Πέμπτη, 22 Μαΐου 2008

πόσο κοστίζει μια τονωτική λοσιόν?

1 Ευρώ. Τίποτα παραπάνω. Μπορούμε να φτιάξουμε στο σπίτι, μια 100% φυσική τονωτική λοσιόν προσώπου με 2-3 βότανα και με υλικά της κουζίνας. Δεν με πιστεύετε; για να δούμε..

Πριν προχωρήσουμε στην παρασκευή της λοσιόν θα χρειαστεί να ετοιμάσουμε λίγη ποσότητα από ένα βάμμα βοτάνων. Μια καλή ιδέα είναι από χαμομήλι ή καλέντουλα. Θα χρειαστούμε 5 κ.σ. βότκα και 1 κ.σ. βότανο. Θα τα βάλουμε σε ένα καθαρό βαζάκι και θα περιμένουμε 2 εβδομάδες.




Τονωτική λοσιόν με χαμομήλι
~200 ml (περίπου 1 κούπα) κρύο και δυνατό αφέψημα χαμομηλιού που έχει αντιφλογιστικές ιδιότητες.
~2 κ.γ. βάμμα βοτάνων
~1 κ.γ. γλυκερίνη
~1/4 κ.γ. μέλι
~1/4 ταμπλέτας βιτ.C (αντιοξειδωτική, δίνει λάμψη)
~8 σταγόνες αιθέριο έλαιο (λεβάντα, γεράνιο)

Tη φτιάχνουμε
~Ανακατεύουμε καλά το αφέψημα με τη γλυκερίνη, το μέλι και τη βιτ. C.
~Αναμιγνύουμε το βάμμα με τα αιθέρια έτσι ωστε να ενοποιηθούν εντελώς.
~Ενώνουμε τα δύο μίγματα.
~Βάζουμε τη λοσιόν σε αποστειρωμένο γυάλινο μπουκάλι και την ανακινούμε καλά. Τη φυλάμε οπωσδήποτε στο ψυγείο και τη χρησιμοποιούμε όπως κάθε λοσιόν του εμπορίου μετά τον καθαρισμό.

28 σχόλια:

faraona είπε...

Μοργκανα μου
ερωτηση:ποσο μπορουμε να την διατηρησουμε στο ψυγειο?Για να μπορουμε να κανονιζουμε και την ποσοτητα ετσι.

πολλα φιλια

eleni είπε...

Μάγισσα,σήμερα είναι η μέρα των αποριών.

Τα υλικά υπάρχουν,μόνο όταν λέτε ταμπλέτα C τι εννοείται,αυτές που πίνουμε;Σε σκόνη δεν κάνει;
Για το χρόνο με κάλυψε η Faraona.

heart n soul είπε...

να το τριτώσω?:)) μπορούμε να σάξουμε βάμμα σε απόσταγμα witch hazel αντί βοτκός?

eleni είπε...

Και γω θα συνεχίσω:Heart τι είναι το witch hazel;Δεν το βρίσκω στο λεξικό.

oneiromageiremata είπε...

Αφέψημα ντεν έκει, αλλά θα φτιάξει
βάμμα, ντεν έκει αλλά θα φτιάξει
γλυκερίνη έκει
μέλι έκει
ταμπλέτα ντεν έκει, αλλά θα βρει μια έγκυο να της βουτήξει μια
έλαια τώρα έκει πολλά :-)))
Αρα μπορεί να τη φτιάξει

Δλδ μανδάμ μάγισσα, δε μπορούμε να καθαριστούμε ΜΟΝΟ με αυτό;
(ρητορική είναι η ερώτησις :-) )

oneiromageiremata είπε...

Όλο απορίες είναι αυτή η τάξη σήμερα!

Αμάν! Σσσσσσσσσσσσσσ.... έρχεται!

eleni είπε...

Γινόμαστε καλές μαθήτριες,βλέπω,και κοροϊδεύουμε τώρα,έτσι ε...;

oneiromageiremata είπε...

Εγώ; Εγώ είμαι (και θα παραμείνω μάλλον) στο πίσω θρανείο με την Elie :-)))

witch of daffodils είπε...

faraona, περίπου 3-4 εβδομάδες. Μπορούμε να φτιάξουμε τη μισή ποσότητα αν θέλουμε για να ειμαστε σίγουρες για τη φρεσκάδα, εκτός αν είμαστε large όπως εγω που βάζω με τα κιλά :)

eleni, μη κοιτάτε, εσεις είστε προχώ και έχετε απ'ολα, με ρωτάτε αν θέλω να ακούω τη γκρινια της deli ;-)(δεν έχω τουτο, δεν έχω το άλλο..)

H witch hazel, δεν είναι ξαδέρφη μου, είναι η αμαμελίδα (hamamelis virginiana) ιδανική για λιπαρες επιδερμίδες και συσφίγγει τους πόρους.
Αυτό που λέτε heart, το έχω διαβάσει σε αγγλισαξονικά βιβλία, αλλά η αμαμελίδα που έχω εγώ δεν περιέχει οινόπνευμα, είναι απόσταγμα τύπου hydrosol (υδατικό). Πως θα μπορουσε να αντικαταστήσει τη βότκα?


deli, ποιός στο καλό θα μπορούσε να εχει μόνιμα πρόχειρο ένα αφέψημα σπίτι του;-)
Oλα τα εκει, και η απάντηση στη ρητορική και καλά ερώτηση είναι OXI!

μπα, δε μένεις εσύ, τσαούσα σε κόβω :)

Isida είπε...

lol! γέλασα όχι με το πόστ φυσικά αλλά με την "τάξη"

heart n soul είπε...

μάγισσα, φωτίστε με, αυτό που έχω εγώ λέει: "distilled witch hazel BPC 1973 100%", τι είναι???
όταν κάτι είναι distilled, σημαίνει απόσταγμα, άρα αλκοολικό??? δεν ξέλωωωωωω! (oneira σταμάτα να μου πετάς χαμομήλια!:)

eleni είπε...

Αχ..!και πάλι δεν κατάλαβα:C αναβράζουσα,που πίνουμε ή σκόνη;

heart n soul είπε...

βρήκα αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/Witch_hazel_%28astringent%29

heart n soul είπε...

κι άααααλλη ερώτηση: κι αν χρησιμοποιήσω την ξαδέρφη σας με προσθήκη αιθέριου χαμομομηλιού? θα είναι το ίδιο?

heart n soul είπε...

eleni δε νομίζω ότι κάνει η αναβράζουσα που πίνουμε γιατί αν δεις τα συστατικά έχει διάφορες αηδίες μέσα

witch of daffodils είπε...

Ισιδα, το είδατε το νηπιαγωγείο?

Ελένη, αν έχετε πάρει σκόνη για καλλυντική χρήση, τότε αυτή.

heart, όχι οποιδήποτε απόσταγμα σεν είναι αλκοολικό. Τα αιθέρια έλαια που λαμβάνονται με απόσταξη, βότκες είναι;-)
Για να πάρεις ροδόνερο πρέπει να αποστάξεις ροδοπέταλα n'est-ce pas? Τα hydrosols με αποσταξη δεν λαμβάνονται? ουίσκια ειναι?
Τι είν'τούτο που μου γράψατε, 1973BC (μπιφορ κράιστ;-)
Δε με λέτε, δε δοκιμάζετε λίγο να δείτε, άλλα κι άλλα πως τα τρώτε;-)

witch of daffodils είπε...

υπάρχουν πολλών ειδών πόσιμες όπως οι πανάκριβες της solg@r..

heart n soul είπε...

Καλά ντε μη βαράτε! το χικ δοκίμασα! αλκοολικό το χικ κόβω! βρομοκοπάει τσιπουρίλα! το λέει και η wikipaedia κι αν χικ κατάλαβα καλά το ίδιο λέει και για το χικ hydrosol
το BPC το βρήκα μάλλον τι είναι (british pharmaceuitcal codex)
Για απαντήστε μου πλιζ και στην άλλη μου ερώτηξη, μπορεί να τα τσουξα αλλά χικ δεν ξεχνώ!

oneiromageiremata είπε...

Κυρια με συκοφαντούν!
:-)

witch of daffodils είπε...

ναι μεθυσμένη κόρη των 5 αισθήσεων! να το βάλετε αντι για άλλο βάμμα.
Οχι, το hydrosol ή hydrolat ή "ανθόνερο" ντεν έκει αλκοολ. Μπααα, πάρτε κάποια στιγμή από το αρομαντικ να δείτε. Εχει και εντω στο Ελλάντα, τα ωραία και πανάκριβα (πως το πάθαμε) της Ανθειας (αν δε βαριούνται οι πωλήτές της). Μου ήρθε προψέ :) hydrolat d' amamelis, ωραιότατο νεράκι.

Σε πολλά αγγλοσαξονικά βιβλία όταν προτείνεται η witch hazel, κάνουν τη διευκρίνηση "όχι από το φαρμακείο".


deli, ό,τι και να πουν για σας, δίκιο έχουν :)

heart n soul είπε...

το δικό μου είναι του φαρμακείου:(
θα το πιω να πάνε κάτω τα φαρμάκια:)
oneira την πατήσατε!:)

witch of daffodils είπε...

θα σας είναι χρήσιμη για τις λοσιόν..ντοντ γουόρι.

Maria Tzirita είπε...

Αγαπητή μαγισσούλα, έχω να σου κάνω μια πρόταση: Λόγω τραγικής έλλειψης χρόνου, μήπως θα μπορούσες να μου φτιάξεις μια τέτοια λοσιόν και να μου τη στείλεις; Θα στην πληρώσω όχι 1, αλλά 2 ευρώ συν τα μεταφορικά!
Δεν αστειεύομαι, αν συμφωνείς, στέλνω κούριερ και την παραλαμβάνει!

Isida είπε...

χαχαχαχ Μάγισσα! Από τα καλλυντικά θα περάσουμε στα ξύδια μου φαίνεται!
χαχαχαχαχα

oneiromageiremata είπε...

Θα πάρω τα σαπούνια μου και θα φύγω!
:-)))

Isida είπε...

xaxaxaxa

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ