Δευτέρα, 14 Απριλίου 2008

καλή αρχή!

Αγαπητές συνμπλογγέρισσες, μάγισσες και ξωτικά, mesdames et messieurs, voila!
Μετά την απίστευτη (μπουχαχα) και αδιανόητη (μπούχαχα again) επιτυχία των Ελιξιρίων, ιδού η νέα συλλογική προσπάθεια των experts της ομορφιάς, (οι διάδοχες), που ξεπέρασαν κατά πολύ τη δασκάλα τους! Την ιδέα για μια ομαδική δουλειά την είχε η Starbuck.
Ο κόσμος των βοτάνων και των αιθέριων ελαίων είναι ένας μαγικός κήπος προς εξερεύνηση και οι συνταγές της αρωματικής μαγειρικής ανεξάντλητες. Σκοπός και αυτού του blog, είναι να δώσει εναλλακτικές προτάσεις απέναντι στο παραμύθι της μαζικής αιώνιας νεότητας και της επιβεβλημένης ομορφιάς, που μας σερβίρουν. Εξάλλου μην ξεχνάμε: η αρωματική μαγειρική δεν παχαίνει!

Καλή επιτυχία στην νέα προσπάθεια!

ΥΓ: η ως άνω φωτό είναι το banner του νέου blog και προσφέρεται σε συγγενείς και φίλους άμα τη αιτήσει του.

36 σχόλια:

Isida είπε...

Αγαπητή Μάγισσα,
Εύχομαι να έχει επιτυχία το aromacooking :)))
Αλλά προσωπικά δεν νομίζω ως μαθήτρια να έχω φθάσει το μικρό σας νύχι όχι να σας ξεπεράσω κιόλας!

Το Banner θα μπει στο blog μου
Αυριο είναι η πρεμιέρα σωστά?

heart n soul είπε...

καλορίζικο:)
εμένα μη με ανακατεύετε πάντως, 1η δημοτικού πάω, το έχω δηλώσει, ξηγημένα πράματα!

witch of daffodils είπε...

αφήστε τα αυτά κόρες!
Ναι αύριο η πρεμιέρα, αν θέτε βάλτε το μπανεράκι.
Ίσιδα, η ιστορία με το νύχι είναι ψευδής.
heart, το πως ανεβοκατεβαίνετε την κλιμακα της εκπαίδευσης κατά το δοκούν is an issue :)

heart n soul είπε...

τι 1η Δημ. τι 2α Γυμ. τι Λωζάνη τι Κοζάνη:))
το μπανεράκι το βαλα, μου κάνει κάτι νερά όμως. είναι το μπανεράκι? είναι ο μπλόγγερ? άβυσσος...

witch of daffodils είπε...

τι νερά, θαύμα είναι!
έτσι μου'ρχεται να σας στειλω και το δικό μου για τζάμπα διαφήμησις!
τώρα που είπα διαφήμιση κάτι μου πετάχτηκε απο το δικό σας πάλι..

heart n soul είπε...

γκρρρ! τα νευράκια μου! πέταξα και τα δύο τζουκμποξ, τι άλλο να πετάξω πια?
στείλτε μου ό,τι θέτε πάντως:)

witch of daffodils είπε...

γιατί εσας δεν σας πετάγονται?

heart n soul είπε...

έλα ντε? πείτε μου εσείς αν καταλαβαίνετε γιατί εγώ δεν...

Μαρίνα είπε...

Kαλορίζικο, καλή επιτυχία! Είναι πολύ όμορφο και ήδη έχει υλικό για
μελέτη!

tdjm είπε...

Kαλορίζικο και σιδεροκέφαλο...

ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΒΑΝΝΕRRRRRRRRRRRRRR

ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


Φσσττττττττττ έφυγα πάω να περιηγηθώ....!!!

Ανώνυμος είπε...

WoW!
Πω Πω... Καλέ τι κουκλίστικο μπλογκ είναι αυτό... ευάερο ευήλιο και με θέα!
Άντε καλορίζικο
Άννα (Κόρη μεταπτυχιακή)

akamatra είπε...

καλη αρχή στις προκομενες ομορφες!!

witch of daffodils είπε...

κόρες ευχαριστούμε για τις ευχές! ελπίζουμε να σας αρέσουμε :)

oneiromageiremata είπε...

Καλορίζικο κορίτσια. Εγώ βέβαια δεν είμαι ούτε στο προνηπιο και μαλλον θα μάλλον σ' αυτο το επίπεδο θα μείνω για πάντα, αλλά θα είμαι εδώ για να σας θαυμάζω.

Μαριλενα είπε...

καλορίζικο και με πολλά αρώματα :))

εγώ, μη κοιτάτε που γραφω πενήντα, δεκαπέντε είμαι: το γραφω για ξεκάρφωμα στους επίδοξους γαμβρούς!
(και τα παιδιά, τα έκανα στην α' γυμνασίου :))

witch of daffodils είπε...

@deli,
σμουάτς

@ μαριλένα,
Καλώς την, ευχαριστούμε πολύ!
προφανώς δεν έχετε δει το νουμεράκι στο δικό μου προφίλ;-)

ρόδια είπε...

Συγχαρητηρια!!!Εκπληκτικο! Σας ευχαριστουμε που εχετε αυτην την ανεξαντλητη οπως φαινεται διαθεση να μας κανετε να νοιωσουμε ακομα καλυτερα που ειμαστε γυναικες. Καλη επιτυχια!

witch of daffodils είπε...

καλώς την!
ευχαριστούμε πολυυυυύ :)


===========================

Ασχετο, μπορείτε να μου πείτε που πήγαν οι νεαρές και άφησαν την παλιοσειρά μόνη της επί της υποδοχής;-)


άσχετο, μπορείτε να μου

heart n soul είπε...

Νεαρή άκουσα και ήρθα:) Περάστε, καθίστε, κεραστείτε, σα στο σπίτι σας, συστηθείτε, του νόου ας μπέτα:)

Isida είπε...

Καλωήλθατε!
Να κεράσω 1 φυσικό χυμό? :))))

Καλή Αρχή!

witch of daffodils είπε...

Isida, αργήσατε και πιάστηκα με τακούνια όρθια τόση ώρα!

Natassa είπε...

BRAVO!!!!!!!!
καλή επιτυχία ! και ΝΑΙ ΘΕΛΩ και γω baneraki!
:)

Isida είπε...

Να σας φέρω μαλακές παντοφλίτσς Μαγισσα :)))

Aliki είπε...

Girls
KALORIZIKO
το καινουργιο ομορφο και αρωματικο σας μπλογκακι :)
εγω θελω μπανιερακι :(

witch of daffodils είπε...

μινωίτισσα θα το έχετε!

aliki, κι εγώ θέλω μπανιεράκι! καλώς ήρθες :)

heart n soul είπε...

στο κατάλληλο χώρο βρίσκεστε! για να βάλουμε το μπανιεράκι θα κάνουμε πρώτα το ανάλογο μποτέ με τις προτάσεις των κοριτσιών:)

Μαριλενα είπε...

witch of daffodils από πικράν πείραν, τετοιοι αριθμοί αντιστοιχούν συνήθως στην γοητευτική δεκαετία των τριάντα :))

cook είπε...

καλορίζικο το νεο σας σπιτάκι!
η επιτυχία μα και οι επισκέπτες είναι εξασφαλισμενα :)
(κι αν θελετε να μου δωσετε τον κώδικα,ευχαριστως να βαλω το banner σας στο μπλογκ...)

elie είπε...

Καλή αρχή! Κι εγώ της προσχολικής εκπαίδευσης είμαι στα... ελιξήρια αλλά πολύ μου αρέσετε και θα σας κάνω κερκίδα!

witch of daffodils είπε...

ευχαριστούμε κόρες,

Cook, ευχαρίστως να τον στείλω

elie, σας περιμένω με κιτρινόμαυρη φανέλα :)

Juanita La Quejica είπε...

Καλή Αρχή, Καλορίζικο το νέο blog!

heart n soul είπε...

Welcome Juanita!
witch θα κάνω τα στραβά μάτια στις κιτρινόμαυρες αναφορές!:)

witch of daffodils είπε...

Το πρωτάθλημα κερδίζεται στα γήπεδα και όχι στα χαρτιά!

Starbuck είπε...

Αχεμ! Οχι και να ξεπεράσουμε την δασκάλα! Όχι εγώ τουλάχιστον! Εχω πολύ μελέτη και πολλέεεεεεεεεεεεεες δοκιμές ακόμα!

witch of daffodils είπε...

Star, αφήστε τις σεμνότητες και αποδείξτε το τώρα!!

Starbuck είπε...

Εντάξει, εντάξει!