Δευτέρα, 14 Απριλίου 2008

Ενα κοσμημα αναμεσα σε μυρωδιες και γευσεις.

Ανοιξης καλεσμα.
Μαζι με τη φυση που ανθιζει ,την γη που ανασηκωνεται,τους σπορους που σπανε στη θερμοτητα των νερων,οι γυναικες τα πιο αιθερια και ομορφα πλασματα του πλανητη,στολιζονται,γευονται ,ομορφαινουν... Η παλετα των κοσμηματων,των κοκτειλς,των καλλυντικων, αποκτα αποχρωσεις του ηλιου,των κοκκινων φρουτων ,των πρασινων μυρωδικων.
Οι μυρωδιες ειναι εντονες,ποικιλες,αρμονικες.
Τα φετινα κοσμηματα εχουν αμεση σχεση με την καρποφορια,την φυσικη υφη των υλικων,τις γηινες αποχρωσεις της ανατολης αλλα και τις παστελ της δυσης και του λυκοφωτος.
Ματ χαντρες,φιλντισι,ξυλο κανελλας αλλα και νηματινα πλεκτα μοτιβα σε συνθεσεις μινιμαλ και πολυπλοκες ,δημιουργουνται περιτεχνα για να δεθουν σε περιποιημενους απαλους λαιμους.
Να κυλησουν αισθησιακα αναμεσα σε στηθη που
μοσχοβολουν αλοη και γερανι, βασιλικο και τριανταφυλλο.

Να τα γευτουμε ολα μας αξιζει...

21 σχόλια:

witch of daffodils είπε...

καλώς την κόρη τη βασιλική, την όμορφη!
έχετε και έναν τρόπο γραφής κόρη, πιο ωραίο κι από σας;-)

Faraona είπε...

Μοργκανα μου
καλως σας βρισκω στον παραδεισο.
Ειναι υπεροχα εδω!!!!
Μοσχοβολαει γυναικεια καλαισθησια,αρωματισμενα λευκα δοντια που λαμπουν σε χαμογελα υγειας στον ηλιο.
Ετσι...με κεφι,με δημιουργικοτητα και με την σταγονα της καθε μιας απο μας... να φτιαξουμε τα κοκτειλς της Ανοιξης και του καλοκαιριου.

Χαιρετω ολη την παρεα κι ευχομαι χρωμα κι αισιοδοξια στις ζωες ολων.

Ivy είπε...

Έρχομαι από την Ηeart & Soul και εύχομαι καλορίζικο. Πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα γράφετε. Θα σας βάλω στο blog roll του site μου.

witch of daffodils είπε...

faraona, χαρά μας και τιμή μας!

καλώς την Ivy, ευχαριστούμε!

heart n soul είπε...

Welcome Faraona!
Thank you Ivy!
Faraona η φωτό δεν φαίνεται, να δοκίμαζες να την ξαναβάλεις?

Faraona είπε...

heart n soul
Tην βλεπω κι απο τους 2 υπολογιστες που εχω για δοκιμασε παλι!
Και πες μου.Σ ευχαριστω πολυ.

heart n soul είπε...

δεν ξέρω ποιος έβαλε το δαχτυλάκι του, αλλά εφανερώθει! ωραίο το χειροποίειτο:)

Faraona είπε...

heart n soul
ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ
πολυ σ ευχαριστω για τα καλα λογια.
Ειμαι πολυ χαρουμενη που ηρθα κοντα σας.Μου αρεσει εδω υπερβολικα.

φιλια

Isida είπε...

Καλώς ήλθες faraona

Faraona είπε...

Ισιδα μου
πριν πολυ καιρο ειχα διαβασει οτι ησουν απσχολημενη με τα διαβασματα σου...εκτοτε δεν σ ενοχλησα ξανα,να τωρα που συναντιομαστε ομως...κι ελπιζω τα ανταμωματ μας ναναι γεματα ομορφιες κι αρωματα.
φιλια

panoptis είπε...

καλή η αρχή:)

καλή συνέχεια...

Faraona είπε...

ω!!!
Να και ο πρωτος αντρας επισκεπτης μας.
Καλωσορισες Πανοπτη.Ευχαριστουμε για τις ευχες σου και να μας ερχεσαι.


καλο σου βραδυ.

Μαριλενα είπε...

H δική μου ομορφιά, τραμπαλίζεται ανάμεσα στα ζιρτέκ και στα αέριους..

όμως, άνοιξη είναι θα περάσει..


εντός ολίγου θα παω να εντρυφήσω στας κρέμας και στα της παρασκευής των..

Isida είπε...

Περαστικά Μαριλένα!
faraona παρακαλώ ότι θέλετε είμαι στη διάθεσή σας.
Εγώ και το διάβασμα έχουμε μια περίεργη σχέση....πάντα διαβάζω :)))

Πανόπτη σας ευχαριστούμε...

oneiromageiremata είπε...

Ωραίο το χειροποίητο Ιόνια Φαραόνα...

Faraona είπε...

@Marilena
περαστικα σου.


@oneiromageiremata
χιλια ευχαριστω

Μαριλενα είπε...

Eυχαριστουμε πολύ οικογενειακώς

(και η Ελενη μου, η μεγαλη μου κόρη, τα ίδια περνάει. άτιμο γονίδιο..)

Αγγελική Ν είπε...

Faraona, πολύ ωραίο το κόσμημα! Υπέροχα αρμονικό, και σαν φόρμα και σαν χρώμα! Και μια ερώτηση: Εκτός από τις υπέροχες χάντρες, το υφαντό μέρος, στον αργαλειό το φτιάχνεις?

Faraona είπε...

αγγελικη
σ ευχαριστω για τα καλα λογια.
Με βρισκεις σ ενα χωρο που με εκφραζει με τον καλυτερο τροπο γιατι ειμαι λατρης της καλης αισθητικης και των φυσικων προιοντων.Το κοσμημα που σου αρεσε ειναι φτιαγμενο σε μικρο αργαλειο με σχεδιο αποκλειστικα δικο μου.
Εαν θελεις περισσοτερες πληροφορειες κανε κλικ εδω:flickr
Σε φιλω

Faraona είπε...

αγγελικη επειδη δοκιμασα το λινκ και δεν ανταποκρινεται αν θελεις κανε κλικ εδω παλι:flickr
σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και να με συγχωρεις.

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ