Τρίτη, 15 Απριλίου 2008

Body scrub με καστανή ζάχαρη

Αχ πως θα 'θελα να βλέπω τη witch όταν διαβάζει αυτό το ποστ. Όχι τίποτα άλλο, αλλά γιατί ξέρει πόσο τεμπέλα είμαι σχετικά με την ομορφιά. Θα ανοίξει ένα στόμα νααααα λοιπόν, επειδή εγώ, μια του προνηπίου, που όλο τραβάω τις κοτσίδες της Heart, ασχολήθηκα με το θέμα!
Πρέπει όμως να σας κεράσω κάτι για τα γενέθλιά μου. Κάτι εύκολο μιας και είμαι απόλυτα αδαής σ' αυτό τον τομέα.


Body scrub λοιπόν για απαλό δέρμα!

Body scrub με καστανή ζάχαρη
Υλικά
~2 κουτ. σούπας ζάχαρη καστανή
~2 κουτ. σούπας βρώμη (κουάκερ) αλεσμένο σε πούδρα
~2 κουτ. σούπας τζελ αλόης
~1 κουτ. σούπας μέλι
~1 κουταλάκι χυμό λεμονιού
~1 κουταλάκι λάδι αμυγδάλου ή ελαιόλαδο
Οδηγίες
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε ένα μπωλ μέχρι να γίνουν μια πάστα.
Το απλώνουμε με κυκλικές κινήσεις, γλυκά και απαλά με τα ακροδάχτυλά μας, σε υγρό δέρμα μετά από ντους πχ. (αυτό το ξέρω ότι είναι καλό, το είχα μάθει στο προνήπιο...)
Είδατε; Μέχρι και οι αδαείς, κάτι ξέρουν από ομορφιά, αρκεί να είναι εύκολο και να βρίσκονται τα υλικά.
(Αλήθεια, που θα βρω τζελ αλόης; Ε και μ' ακούσει η μάγισσα....)

13 σχόλια:

heart n soul είπε...

birthday girl! τι κέρασμα! αν κάνουμε διπλή δόση και αφαιρέσουμε από τη μισή το ζελέ αλόης (που σας δυσκολεύει κιόλας:) και το ψήσουμε, θα κεραστούμε και μπισκοτάκια για τα γενέθλιά σας:) σούπερ!
όσο για τα κοτσίδια μου δε σας κακιώνω, από την έλενα τα ξεσηκώσατε αυτά τα κόλπα:)

oneiromageiremata είπε...

Αααααα δεν ξέρω...λεπτομέρειες να ρωτήσετε τις ειδικές! Χαχα!
Όσο για την Έλενα, δεν έβλεπα από την έδρα τί σκανταλιές κάνατε νομίζεις;
;-)

witch of daffodils είπε...

ααααα!! τα τλελαθώ!
αυτό να δω βρε κόρες, τη deli να καλλυντικεύεται και τι στον κόσμο!!! δεν μπορω να πω τίποτα άλλο, χρειάζομαι να συνέλθω :))

και θα ξανάρθω, εννοείται..

oneiromageiremata είπε...

Μέχρι να συνέλθεις, σβήσε το σπαμ πλιζ! Μου χαλάει το image και θα κόψει η ζάχαρη :-))

witch of daffodils είπε...

καλά...
αλλα δε συνηλθα ακόμη :)

witch of daffodils είπε...

συνήλθα τώρα! τζελ αλόης θα βρεις σε κατάστημα ΒΙΟ ή σε φαρμακείο.

"ζαχαρούλα.." είπε...

gel αλόης... μάλιστα .. από που το προμηθευόμαστε ???

ευχαριστώ.. πολύ!!!

Natassa είπε...

να σου στείλω ένα ταπεράκι?...ιφ γιου νοου γουατ ι μιν ...;-)

oneiromageiremata είπε...

Ζαχαρούλα, απάντησε παραπάνω η μάγισσα.

Νατάσσα ναιιιιιιιιιιιιι!

elie είπε...

Α, μάλιστα, αυτό να το φτιάξω κι εγώ αν και με προβληματίσατε με το τζελ αλόης. Το ότι το βρίσκουμε στο φαρμακείο δεν με καλύπτει την άσχετη. Πώς το βρίσκουμε; Χύμα; Συσκευασμένο; Κάποια μάρκα ίσως;
Εν τέλει, γίνεται να μας βρει αυτό;

(Είμαι διαλυτικό στοιχείο εδώ μέσα, το έχω πει...)

oneiromageiremata είπε...

Elie κι εγώ! Παντελώς άχρηστη με αυτά...

popelix είπε...

Έχει ένα της ESI στο φαρμακείο αλλά βρήκα και κάποιο άλλο στα υγιεινάδικα - heart ;-) - πιο οικονομικό (!) και χωρίς parabens.

Μάγια είπε...

εγώ πάντως ακόμα με ανοιχτό το στόμα είμαι βλέποντας αυτό το blog, τόσο όμορφα πράγματα να γίνονται τόσο απλά, σχεδόν αρνούμαι να το πιστέψω!