μερικά επιπλέοντα ρεσώ.Θα εκπλαγειτε απο το αποτέλεσμα γιατι το φως αντανακλαται μεσα στο νερο και δημιουργεί μια μαγική εικονα.Εχω ενα παρόμοιο στον κηπο μου κι επειδη παρατήρησα οτι μαζεύει τα πουλιά ,αποφεύγω να βαζω χλώριο κι ετσι τους δημιούργισα ενα μικρο μπανιο αναμεσα στα λουλούδια.Αυτο βέβαια με αναγκάζει να πλένω πολυ συχνά το κεραμικό αλλά νομίζω πως αξίζει τον κόπο.Ειναι πραγματικά χαρμα να τα παρακολουθεί κανεις να κάνουν το μπάνιο τους τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

7 σχόλια:

Μαριλενα είπε...

αν αξίζει λεει τον κόπο..

και μονο να τα βλέπεις να χαίρονται το νερό, από μονο του φτάνει και περισσεύει :))

φιλιά Φαραώνα μου, πολύ καλή η ιδέα σου

heart n soul είπε...

καλοοοοό! πάω να βρω επιπλέοντα κεράκια!

witch of daffodils είπε...

κόρη βασιλική είναι πολύ όμορφο!
I'll do it :)

Maria Tzirita είπε...

Τα ρεσώ τα χρησιμοποιώ πολύ το καλοκαιράκι στη βεράντα. Αυτή την ιδέα δεν την είχα σκεφτεί! Έχω ένα γυάλινο μπωλ που τα βάζω, θα το δοκιμάσω έτσι.
Καλημέρες και φιλιά!
Υ.Γ. Περάστε καμιά βόλτα από το blog μου - έχω φλέγον θέμα...

oneiromageiremata είπε...

Τι καλή ιδεά! Πέρα από την ομορφιά, να μπανιάρονται και τα πουλάκια!

Starbuck είπε...

Τι καλή ιδέα!
Εγώ θα την κάνω λίγο διαφορετική. Έχω μια βρυσούλα στον κήπο που δεν την χρησιμοποιούμε πια, θα βάλω βοτσαλάκια και κεράκια και θα γίνει κάτι παρόμοιο!

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ