Δευτέρα, 5 Μαΐου 2008

Δύσκολος δρόμος: η συνέχεια

Η περιπέτεια όπως σας είπα δεν σταμάτησε εδώ.Να τελειώσω και μ΄αυτό γιατί σας κούρασα!
Στο ψάξιμο υλικών για σαπούνι, μπαίνω σε ένα φαρμακείο για καυστική σόδα. Και γίνεται ο εξής διάλογος:
"Καλημέρα. Μπας και έχετε καυστική σόδα";
"Καυστική σόδα; Καυστική ποτάσα εννοείτε"!
"Όχι. Εννοώ καυστική σόδα.
"Κοίτα, αν θέλεις να βάλεις στο πλυντήριο, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις μαγειρική σόδα".
"Δεν τη θέλω για το πλυντήριο"!
"Κοίτα. Καυστική σόδα δεν υπάρχει! Καυστική ποτάσα υπήρχε κάποτε και την παίρνανε για καθαριότητα, αλλά τώρα δε φέρνουμε".
(Τι λέει; λέω μέσα μου...)
"Καλά, ευχαριστώ" λέω και φεύγω.
Αχ γιατι δεν αγόρασα σόδα όσο ήμουν στην Αθήνα; Αναρωτιέμαι...Να τώρα τι παθαίνω.
Στέλνω sms σε μια ψυχή.
"Δεν υπάρχει καυστική σόδα λέει το φαρμακείο" λέω.
"Να τους πεις ότι υπάρχει! Υδροξείδιο του Νατρίου"
Το μόνο που ήταν σίγουρο, ήταν ότι η φαρμακοποιός, στο μάθημα "Υδροξείδιο του Νατρίου» είχε κάνει κοπάνα. Δεν εξηγείται αλλιώς!
Αναθεματίζω την ώρα και τη στιγμή που αντί να προσέχω τον καθηγητή μου την ώρα της χημείας, εγώ κουτσομπόλευα με τη φίλη μου τη Σοφία...Ορίστε τώρα. Αν θυμόμουν ότι η καυστική σόδα λέγεται Υδροξείδιο του απαυτού, θα της το 'λεγα!
Μπαίνω σε άλλο φαρμακείο με τον αέρα χημικού πλέον!
"Καλημέρα, καυστική σόδα έχετε; (προλαμβάνω το απορημένο ύφος της υπαλλήλου και συνεχίζω δυναμικά) Υδροξείδιο του Νατρίου δηλαδή!!! (ίσα που βαστήχτηκα να μην της γράψω και το χημικό τύπο...)
Η υπάλληλος κοιτάζει με την ίδια απορία τη φαρμακοποιό, η οποία απευθύνεται σε μένα και απαντάει:
"Όχι κυρία μου! Δεν έχουμε τέτοιο πράμα"!
Αααααααααααααχ...βαχ! Φεύγω χωρίς αέρα χημικού τελείως απογοητευμένη πια. Πάει. Σαπούνι δεν έχει. Μόνο με τον άλλον τρόπο. Με σόδα, γιοκ!
Και σαν τελειωτικό χτύπημα, να σας πω και την εμπειρία μου με τα αιθέρια έλαια που βρήκα σε ένα μαγαζί.
Πάω πριν λίγες μέρες σε ένα μαγαζί που έμαθα πως έχει αιθέρια έλαια. Καλού κακού, παίρνω μαζί και αιθέρα για τη λιγοθυμιά. Το χρειάστηκα!
Μπαίνω μέσα, πάω κατευθείαν στα έλαια. 17€ 37€ τα 10 ml. Άνοιξε τον αιθέρα λέω της κόρης! Φεύγω σύντομα...
Δίπλα, έχει ανοίξει μαγαζί με μαστιχοπροϊόντα. Μπαίνω από περιέργεια. Το μάτι μου πέφτει σε μαστιχέλαιο. Κάθεστε; 45 € τα 10 ml! Εκεί σωριάστηκα και ούτε ο αιθέρας, ούτε τα αιθέρια έλαια με σώζανε!
Και ερωτώ: Είναι αυτό χόμπυ για να το έχει κανείς που ζει σε νησί; Όχι πείτε μου!

19 σχόλια:

heart n soul είπε...

αυτή η απάντηση "δεν έχουμε "τέτοιο πράμα" συνοδευόμενη από βλέμμα "μήπως είσθε τρόφιμος ψυχιατρείου?" με πάει πολλά χρόνια πίσω και μου ξυπνάει το νόστο!:))))

oneiromageiremata είπε...

Κλααααααααααααααααψ! Παιζει με τον πόνο μουυυυυυυυυυυυυ!

eleni είπε...

Φαντάσου να ζητήσω εδώ καυστική σόδα,θα γελάσουμε πολύ!Πάντως ποτάσα υπάρχει εδώ στα παντοπωλεία,γιατί φτιάχνουν σαπούνι.
Όσο για τις τιμές,άστα ,σήμερα παρέλαβα μια παραγγελία και δεν ξέρω αν είναι καλά.

oneiromageiremata είπε...

Ελένη άσε. Κι εγώ θα παραγγείλω μέσω νετ αιθέρια. Δεν είναι κατάσταση αυτή εδώ!

Μαριλενα είπε...

πειράζει που γελάω με τον πόνο σου;
(δικαιολογούμαι γιατί και το γέλιο καλλυντικό ειναι.
όχι δέρματος: ψυχής :))

oneiromageiremata είπε...

Όχι Μαριλένα μου! Δεν πειράζει! Επίτηδες τα έγραψα έτσι άλλωστε για να γελάσουμε! Έτσι γράφω εγώ που και που. Ρώτα και τη Χαρτ. Έτσι δε γράφω Χαρτουλίνι; Γελαστερά;

heart n soul είπε...

Γελαστερά γελαστερά το βεβαιώνω! Εκτός όταν μας κάνει τη δασκάλα στα πισικά θέματα κι εκεί μας τσακίζει, κάτι σαν τον Παπαγιαννόπουλο στο "Ναυσικάαααα" μόνο που η dreams είναι "Έλεναααα, Μάγιαααααα" (όχι εμένα πάντως γιατί είμαι επιμελής και εξαιρετική σε όλα γενικότερα:Ρ )

heart n soul είπε...

welcome back Marilena!

Starbuck είπε...

Δεν είναι κατάσταση αυτή που τραβάτε!
Στείλτε μου mail με τα στοιχεία σας, να σας ψωνίσω ό,τι θέλετε να σας τα στείλω με το ταχυδρομείο! Δεν θα τους περάσει!

(Πάντως, το βλέμα αυτό -το "απο ποιο πλανήτη κατέβηκες κοπέλα μου"- το έζησα και εγώ σε γνωστό φαρμακείο στην ομόνεια όταν ζήτησα βούτυρο καριτέ..

witch of daffodils είπε...

κορίτσια, μην την ακούε τη deli, όλα τα βρίσκει, όλα τα έχει, απλά προσπαθεί να βρεί άλλοθι ;-)

Natassa είπε...

Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι..... ΟΧΙ.-
διότι κυρία μου δεν είναι μόνο οι τιμές που πληρώνεις είναι και το άλλο, απάξ και καψουρευτεις ένα σκεύασμα μαγικό και βαθιά υποσχόμενο και θες να το φτιάξεις και ας κοστίζουν τα υλικά πολύ, (διότι ότι πληρώσεις παίρνεις ...μπορείς να πληρώσεις και λίγα και να πάρεις έτοιμο σκεύασμα με υποπροιόντα πετρελαίου...λέμε τώρα) και επανέρχομαι και θέλεις ντε και καλά να το φτιάξεις και δεν βρίσκεις ούτε τα μισα... τι κάνεις???
εδώ σε θέλω ....
όχι πες μου έχω άδικο?

faraona είπε...

Ναι ρε αγαπες μου ...Μοργκανα μου καλα μας αφησατε λιποθημους με τιμες πεστε μας και καποιες διευθυνσεις εσεις που κανετε τις ερευνες για να βρουμε τα φθινα στο νετ!
Σε ποιες διευθυνσεις?
Η δεν επιτρεπεται?

Εστω με ενα μειλ που θα το στειλετε σ ολες μας σουμπιτο...Ω! μαμα μια τι παθαμε οι καψερες...


φιλια πολλα

Μαριλενα είπε...

heart ευχαριστώ πολύ :))

ονειρομαγειρέματα, εγώ θέλω να γραψω σοβαρά, σοβαρότατα, ως δεύτερος Ντοστογιέβσκυ, αλλά γελαστερά μου βγαίνουν και τα δικά μου, αχχ.. :))

φαραώνα εάν και όταν κυκλοφορήσει μέιλ, θέλω κι εγώ :))

oneiromageiremata είπε...

Χαρτ! Όταν κάνω μάθημα όμως είμαι σοβαρή ε; :-)))

Σταρμπακ! Μας νιώθεις λοιπόν! Μερσί!

Μάγισσα! Ντροπή να παίζεις με τον πόνο μου!

Νατάσσα πές τα!!!

Φαραόνα, άδικο έχω;

Μαριλένα, σε καταλαβαίνω...

Ανώνυμος είπε...

καυστικη σοδα υπαρχει σε μπακαλικα παλαιου τυπου και σε μαγαζια με "αποικιακα" ειδη(σκοινια, οσπρια χύμα, κλπ) και συχνα οταν λενε καυστικη ποτασα εννοουν την καυστικη σοδα

oneiromageiremata είπε...

Ευχαριστώ πολύ. Μάλλον σε μαγαζί γεωπόνου θα καταλήξω, γιατί με τον τουρισμό, αυτά τα μαγαζιά έχουν εξαφανιστεί. Θα βρω πάντως... Έχω έντοπίσει τέτοιο μαγαζί που λες στην Πάτρα!

elie είπε...

Κι εγώ το διασκέδασα το post σου!
(Αλλά, δεν κατάλαβα, ψάχνεσαι κι εσύ για να ξεκινήσεις με τα ματζούνια; Μόνη θα μείνω στο προνήπιο; Ουάάάάά)

oneiromageiremata είπε...

Elie, μπαααααααα.... στο ίδιο (πίσω) θρανείο θα καθόμαστε! χεχε!

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ