Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2009

Σαπούνι με άρωμα γιασεμί

Ζούλεψα από την Starbuck που έκανε τα κόλπα με το βουτυράκι και είπα να κάνω το κόλπο της. Όταν πήγα πριν μερικές βδομάδες στην Πάτρα, είδα ότι η νύφη μου, είχε ένα ανθισμένο γιασεμί στο μπαλκόνι της. Ήταν ένα γιασεμί που δεν είχα ξαναδεί. Περίεργα λουλουδάκια είχε. Μάδησα κάμποσα λουλουδάκια αφού πήρα την άδεια και μόλις γύρισα στο νησί τα έβαλα σε 50 γρ. καριτέ. Το έβαλα για μία μέρα στο ψυγείο κλεισμένα με μεμβράνη. Την επόμενη μέρα το βούτυρο μύριζε υπέροχα. Πόσα λουλουδάκια έβαλα; Υπολογίστε ένα μπωλάκι λουλουδάκια. Όταν ένωσα το καριτέ με τα υπόλοιπα λάδια, δεν ήταν πια τόσο έντονο το άρωμα, οπότε έβαλα κι άλλα αιθέρια για να φτιάξω ένα αρωματικό σαπούνι που θα είχε μια ανεπαίσθητη μυρωδιά γιασεμιού. Αν αποφασίστε να το κάνετε, θέλει υποθέτω περισσότερα λουλουδάκια για να μείνει μόνο το δικό του άρωμα. Α! Αν απορείτε γιατί έβαλα λουλουδάκια στο βούτυρο ενώ είχα αιθέριο έλαιο γιασεμί, είναι πάρα πολύ απλό: Το είχα ξεχάσει!

Σαπούνι με άρωμα γιασεμί, κέδρο και sandalwood
131 γρ. λάδι καρύδας
85 γρ. φοινικέλαιο
198 γρ. πυρηνέλαιο ή ελαιόλαδο
50 γρ. βούτυρο καριτέ αρωματισμένο με γιασεμί

63,27 γρ. καυστική σόδα
164 γρ. απιονισμένο νερό

Ένωση κοντά στους 40 βαθμούς

Ακολούθησα τις βασικές οδηγίες και κατά το tracing πρόσθεσα:

20 σταγόνες αιθέριο έλαιο γιασεμί
20 σταγόνες αιθέριο έλαιο κέδρο
20 σταγόνες αιθέριο έλαιο sandalwood

17 σχόλια:

heart n soul είπε...

βρε δεν αφήνετε αυτά τα δήθεν "πήρα άδεια" και καλά, που τσουρομαδάτε του κόσμου τα μπαλκόνια; :ΡΡΡ
οκ, από το αποτέλεσμα λέω ότι αξίζει τον κόπο, με βλέπω να σας μιμούμαι:)

Αγγελικη Ν είπε...

Τα σαπουνάκια ωραιότατα! Αλλά και η φωτογραφική σύνθεση τέλεια!

kiki είπε...

Χαρτ!!! Εγωωωωωώ;;;; ΕΓΩΩΩΩΩΩ;;;;
:-ppp
Εγώ είμαι καλό παιδί. Δεν κάνω τέτοια πράγματα χωρίς να ρωτάω (εκτός και δεν με βλέπουν, χιχι)!

Αγγελική ευχαριστώ! ;-)

sadigi είπε...

εκεί στης Υδρας τ' ανοιχτά και των Σπετσών
νασου μπροστά μου ένα δελφινοκόριτσο(η κικι δηλαδή)
η
δελφίνι δελφινάκι πάμε πιο γρήγορα
πάμε πιο γρήγορα

καλό καλοκαίρι girls :))))

Μαριλένα είπε...

Κική, υπέροχα ειναι!!

(ευτυχώς που έχω τα "μέσα" και μου στέλνουν εξαιρετικά σαπουνάκια, τα οποια τελευταίως τα χρησιμοποιώ κιόλας! ένα εξ αυτων δηλαδή, μη παίρνουμε θάρρος :ΡΡ)

Natassa είπε...

να γιατί δεν θέλω να βάζω εγώ φωτογραφίες....
τέτοια κάνεις!

δεν με λες ...σκοτωτικά είναι από άρωμα ε??

γιατί δεν κάνουμε και με μπουγαρίνι που μυρίζει επίσης υπέροχα??? εμένα το δικό μου μποουγαρίνι είναι ολίγον bebe αλλά μόλις αρχίσει τα πολλά λουλούδια θα του δείξω εγώ!

kiki είπε...

Σαντιγύ! χαχα! Καλό καλοκαίρι!

Μαριλένα ευχαριστώ! Εγώ στο 'χω πει. Στείλε δ/νση να έχεις δύο μεσα! χαχα!

Νατάσσα! Γιατί καλιέ; Τι έκαμα; :-)))

Να σου στειλω να μυρίσεις; Δεν είναι έντονη η μυρωδιά τους!

Lilou είπε...

ΩΩΩΩ γιασεμάκι γιασεμί (σαν Κύπριος ποδοσφαιριστής ακούγεται αυτό χεχεχεχε) τι ωραία που είναι αυτά τα σαπουνάκια!

Εύγε!!!

eleni είπε...

Deli,υπέροχα σαπουνάκια και μυρωδάτα!Πολύ μ΄αρέσει το γιασεμί!
Τι πονηρά κόλπα είναι αυτά με τη φωτογραφία!

kiki είπε...

Λιλού, χαχα! Ευχαριστώ!

Ελένη, καλωσήρθες! Είδες κολπάκια; Ευχαριστώ!

Starbuck είπε...

Τέλεια!! Αυτά είναι! Τρελαίνομαι για τις εξελίξεις πειραμάτων!
Καλά, η φωτό δημιουργία απο μόνη της!
Απορία: Ταίριαξε ωραία το σανταλόξυλο με το γιασεμί???

kiki είπε...

:-)))
Μια χαρά ταιριάξανε. Κάθε μέρα που τα βλέπω, ούτε τσακώνονται, ούτε τίποτα! :-p

witch of daffodils είπε...

μπράβα, μπραβίσιμα γιασεμένια kiki :)

kiki είπε...

Thanks dear witch!

Κώστας είπε...

θέλω και εγώ ....

kiki είπε...

Εύχομαι να το φτιάξεις!

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ