Πέμπτη, 17 Απριλίου 2008

Γαλάκτωμα σώματος αμυγδάλου

Ένα γρήγορο κι εύκολο παρασκεύασμα που έχω ερωτευθεί για το άρωμά του και τη βελούδινη αίσθηση που αφήνει στο δέρμα. Δυο μόνο υλικά: αμύγδαλα και ροδόνερο. Θα διατηρηθεί μερικές μέρες στο ψυγείο, αλλά όσο πιο φρέσκο τόσο ωραιότερο είναι, γι' αυτό καλύτερα να κάνετε μικρές ποσότητες και πιο συχνά. Είναι άλλωστε τόσο γρήγορο: χτυπάμε στο μπλέντερ πολύ καλά τα αμύγδαλα με το ροδόνερο, φιλτράρουμε (χρησιμοποιούμε τον πολτό σαν σκραμπ προσώπου ή σώματος), βάζουμε σε αποστειρωμένο μπουκαλάκι και απλώνουμε το αρωματικό αυτό γάλα μετά το μπάνιο στο ευγνώμον δερματάκι μας. Αν έχετε, βάλτε κι ένα-δυο πικραμύγδαλα, έχουν εξαίσιο άρωμα.

25 σχόλια:

Faraona είπε...

Aυτο εκτος απο υπεροχο ειναι και πανευκολο.Μη μου πειτε τωρα... μα και μου...
Ειναι ευκολοτερο κι απο το να φτιαξουμε μακαροναδα δηλαδη.


Μπραβο κοπελα μου
αμυγδαλακι και ροδονερο λοιπον
καλο βραδυ

oneiromageiremata είπε...

Αυτό είναι πανεύκολο! Μέχρι κι εγώ μπορώ να το κάνω!

heart n soul είπε...

faraona, oneira έτσι ακριβώς! ούτε μα, ούτε μου, ούτε φτηνές δικαιολογίες "δεν ήξερα, δεν πρόλαβα" κι άλλα τέτοια ποταπά:)

Μαριλενα είπε...

:(((

εγώ ειμαι αλλεργική στο ροδόνερο..

σας καληνυχτίζω όμως, με χαμόγελα :))

αχτίδα είπε...

Γειά σας καλέ..βρήκα πόρτα και μπήκα και τι βλέπουν τα ματάκια μου ; συνταγές ομορφιάς για μένα ιδιαίτερα χρήσιμες μιά και μπήκα στα πρώτα ..ήντα εδώ και πέντε χρόνια!Χμ! αμύγδαλα έχω..ροδόνερο έχω ( απο τους κουραμπιέδες που κάνω..)..λέω να το τολμήσω!Καλώς σας βρήκα!

heart n soul είπε...

Μαριλένα, άλλο ανθόνερο ανέχεστε;

heart n soul είπε...

αχτίδα καλοσήρθες! σερβιρίσου:) καλύτερα να χρησιμοποιήσεις καλλυντικό ροδόνερο, γενικά τσέκαρε τη συσκευασία για πρόσθετα, συντηρητικά κλπ, το ροδόνερο το θέλουμε όχι μόνο για το άρωμά του αλλά και για τις καλλυντικές ιδιότητες του ρόδου

Μαριλενα είπε...

δυστυχώς..

στο ανθόνερο αλλεργική, στο μέλι αλλεργική (όχι στο να το τρώω, αλλά στα προϊόντα περιποιησης που έχουν μελι), την άνοιξη ΟΛΗ τη βγάζω με ζιρτέκ λόγω γύρης, καταλαβαίνετε..

αφού να σκεφτείς, πως ενώ η χημική βαφή μαλλιών δεν μου προξενει τίπτοα, του Κορρέ που χρησιμοποιουσα ως πιο καλή, με πέθανε στην αλλεργία!

heart n soul είπε...

άκου να δεις! ομοιοπαθητική έχετε δοκιμάσει?

witch of daffodils είπε...

λατρεύω τις προτάσεις σας! εύκολες, γρήγορες και αρωματικές :)

Μάγια είπε...

καλά, μπορώ να φτιάξω γαλάκτομα σώματος τόσο εύκολα;

μία ερώτηση γιατί είμαι ολίγον αδαής. πόσα η αναλογία αμυγδάλων-νερού περίπου; (μη μου πείτε με το μάτι, δεν τα καταλαβαίνω εγώ αυτά! :Ρ)

heart n soul είπε...

ας πούμε μάγια 200ml ροδόνερο - 100γρ. μύγδαλα. Θα περιμένω feedback γιατί είναι πανεύκολο και δεν έχετε δικαιολογίες! συμφωνεί και η μάγισσα:)

Μαριλενα είπε...

βεβαίως και έχω κανει ομοιοπαθητικη, από την οποια δεν ειδα κανενα αποτέλεσμα
(η στέρηση του καφέ και της coca cola, ήταν το μονο θετικό).

καλο απόγευμα :))

heart n soul είπε...

καλό απόγευμα Μαριλένα (κάτι είναι και η στέρηση της κοκακόλας:), περαστικάααα! Θα κοτάξω να βάλω κάτι χωρίς μέλια και αλλεργιογόνα:)

Starbuck είπε...

πωπω! Απλό και εμπνευσμένο! Τέλειο. Θα το φτιάξω αύριο.
Να ρωτήσω κάτι; Το ροδόνερο που πουλάν στο φαρμακείο δεν γράφει συστατικά... Είναι άραγε καλό για τα καλλυντικομαγειρέματα??

heart n soul είπε...

ναι, δεν βλέπω τον λόγο να μην κάνει σταρ, κάν'το και πες μας αποτελέσματα:)

Katerina ante portas είπε...

μμμ Μοσχοβόλισε! Τόσο εύκολο;

heart n soul είπε...

Κατερίνα δε θα μπορούσε ευκολότερο, ε?:)

Starbuck είπε...

Το έκανα! Μια χαρά είναι το ροδόνερο, μοσχοβολάει και είναι ωραίο. Το γαλάκτωμα σας ομως είναι θεσπέσιο!

heart n soul είπε...

γιούπι! πολύ χαίρομαι σταρ!:)

Starbuck είπε...

Και εγώ! Και ακόμα περισσότερο και απο τις δυό μας, το ξηρό μου δερματάκι! χεχε

heart n soul είπε...

θαυμάσια:))

Helen e.t. είπε...

Ωραίες και χρήσιμες συνταγές. Παρακαλώ, συνέχισε! Για την Γύρη και τις αλλεργίες της Μαριλένας (και πολλών άλλων βέβαια) βρήκα μια απλή συνταγή με μέλι.Helen e.t.

heart n soul είπε...

καλώς την helen:) ευχαριστώ για το λινκ (ακούς μαριλένα?!)
Να μας ξανάρθεις:)

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ